Ei tämä vielä ole edes levotonta. Mitäs Rommeli?
No ei kai nyt sentään kovin levotonta... Paskaaks tässä. Lomaillaan ja otetaan jokunen olut ajankuluksi... Alkaa vaan tuo aika kulumaan jo liiankin hyvin.
Ei tämä vielä ole edes levotonta. Mitäs Rommeli?
Hiihtelin Myllylän ladunjäljissä, etsin kadonnutta aikaa, en tiennyt kumpi voittaa karhu vai leijona, vai Osuuspankin johtaja. Kelan tiskillä sanoivat, antaa mennä vaan kun juhannuskortsuihin rahaa kyselin. Oli pitkä kuuma kesä ja sen he ymmärsivät, etenkin kun aioin ryypätä sen.
Olipa kerran possu ja kani,
kani oli possu ja kani oli poni
Alkaa nyt pojat kuulostamaan huolestuttavasti Rauno Repomieheltä. LÄÄKKEET!
Kaad liiveihis ryyp, hyväs seoras vaikk kaks, kaad kolmaski viäl jos snuu veres om baks! Älä usemppa kaad ann menn siut suu, sill muuton käy nii et se
ryypp kaata snuu.
Tämä oli hieno. Baksin kohdalla piti pysähtyä miettimään, mutta sitten oivalsin, että verenohennuslääkettähän tässä nautitaan.
On tuo vaan hölmö mutta hauska giäl.
Mulle ei avautunu tuo "siut suu". Joka on tähän nuotistoon kirjoitettu si-ut, eli ilmeisesti tuo lauletaan si-ut, mutta kirjoitetaan siut.
Mulle ei avautunu tuo "siut suu". Joka on tähän nuotistoon kirjoitettu si-ut, eli ilmeisesti tuo lauletaan si-ut, mutta kirjoitetaan siut. (Linkin takana pdf-tiedosto) Melodiasta ei ole mitään tietoa, vaikka tuon olen joskus kuullutkin ja hävetti, kun olin ainoa joka tuota ei osannut laulaa.
...Se siitä. Virittäydyn tässä vaan tajunnanvirtahöpötykseen sillä Uleåborgiri on vaiennettava, otan sen tehtäväkseni. Luu kurkkuun!
Teemulle vähän botoxia, siinä se nuorentuu ihan silmissä.