Tästä on hyvä aloittaa: Boogieteorian alkeet (Juice Leskinen)
Linkistä siis YouTubeen, jossa taiteilija Leskinen yhtyeineen opettaa mikä on boogie. Ajalta jolloin Elastinen ja Iso H konttasivat vielä päiväkodin lattialla vaipat housuissa.
Vanhojen helmien sarjaa ja boogie-teemaa voidaan jatkaa vaikka tällä:Loistavia biisejä sekä Einolta että FNM:ltä mikäs tässä ollessa kun joku muukin tajuaa vanhojen helmien hienoutta ;)
...joku muukin tajuaa vanhojen helmien hienoutta ;)
Äiti opetti, että kypsien.
Vanhojen helmien sarjaa ja boogie-teemaa voidaan jatkaa vaikka tällä:
M.A Numminen - Yes Sir, olen boogie.
Ai niin, onko täällä muuten kissaihmisiä? Näin tyhmää kysymystä en viitti laittaa edes tyhmien kysymysten ketjuun, mutta mistä erottaa että onko kissanpentu narttu vai kolli? Tuollainen tuli vanhemmille about viikko sitten, ja vieläkään ei siitä ole tullut varmuutta. Noilla kun tuo peniskään ei ole niin iso.
Tähän asti olen kutsunut pentua Casteriksi.
Ai niin, onko täällä muuten kissaihmisiä?
Itse olin "parilla" kaljalla terassilla ja nyt himottelis vähän tuo leijona-pullo. Sanokaa joku syy olla juomatta tuota?
Selvä tämä. Jotain 10 viikkonen tuo ilmeisesti alkaa nyt olemaan, joten ehkä tuon näkee hetken päästä.eli omista kissoista on tarkasti erottanut n. 14 viikkosena että kumpaa sorttia.
Porukoillakin pentukissoja on ollut vaikka kuinka monta joista on heti nähnyt, mutta kyseessä ei siis olekaan ihan pentu, vaan n. 10 viikkoinen, joten karvaa kyllä on. Mutta nartuksi tuota on kyllä epäilty tähän asti.Karvojakaan pennuilla ei vielä ole. Ainakin itse tunnistan kumpi on kyseessä vilkaisemalla.
Loistava biisi. Ja Nurron kanssa on juopoteltu täällä Jyväskylän siirtomaiden baarissa useaankin kertaan.
... Pentti? Ai ei? Ööö... Ääh, juo pois!
Istuttiin eilen terassilla kaverin kanssa, ja tuli puhetta jallun syvimmästä olemuksesta. Miksi se uppoaa paremmin pullon suusta kuin napsilasista?
Kappas tännehän sitä pitkästä aikaan eksyttiin. Riittääkö täällä vielä vientiä?
Minne mennään beibe? Lähettäiskö vaikka Lontoohon, vai mites olisi Mallorca vai olisiko sinulla jotain toiveita kenties?
Kuka juo jallun snapsilasista? Jallu kuuluu juoda kristallisesta viskilasista, arvokkaasti.
Pyh...pullon suusta ja soutuveneessä. Ainut oikea tapa.
Kuka nyt soutuveneellä liikkuu, keskimoottorivene se pitää olla.
Meilläpäin ei moottoroidulla veneellä viinaa juoden ajella.
Mutta missä on JJ?
Nytkö täällä sitten sammuttiin?
No perkele, siitä lähtee!Ei missään nimessä. Vielä jaksamme ja jaksamme ja jaksamme.
No perkele, siitä lähtee!
Väinö, vedetäänkö sormikoukkua?