Kalsarikänniketju

  • 5 291 286
  • 66 740

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Irwinin musiikki on kaikessa rujoudessaan tosi kaunista. Huh, nyt on Jaanssonin Kissa juovuksissa. Alkolukko, missä olet?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Cheers. Läksin Bostoniin ja avasin Sam Adamsin. Ei kuuluu suosikkeihini vaan kun ei muutakaan ole jäljellä.

Nythän on nimittäin niin, että jalkapallotappiosta huolimatta alkoi lomat tänään. Nimittäin.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Hyvvöö lommoo vaan FF.

Naurattaa edelleen tuo Lapin murre, kun sitä hoota on joka väli täynnä. Jopet Show. Liioittelun makua myöskin on ilmassa etten sano.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Voi kepulainen vittu. Meikäläisen sängyssä nukkuu mies, joten tässä nyt kirjotellaan. Yritäpä tohon nyt mennä viereen ja olla niin vitun heteroa. Aamulla herää suolisto paskana eikä kenelläkään ole kivaa. Hyi helvetti. Paras dokata.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Näin tämä ratkesi, että vedän aamuun asti viunaa. Eipä pääse syyttelemään homoksi herra minua, minun paimentani! Nyt kahvit ja viskiä vähän naamariin ja sen alle.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Vauhdikas viikko on pakko päättää kalsaroimalla. Huomenna starttaa matka sitten yyterin hietikoille! Carlsbergiä yritetään tuhota!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Riivin reidenpaksuista kesäkänniä keskellä skutsia järven rannassa. Rillikin olisi tuossa pihalla, mutta en uskalla rillata. Pelkään että ystäväni koira kaataa rillin. Eipä ole kyllä mitään rillattavaakaan, paihti jos käväsis onkimassa jortaanista särjen, pari. Sitten olisi rillattavaa, mutta en rillaisi kuitenkaan, ongelma kuitenkin ratkaistu tennislukemin 50-50. Mutta eipä oo matoja, ja mitäpä sitä hyvejää muutenkaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
... Eipä ole kyllä mitään rillattavaakaan, paihti jos käväsis onkimassa jortaanista särjen, pari. Sitten olisi rillattavaa, mutta en rillaisi kuitenkaan, ongelma kuitenkin ratkaistu tennislukemin 50-50. Mutta eipä oo matoja, ja mitäpä sitä hyvejää muutenkaan.

Ei sulla mustekalaa olisi? Saksalaiset tykkää kuulemma nykyään grillata mustekalaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ei sulla mustekalaa olisi? Saksalaiset tykkää kuulemma nykyään grillata mustekalaa.

Ei ole mustekalaa, mutta lehtitiedon mukaan oheisessa mökkijärvessä elää Vanha Banjosilmä -niminen kyklooppinäkki, joka olisi vuoden 2006 toukokuussa vetänyt laiturilta järveen Lordin t-paitaan pukeutuneen pohjalaisukon, joka oli kuitenkin syntyneessä kamppailussa vetänyt pidemmän korren uhattuaan Vanhaa Banjosilmää klekulla. Yhtä kaikki, Lordi voitti viisut vain viikon kuluttua tapahtumasta.

Luin tämän jutun Ilta-ankasta, kun istuin krapulajönssillä kaksi kuukautta kestäneen shampanja-, konjakki-, viski-, votka-, Koskenkorva-, Tapsa-, pontikka-, Illodin- ja lasinpesunesterännin jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei ole mustekalaa, mutta lehtitiedon mukaan oheisessa mökkijärvessä elää Vanha Banjosilmä -niminen kyklooppinäkki, joka olisi vuoden 2006 toukokuussa vetänyt laiturilta järveen Lordin t-paitaan pukeutuneen pohjalaisukon, joka oli kuitenkin syntyneessä kamppailussa vetänyt pidemmän korren uhattuaan Vanhaa Banjosilmää klekulla. Yhtä kaikki, Lordi voitti viisut vain viikon kuluttua tapahtumasta.

Mä luulen, että jos se Banjosilmä olisi voittanut tuon kamppailun niin se olisi varmaan itse osallistunut Euroviisuihin. Luultavasti olisi laulanut ja soittanut kaikkia soittimia itse yhtä aikaa livenä.

Eikö sen Maccaran voisi grillata? Jos siis saat sen järvestä ylös.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Nygård uppoo tässä taustalla, kun pakkaamista pitäisi suunnitella. Vai jättäiskö emännän huoleksi tuon pakkaamisen..?
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Mutta eipä oo matoja...

...kun istuin krapulajönssillä kaksi kuukautta kestäneen shampanja-, konjakki-, viski-, votka-, Koskenkorva-, Tapsa-, pontikka-, Illodin- ja lasinpesunesterännin jälkeen.

No ei varmasti ole matoja tuommoisen kuurin jäljiltä!

Tohtisikohan tuommoisen kultalonkeron juopaista, kun rouva sellaisen eilen kaupasta ystävällisesti minulle toi. Olen kuitenkin keskioluen ystävä joten hieman tuollainen lonkeronretale arveluttaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mä luulen, että jos se Banjosilmä olisi voittanut tuon kamppailun niin se olisi varmaan itse osallistunut Euroviisuihin. Luultavasti olisi laulanut ja soittanut kaikkia soittimia itse yhtä aikaa livenä.

Eikö sen Maccaran voisi grillata? Jos siis saat sen järvestä ylös.

Minähän jo sanoin, että en uskalla rillata, koska pelkään että koira kaataa rillin :'(
Niin on ennenkin sattunut. Tosin tapahtuman jälkeen minulle valkeni, että miksi medium rare -ulkofile on kypsää parempaa. Kiitos Musti (R.I.P.). En taida muutenkaan tänä iltana enää ehtiä vääntämään rautalangasta katiskaa. Taruolentojen onnistunut pyydystys vaatii vähän enemmän katiskalta kuin ahvena tai valaskala.

Luin Me Näkit-lehdestä viimeisimmän piirin-reissun aikana, että Banjis olisi tuottanut sävelmän ja koreografian Moldovan viisun saksofonisooloon. Jännä, että satuit mainitsemaan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tohtisikohan tuommoisen kultalonkeron juopaista, kun rouva sellaisen eilen kaupasta ystävällisesti minulle toi. Olen kuitenkin keskioluen ystävä joten hieman tuollainen lonkeronretale arveluttaa.


Itsekään en yleensä juo, kuin olutta, mutta tuo kolanmakuinen kultalonkero uppoaa kyllä enemmän, kuin hyvin. Äsken hain niitä 12 lähikaupasta oluen seuraksi. Tosin en kovin macho taida ollakaan. Maailman naisellisin lihava/kalju mies. Juon siis itseni rumaksi.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Itsekään en yleensä juo, kuin olutta, mutta tuo kolanmakuinen kultalonkero uppoaa kyllä enemmän, kuin hyvin.

Yhtä enempää ei allekirjoittanut näitä voi juoda illassa. Karpalolonkero on taas semmoinen mitä tulee varsinkin baarissa aina tilattua, mutta kalsarit menee aina kaljalinjalla. Petri Nygård - Petri on paras
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Ei ole kultalonkero hyvää, maistuu lähinnä energiajuomalta eli paskalta. Kai tuon yhden nyt sipaisee samalla kun odottelee Laitilan Kukkojen kylmentymistä.

Tänään ei ole suunnitelmissa vetäistä parin edellisen ehtoon kaltaisia pleksejä vaan sivistyneesti seitinohuet pikkupölyt, koskapa huomenna pitää ajaa autoa parisataa kilomeetteriä. Olen Euroopan huonoin kuski rapulassa.

Ihan hyvää keliä pukkaa, yli kolmeakymmentä lupailevat koko ensi viikolle... Olisi tarkoitus mennä seuraavaksi viikoksi lomailemaan eteläiseen Suomeen meren rannalle. Ihan jeps.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Join neljä brändi olutta ja nyt naurattaa jokainen pikkuasiakin. MVNT? Pitäisiköhän sitä alkaa taas dokaamaan useammin niin ei tarvitsisi hävetä kun neljä olutta saa jo pienen hiprakan.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Josko sitä jarruttelis ja suunnistais kohti iltapalaa. Huomenna sitten Poriin ja mukava kaataminen päälle kannun hakemisen ohessa! Jatkoja muille kalsareille!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös