Kalsarikänniketju

  • 5 238 767
  • 66 669

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kurko-lonkero on ihan hyvää. Joskus tulee ostettua noita "pitkiä" pari kappaletta alkujuomiksi, ennen kuin siirtyy väkevämpään. Se Hartwallin(?) Greippilonkero on mielestäni vähän liian väkevää, vaikka juotavaa sekin. Mutta näistä kahdesta maistuu enemmän juuri tämä Kurko-Lonkero.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Humala on jumala.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Kurko-lonkero on ihan hyvää. Joskus tulee ostettua noita "pitkiä" pari kappaletta alkujuomiksi, ennen kuin siirtyy väkevämpään. Se Hartwallin(?) Greippilonkero on mielestäni vähän liian väkevää, vaikka juotavaa sekin. Mutta näistä kahdesta maistuu enemmän juuri tämä Kurko-Lonkero.

Itse join muutama päivä sitten Virosta tuotua lonkeroa. Oli voltteja 5.6, mutta maistui äärimmäisen pehmeältä ja tasaiselta. Mukana ei ollut ollenkaan sellaista lonkerolle tyypillistä vivahdetta. Tälle vivahteelle en nyt keksi/muista oikeaa makutermiä.

Nyt nautiskelen olutta. Karjalaa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kurko-lonkero on ihan hyvää. Joskus tulee ostettua noita "pitkiä" pari kappaletta alkujuomiksi, ennen kuin siirtyy väkevämpään. Se Hartwallin(?) Greippilonkero on mielestäni vähän liian väkevää, vaikka juotavaa sekin. Mutta näistä kahdesta maistuu enemmän juuri tämä Kurko-Lonkero.
Nämä "maitokaupan" lonkerot eivät vedä vertoja sille Alkon Gin Long Drinkille. Ai että se oli hienoa joskus nuoruudessa kun otettiin kunnon lonkkukännit. Eikä siihen tarvittu kovin montaa putelia. Huppu himmeni aika mukavasti, mutta sivutuotteena tuli ainutlaatuinen päänsärky. Nykyään pitää olla tarkempi mitä kurkustaan alas kaataa. Hylkimisreaktio (krapula) on aina vaan vaikeampi sietää, mitä enemmän ikää tulee.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Mikä boogie?
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Vanhojen helmien sarjaa ja boogie-teemaa voidaan jatkaa vaikka tällä:

M.A Numminen - Yes Sir, olen boogie.

Aaargh! Kiitos tästä, ihan tarpeeksi on soinut päässä viimeiset viisi vuotta. Ja tämän jälkeen soi varmaan vähintäänkin seuraavat kymmenen.

Ai niin, onko täällä muuten kissaihmisiä? Näin tyhmää kysymystä en viitti laittaa edes tyhmien kysymysten ketjuun, mutta mistä erottaa että onko kissanpentu narttu vai kolli? Tuollainen tuli vanhemmille about viikko sitten, ja vieläkään ei siitä ole tullut varmuutta. Noilla kun tuo peniskään ei ole niin iso.

Tähän asti olen kutsunut pentua Casteriksi.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai niin, onko täällä muuten kissaihmisiä? Näin tyhmää kysymystä en viitti laittaa edes tyhmien kysymysten ketjuun, mutta mistä erottaa että onko kissanpentu narttu vai kolli? Tuollainen tuli vanhemmille about viikko sitten, ja vieläkään ei siitä ole tullut varmuutta. Noilla kun tuo peniskään ei ole niin iso.

Tähän asti olen kutsunut pentua Casteriksi.

Saa kisu jonkin verran kasvaa , ja kyllähän ne pallit sieltä sitten erottaa(jos siis kollista kyse) eli omista kissoista on tarkasti erottanut n. 14 viikkosena että kumpaa sorttia.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ai niin, onko täällä muuten kissaihmisiä?

Itselläni on pari, toki jo keski-ikäisiä. Suosittelen tekniikkaa jota Jurassic Parkissa aikoinaan toteutettiin Jeff Goldblumin toimesta eli kurkkaamista hameen alle.
Vakavammin puhuen niin kyllähän se pitäisi oikeasti huomata sinne mahan alle kurkkaamalla. Karvojakaan pennuilla ei vielä ole. Ainakin itse tunnistan kumpi on kyseessä vilkaisemalla. Eläinlääkärille en suosittele viemään ennen rokotusta vaikka se kertoisikin kumpi on kyseessä. Voitte siis odotella jokusen viikon niin eiköhän se selviä tavaran puutteesta tai sen olemassa olosta.
Faktaa kertovat neuvonevat lisää.

e. musiikkia teille: Miljoonasade - Marraskuu.
Lapsena kuulemma lauloin "Mallaskuu", ja kas kuinka kävikään.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Itse olin "parilla" kaljalla terassilla ja nyt himottelis vähän tuo leijona-pullo. Sanokaa joku syy olla juomatta tuota?

... Pentti? Ai ei? Ööö... Ääh, juo pois!

Istuttiin eilen terassilla kaverin kanssa, ja tuli puhetta jallun syvimmästä olemuksesta. Miksi se uppoaa paremmin pullon suusta kuin napsilasista?
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
eli omista kissoista on tarkasti erottanut n. 14 viikkosena että kumpaa sorttia.
Selvä tämä. Jotain 10 viikkonen tuo ilmeisesti alkaa nyt olemaan, joten ehkä tuon näkee hetken päästä.

Karvojakaan pennuilla ei vielä ole. Ainakin itse tunnistan kumpi on kyseessä vilkaisemalla.
Porukoillakin pentukissoja on ollut vaikka kuinka monta joista on heti nähnyt, mutta kyseessä ei siis olekaan ihan pentu, vaan n. 10 viikkoinen, joten karvaa kyllä on. Mutta nartuksi tuota on kyllä epäilty tähän asti.

Loistava biisi. Ja Nurron kanssa on juopoteltu täällä Jyväskylän siirtomaiden baarissa useaankin kertaan.

Mutta nyt lisää viinaa ja kissojen hännän aluset piiloon! (tosin nukahti se tuolla jo aiemmin jos nyt tosikoita on liikenteessä?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
... Pentti? Ai ei? Ööö... Ääh, juo pois!

Istuttiin eilen terassilla kaverin kanssa, ja tuli puhetta jallun syvimmästä olemuksesta. Miksi se uppoaa paremmin pullon suusta kuin napsilasista?

Kuka juo jallun snapsilasista? Jallu kuuluu juoda kristallisesta viskilasista, arvokkaasti.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olo on aika rapsakka ja iloinen...hyvät kaverini kävivät kylässä ja on tullut hieman juotua illan mittaan. Tämä pariskunta on ollut pitkään parhaita kaveraitani ja kun nykyään asumme eri kaupungeissa, oli tämä taas mukava ilta. Jatketaan iltaa kun juomaa on vielä hieman jäljellä.

Ulkona on jo aika pimeää...tekee syksy vaan tuloaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös