Kalsarikänniketju

  • 5 290 829
  • 66 740
Suosikkijoukkue
HIFK
Ryystäiskö maitoa vai vissyä, hmm... Aina sama ongelma. On yllättävän helppoo olla dokailematta, kun ei hanki kotio tippaakaan hapanta. Joten poistunpa persiiseen tästä ketjusta.
 

passenger

Jäsen
Ryystäiskö maitoa vai vissyä, hmm... Aina sama ongelma. On yllättävän helppoo olla dokailematta, kun ei hanki kotio tippaakaan hapanta. Joten poistunpa persiiseen tästä ketjusta.

Itselläni sattui juuri olemaan pullo Tullamorea joten pakko oli vähän maistaa. Kaulupaita kuitenkin jo päällä ja naisiin matka, joten poistunpa persiiseen minäkin tästä ketjusta..
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Voi herran jestas. Tänään on ollut kyllä kaksijakoinen päivä. Mulle selvisi todellakin se, että exällä oli toinen kiikarissa ennen kuin erottiin. En ole mustasukkainen, mutta pistää vihaksi niin vitusti.

Tällä hetkellä juon kossua kolalla ja musisoin. Vieläkö muita on hereillä?
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Ketään paikalla? Itse juuri kotiuduttu baarista, mutta nukkumisen sijaan ajattelin vielä kuunnella musiikkia ja ryystää vielä vähän ilojuomaakin.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
En tiedä tuosta Avengelista niinkään. Joku hyvä biisi niillä on NHL-videopelissä, muuten aika nimetön bändi. Siis mulle henk koht. Venyi ilta sitten tänne asti. Viimeinen paukku menossa ja sitten, kun se on kumotti, niin siirryn nukkumaan hetkeksi.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Saunassa tuli pyörähdittyä, muutama laivakalja nekkuun. Enempikin olis ollu tarjolla, mutta katsoin parhaammaksi vetäytyä oman kämpän suojiin näin torstai-iltana.

En ole ketkutusmusiikin spesialisteja, mutta takavuosilta jäänyt mieliin Blackstreet - No diggity

http://www.youtube.com/watch?v=nUqZY805aDc
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Täällä taas. Koskahan sitä jaksaa lopettaa. 2-4 päivää olen ollut selvänä viimeisen 10 päivän aikana. Salmaria juon ja näin.

Musiikista vastaa vähän kaikki. Ei suosikkiartistia nyt ole. Muut varmaan nukkuu jo?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuidas käsi käib?
Wie geht's?
Hur står det till?
How are you?
Hvordan går det?

Kiitos kysymästä, juon siideriä ja olutta. Olo ei ole mikään paras, kun tässä on ollut nuhaa ja kurkkukipua jo useamman päivän, mutta ehkä se näillä lääkkeillä hellittää. Harvinainen töistä vapaa viikonloppu on edessä ja hyviä kelejä on taas luvattu, joten siinä mielessä pitäisi olla iloinen.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
No niin! Joko saa aloittaa? Se alkaa olemaan kesän viimeisiä mahdollisuuksia vetästä kalsareita jalkaan.

Aloitetaan tämä ilta vaikka tällä versioinnilla tästä melkoisen asiallisesta kappaleesta.

Petri Nygård - Juodaan Viinaa


E. Linkki korjattu
 
Viimeksi muokattu:

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No niin! Joko saa aloittaa? Se alkaa olemaan kesän viimeisiä mahdollisuuksia vetästä kalsareita jalkaan.

Aloitetaan tämä ilta vaikka tällä versioinnilla tästä melkoisen asiallisesta kappaleesta.

Petri Nygård - Juodaan Viinaa
Minun puolesta saa aloittaa. Mutta huomautan että sun linkkis on väärin, siinä on liikaa yks "http://"
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän sitä tietenkin joka ilta voi vetästä kalsarikännit. Se on sitten eri juttu, että onko itselleen tärkeämpää esimerkiksi juurikin jokin tietty työ vaiko sitten elämästä nauttiminen, tai toisin sanoen uhraako oman elämänsä jollekin paskamaiselle työnantajalle tai merkityksettömälle firmalle, vaiko sitten elää itselleen, nauttien ja tehden juurikin niin kuin milloinkin haluaa. Ei siihen oravanpyörään ole pakko hypätä. Itse en usko mihinkään uudelleensyntymiseen, enkä oikein viitsi tässä elämässä laskea mitään sen varaan, että vasta sitten seuraavassa elämässä tekisin niitä asioita mitä tykkään tehdä, oli ne asiat sitten mitä tahansa.

Kahdeksan kaljaa oon nyt juonut ja kohta meen ostaa lisää.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jaahas. Tämän kesän viimeiset kalsarikäänit olisi tänään luvassa. Ensi viikolla alkaa työt. Voi vittu! Yksi hyvä syy juopotella tänään on myös se, että täytän pyöreitä vuosikymmeniä. Mihin se nuoruus katosi?
No, oteaan viinaa. Kyllä se tästä. Tai sitten ehkä ei.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Saako tänne enää kirjoittaa? Olen pahoillani edellisestä aivopierusta, kaikki meni yli silloin. Iltaa kaikille!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Onko kenelläkään tietoa miksi minun ikkunan alle on kokoontunut 5 n. 16-17 vuotiasta skootteri-tyttöä?

Mitä vittua? Tännehän niiden piti tulla.. Huoh. Voi vittu. nNMikäs on muutebn nykyään rikosraja? Saako 16-vuotiasta paukuttaa? You want it You Need It You Love It You Hate It!!! You see It You Feel It You Touch It You Believe It!!!
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Mitä vittua? Tännehän niiden piti tulla.. Huoh. Voi vittu. nNMikäs on muutebn nykyään rikosraja? Saako 16-vuotiasta paukuttaa? You want it You Need It You Love It You Hate It!!! You see It You Feel It You Touch It You Believe It!!!

Ei mitään hajua. Onko se yli 16-vuotiasta sitten? Mene ja tiedä.

Sua ne varmaan on porukalla tullu mukaan kysyyn..

Sitä jo säikähdin itsekin. Olivat lähteneet kun kävin hakemassa kylmiöstä vähän juotavaa.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitä vittua? Tännehän niiden piti tulla.. Huoh. Voi vittu. nNMikäs on muutebn nykyään rikosraja? Saako 16-vuotiasta paukuttaa? You want it You Need It You Love It You Hate It!!! You see It You Feel It You Touch It You Believe It!!!

16-vuotias on laillista riistaa, paitsi jos olet sen opettaja tmv. auktoriteetti. Sitten raja on 18 v. Anna siis mennä vain!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös