Kalsarikänniketju

  • 5 228 059
  • 66 666

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mulle ei avautunu tuo "siut suu". Joka on tähän nuotistoon kirjoitettu si-ut, eli ilmeisesti tuo lauletaan si-ut, mutta kirjoitetaan siut. (Linkin takana pdf-tiedosto) Melodiasta ei ole mitään tietoa, vaikka tuon olen joskus kuullutkin ja hävetti, kun olin ainoa joka tuota ei osannut laulaa.

Siinä on varmaan se väliviiva siksi, että se laulu hidastuu huomattavasti siinä kohdassa. Suun ohihan se neljäs ryyppy kehotetaan huitaisemaan.

Aikanaan tuota tuli ainakin osakunnassa hoilattua.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Onpas mielenkiintoinen meininki menossa tuolla vapaiden ei-niin-salaisten agenttien markkinoilla. Anterosta San Josen ykkösmolari että pätkähti, mielenkiintoista. Gontshar Ottawaan, mielenkiintoista.

Kattelin Nelonen Sportilta draftitilaisuutta kun tuli uusintana, ihmettelin vaan että mitä vittua, onko se lindekreenin pena vielä elossa. Voi elämän kevät kuinka raskasta kuunneltavaa!

Niin joo. Olutta olen tässä juonut, Laitilan vaalea kukkoa. Huomenna vielä semmoinen reilu puolikas työpäivä ja sitten 3 viikon loma.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Pokeri on tänään perseestä, sen kerran kun saa kunnon käden niin kukaan gay ei lähde edes miniressuun mukaan. Juon silti kaljaa ja jatkan rahojen pelaamista. Terve vaan Jönssillekin.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Very good, very good, terve vaan. Teemu oli urkkaruudussa, vatvomassa uraansa. Surkuhupaisaa mun mielestä. Oiskohan Anaheimin aika vaan aloittaa nuorennusleikkaus ja alkaa kasata uutta SC porukkaa Valtra-ihme Vatasen ympärille?

Se siitä. Virittäydyn tässä vaan tajunnanvirtahöpötykseen sillä Uleåborgiri on vaiennettava, otan sen tehtäväkseni. Luu kurkkuun!
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Teemulle vähän botoxia, siinä se nuorentuu ihan silmissä. Toivottavasti jatkaa Anaheimissä, ei tuota oikein pysty Jokereihinkaan päästämään.

Kylläpä hävettää siut, oli liian helppo, tai vaikea, riippuu vähän kenen päällä miettii.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Se siitä. Virittäydyn tässä vaan tajunnanvirtahöpötykseen sillä Uleåborgiri on vaiennettava, otan sen tehtäväkseni. Luu kurkkuun!

No jopas täällä noviisit uhoaa kuin Kuningasjätkässä konsanaan. Ei ei kuule kannata ryhtyä kaivamaan verta nenästään. Sattuu pian leukaan ellei muuallekin.

Nii iltaa vaan. Päivällisen tappavan 10 km lenkin päälle nestehukka ajettava hiiteen tahi otettava hengiltä.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
No jopas täällä noviisit uhoaa kuin Kuningasjätkässä konsanaan. Ei ei kuule kannata ryhtyä kaivamaan verta nenästään. Sattuu pian leukaan ellei muuallekin.

Ei kannata ryhtyä niin mutta yritetäänpäs nyt kuitenkin.

Jorma, sata päivää ryypännyt Jorma, maansiirtofirma, Jorma, Jorma 50 v, maa siirtyy, Jormaa ahdistaa, Jorma on psykoosissa, Jorma juonut 300 päivää, Jormalle pameja hoitaja antaa, Jorma ei ymmärrä, sivistyssana, Delirium, sivistyssana, Tremensis, Jorma huutaa, Jorma kikkailee, Jorman leuka, valuminen, Jorman leuasta valuu sylki. Jorma otetaan sisään, Jorma nukkuu, Jorma M1-lähetteellä nukkuu, Jorma perkele. Jorma herää, voi vittu. Hoitaja seinälle päätyy, Jorma hoitajaa rankoo. Piikki Jorman pakaraan painuu, myllyhoitoon pääsee Jorma. Jorma mömmöjä tahtoo, tarvii. Jorma ei mömmöjä saa, Jorma itärajalle kyyditään, Jorma ei parane, Jorma vieroittuu, Siperiassa vieroittuu, lahnoja syö, ruotoineen lahnoja syö, vapisee, vapisee Jorma, Jarmo, Marjo, elä elä, eläpä vaiha puhheenaihetta, Jorma muikkuja syö, Jorma särkiä perkaa, Jorma jää henkiin, Kekkonen maata vallitsi, hajotti, aivot mätäni, Kekkonen kuoli, 1986 kuoli, Väyrysellä silmä karsasti, nuori Väyrynen, Mitä Missä Milloin -kirjat päivässä luki, Dostojevski apua huutaa, Stalin, Stalinin viiksi, Hrustsev, missä heittomerkit? Glasnost, perestroika, Jeltsin, mummokohu, Egypti, Suomessa vainotaan, vaino, Pravda, ei totuutta, Izvestija, ei uutta.

Kettu Repolainen reporankana rankametsässä, loihe lausumahan: "salmiakkia suuhun ja papukaija puuhun". Seppo Taalasmaa Talotaikureista päivää! Vittupillupuupillu niin hyvää puuta. Loiri, Kouri, Vöyri, Mustasaari, ja Maksamaalta tulleiden matkaliput! Valtion rautatiet, oi minne minua viet? Et ainakaan aikataulun mukaan! Mukana kuin peräpukama. Mukavaksi join itseni, se on itseisarvo. Arvontalaulu raikaa, syökää juokaa naikaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nythän mä siis vasta siis just äsken hokasin, että tämä on viesti nro 801 alleenlaskeneelta tähän ketjuun. Repikäät siitä, mitä haluatte.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Huh, vieläkin hengästyttää tuo luomisen tuska. Ei se nyt ihan paskaa ollut mutta harjoitella täytyy jos pärjätä meinaa sillä taso on kova.

Lydman Anaheimiin, Teemu mitä teet? Minä juon olutta, sivistyneesti.
 
Viimeksi muokattu:

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Jos suomen kielessä ei olisi yhdys sanoja, niin Joen suussa olisi varmaan aika ahdasta, 70 000+ asukasta.

Tuli vaan mieleen KouPon vitsistä toisessa (tai monesko onkaan) ketjussa
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kissa J, Uleån kanssa ei voi lähteä kilpasille, mies painii aivan eri sarjassa kuin kaikki muut ja Kourujärvi löytää tiedon klikkaamalla tuolta "vastauksia"-sarakkeesta sitä viestien numeromäärää. Jotenkin olen itsekin hankkiutunut jo top-ten listoille.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Ei suinkaan ole syytä lähteä henkilöpalvontatouhuihin. Tai no olenhan minä melko mainio sieppo. Niin ja kirjoittaahan tähän ketjuun joukko jaloja joukkuepelaajia jotka täydentävät toinen toisiaan. Hyvällä joukkuehengellä pääsee pitkälle.

Edit. Joskus jopa katkolle.
 
Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hyvällä joukkuehengellä pääsee pitkälle.

Se on varmaankin se ydin, minkä takia tämä ketju nousee varmaan jossain vaiheessa Jatkoajan kaikkien aikojen ketjuksi, jopa ohi vitutusketjun. Tässähän on rakenne kuin hyvässä lätkäjengissä konsanaan, pitää olla pätevä puolustus, varmaotteinen kuin Valmetin dieselkone, olut hyrrää tasaisesti alas ja oma maali pysyy melko puhtaana, hyökkäyspäässä tarvitaan sekä tilantekijöitä, pelinrakentajia, taiteilijoita ja tiukkoja snaippereita.

Ja sitten on General Manager.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Voi helvetti, miksei mulla ole samanlaista anoppia kuin Jönssillä?

Pokerikin takkuaa. Ylläripylläri.

Linkittäkää jotain rokkia, jookos coconut.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilisestä jääneen, ainoan keijoni kumosin, nyt pitäs jo nukkua. Siispä sipaisen unilääkkeeksi jallua hitusen.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Morjensta pöytään. Tässä pitkästä aikaa nautin vähän alkoholia ja kyttäilen NHL:n vapaiden agenttien tilanteita.

Kossua ja kolaa, kossukolaa siis! Ei tämä nyt mitään hääviä ole, mutta kyllä tätä näin humalatilassa juo.

Pieni humala tosin vaan, ei mikään kova. Mitäs jätkät(naiset kans, jos te täällä ootte)?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös