Kalsarikänniketju

  • 5 291 286
  • 66 740

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Katti Matikainen on muuten aika pelottavan näköinen, krapula-aamuna ainakaan ei tuollaista haluaisi nähdä. Nyt alkoikin huvittamaan ajatus, että olisin käyttäjänimeni mukaisesti pukeutunut kuten Matikaisen Katti. Heiluisin kissa-asussani kkk:ssa ja aiheuttaisin pahennusta. Käyttäjänimestä puheenollen, jokos se -nimettömän jäähy loppui?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Käyttäjänimestä puheenollen, jokos se -nimettömän jäähy loppui?
Viikkohan -nimettömälle taisi pamahtaa. Joko viikko on mennyt, mikä päivä se oli, en muista.

Parit huiviin ja kannustamaan Epsanja voittoon. Ei liikaa kun huomenna on töitä. Kolmen päivän saikku meni mukavasti kirkasvetisen lammen hiekkaisella rannalla makaillen.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Nyt nyt kuule eevili on sillä tavalla, että se on Saksa kun voittaa. Uskomatonta mutta totta, olen lapinpolttajien puolella.

Kehtaisikohan näillä helteillä saunaa lämpäistä?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Espanja on paska maa ja espanjalaiset on roskasakkia. Joudun valitettavasti tekemään töitä niiden kanssa.
Minä olen vain työllistänyt heitä mutta laiskotellut itse, kun olen maassa useasti lomaillut. Mitään negatiivista en maasta tai kansasta keksi, paitsi Real Madridin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
"Manana" (n:nän päälle sellainen Golden AWen tissiviiva).
Kyllä viina ja ruoka on tullut aina tänään eikä manana. Minusta on kuitenkin ihan OK, ettei hirveästi hötkyillä ja sohelleta koko aikaa, vaan osataan ottaa rennosti. Siinä ilmastossa saa helposti sydärin jos hoppuilee.

Juu, tiedän. Saksalaiset on järjestelmällisiä, saksalaiset on nopeita ja tehokkaita. Ne on myös helevetin tylsiä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kyllä viina ja ruoka on tullut aina tänään eikä manana. Minusta on kuitenkin ihan OK, ettei hirveästi hötkyillä ja sohelleta koko aikaa, vaan osataan ottaa rennosti. Siinä ilmastossa saa helposti sydärin jos hoppuilee.

Juu, tiedän. Saksalaiset on järjestelmällisiä, saksalaiset on nopeita ja tehokkaita. Ne on myös helevetin tylsiä.

Kyllä ne viinan ja ruuan päälle ymmärtää, ei siin mitn. Minen vaan tykkää siitä, että meillä makaa 20 M€ vehkeet päiväkausia sen takia, että nämä tyypit sanoo vaan, että "huomenna".
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
No niin espanjalaiset ja saksalaiset, hajaantukaa! Suomi suomalaisille ja niin eespäin. Saunaa, olutta ja pelin alkaessa viskiä, näillä eväin kohti välierää.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Omien sanojensa mukaan Kristian niminen viiksekäs rokkari toi äsken pizzan jonka vedin kitusiini kymmenessä minuutissa. Nyt meinaa olut tökkiä. Kannustakaa nyt vähän miestä et jaksan juoda ja katsoa peliä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Omien sanojensa mukaan Kristian niminen viiksekäs rokkari toi äsken pizzan jonka vedin kitusiini kymmenessä minuutissa. Nyt meinaa olut tökkiä. Kannustakaa nyt vähän miestä et jaksan juoda ja katsoa peliä.

Mee nukkumaan, jos ei tuo ilman kannustusta hoidu. On jo lasten nukkumaanmenoaika.

Avasin just HB weissbierin jo näin etukäteen Saksan voiton kunniaksi.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Meni iso osa tuosta ekasta puoliajasta aviollisen seksin harrastamiseen, siitä en kieltäydy vaikka olisi mikä spektaakkeli televisioonista tuloillaan. Onneksi oli ilmeisesti aika mitäänsanomatonta neppailua.

Viski on vielä juomatta tältä iltaa. Ostin Hampurin lentokentältä litran viskiputelin maanantai-iltana ja se puteli on tyhjä noin 2 tunnin kuluttua. Ei se kauaa vittuillut.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hyi saatana. Espanja on paska maa.

I stand on the position taken. On tapana kirjoittaa tänne englanninkielisiä fraaseja, jotka on amerikkalaisista elokuvista tahi muista medioista opittu.

Toivoa täytyy, että Hollanti hoitaa homman. Näidenkin kanssa tulee hommia tehtyä ja täytyy sanoa, että missään muualla Euroopassa ei homma pelaa yhtä hyvin (työasioissa). Ei edes Saksassa.

Avasin toisen HB:n.
 
Viimeksi muokattu:

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Voihan perseen Espanja. Toivon aorttani pohjasta että Hollanti ottaa sunnuntaina sen mikä sille kuuluu.

Pikkusiskoni täyttää huomenna 18. Olen siis virallisesti vanhentunut siihen pisteeseen, että kaiken toivon saan heittää.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Futista tässä n. kahden tunnin viiveellä katselen ja vodkaa tiputtelen. Lomalla kun olen..silleen sivistyneesti nautin kuten aina! Vissyä+sitruunaa+vodkaa..vielä tää yks :)
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Voihan naisen hiivainen genitaalialue, viikinkilotto ja keno molemmat ohi. On suuri vaara että 2,5 viikon päästä joutuu menemään töihin. No, otetaanpas siis rivakampaan tahtiin ettei vaan aikanaan jää harmittamaan että tulipas oltua lomalla liikaa selvin päin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vittu. Hiiva. Espanja. Copycat. Englanniksi jäljittelijä. Olen. Aika hyvä olo. Ehkä ei huomenissa. Huomenissa hiipii kylään Laukaan rallilekenda.

Ollako vai eikö olla? Cogito ergo sum. En asu Oulussa. En enää Joensuussa. Mullassa makaa isäni. Joensuussa. Saksassa ei kannata heittää keihästä. Kesä on ihmisen parasta aikaa. Menossa parasta aikaa. Vyyhti.

Ihmisen ajatus ihmisen tarpeesta tulla paremmaksi on kiintoisa joskin toistaiseksi vielä ratkaisematon paradoksi siinä viitekehyksessä, jonka tiede meille (niille meistä jotka viitsivät ottaa asioista selvää) kykenee tänä päivänä tarjoamaan.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Kyllähän täälä kuppia otetaan kalsareissa. Siis jos bokserit käy? Ja ihan siis vain Espanjan voiton kunniaksi, köh köh.

Irwiniä kuuntelen. Oli muuten perkeleen hyvä leffa tämä Rentun ruusu joka tuli maanantaina katsottua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös