Kalsarikänniketju

  • 5 228 201
  • 66 666
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
No voi antikliimaksi. Nyt ymmärrän, miltä muijista tuntuu! Kauhee ryminä ja rytinä, valoshow ja nostatus... joka tietysti loppuu saman tien, eikä käteen jää muuta kuin kaunis muisto sieltä minuutin takaa.

Pikapanot ovat yliarvostettuja, samoin ovat tällaiset "pisto-nosto-ravistus" -tyyppiset ukkoset.

Onneksi Santtu auttaa hukuttamaan tämän pettymyksen.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eipä ole saatu vielä minkään valtakunnan ukkosia näillä leveysasteilla tänä kesänä. Jospa se tästä rakentuu.

Pepsi Centerin liepeillä tuossa joku viikko sitten vieraillessani näin kesän uljaimmat ukkoset, mutta siellähän ne ovat enämpi peruskauraa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Näin kulkevat valkeat yöt, päivät karkaavat kuin villit hevoset yli vuorten, kauriin kääntöpiirin taa, siellä alastalon salissa lopulta vanhus ja meri löytävät toisensa täällä pohjantähden alla.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sinä minulle tehdä jos saisit, sitä mitä milloin et kehdannut kysyäkään. Rinnoista mua puristaisit, kun ei ne piilossa tahtoneet pysyäkään, mä olin sopivasti lihava.

Öhhöijjää, onhan se, on. Pirkele, omasus. Töyry. Töyryn eukko, työstä ei hyötyä, Töyryn isäntä, kauraa kylille. Linna, kansankirjailija, Waltari, ei muistiinpanoja, Sinuhe. Sinuhe, pora, veri, kallo. Töyryn eukko, tässä on perse, ruskea perse, Antti. Hullu. Halme, ruipelo, yrtti. Syö yrttejä Halme, kuolee leirillä Vallu, Halmeen Vallu, tuhkamuna, Akseli. Sotaluutnantti, punainen. Punainen on väri, Pohjois-Korea, Korean demokraattinen kansantasavalta. Neekeri, Nigeria, valtion asia, Sepp Splatter, inha huora, kusipää, vittuperse. Kirkkoherra, myrkkystruuma, hehe kuole. Laavavirta, se on Katla. Etna. Krakatau. Purkauvvu saatanan Krakatau, en unohda. Nevö föget, Teppo Numminen, Winnipeg Jets, muutto, stressi, Teemu Selänne, maito, utare, tissi, Sirpa Selänne, no mee jo pois, kurppa, kahlaaja, aikainen muuttolintu, älä syötä sorsaa, sorsa kärsii, Kalevi Sorsa, SDP, puolue, Marco Bjurström, homoepäilty, palstamillimetri, metri, kilometri, kilo jauhelihaa, 80-luku, Queen, musiikkia, parasta musiikkia, ristus.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hiihtelin Myllylän ladunjäljissä, etsin kadonnutta aikaa, en tiennyt kumpi voittaa karhu vai leijona, vai Osuuspankin johtaja. Kelan tiskillä sanoivat, antaa mennä vaan kun juhannuskortsuihin rahaa kyselin. Oli pitkä kuuma kesä ja sen he ymmärsivät, etenkin kun aioin ryypätä sen.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Lisätkää nyt hyvät miehet kalsareita ja vähentäkää känniä. Alkaa mennä aika levottomiksi jutut nyt.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Hiihtelin Myllylän ladunjäljissä, etsin kadonnutta aikaa, en tiennyt kumpi voittaa karhu vai leijona, vai Osuuspankin johtaja. Kelan tiskillä sanoivat, antaa mennä vaan kun juhannuskortsuihin rahaa kyselin. Oli pitkä kuuma kesä ja sen he ymmärsivät, etenkin kun aioin ryypätä sen.

Mäkin etsin kadonnutta aikaa, jotain josta jouduin luopumaan. Runo:

Olipa kerran possu ja kani,
kani oli possu ja kani oli poni

TV, pikseli. 1080 pikseliä pystysuunnassa. HD, Full HD. Myyjä. Katolinen myyjä. Kiero. Väyrysen silmät. Karsastus. Keskusta. It's the summer of death and I hear you screaming. BB-Niko, TV-lupa. ALV. Tuska, ikuinen tuska. Lähtö - Maali, isopäinen pääministeri, Mari, Kiviniemen Mari, Kepu, keskustapuolue, Väykkä, varma veto, ohiveto, kärkkäri, kärkipotku, siivu, gotlersiivu, grillitassu, meidän koira, uijui, meidän koira, naapurin kissa, Järvärin purkeri, nälkä, luuranko, rasva, todellisuus, en tiedä, väärin, Descartes, Hume, Tacitus, tuska, helpotus
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Alkaa nyt pojat kuulostamaan huolestuttavasti Rauno Repomieheltä. LÄÄKKEET!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hetkeksi melkein petti pokka, kunnes tuli mieleeni Hannele Pokka, tuo ympäristöministeriön kansliapäällikkö. Vakavaksi veti naaman, ei naurata yhtään, ahristaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jorma, sata päivää ryypännyt Jorma, maansiirtofirma, Jorma, Jorma 50 v, maa siirtyy, Jormaa ahdistaa, Jorma on psykoosissa, Jorma juonut 300 päivää, Jormalle pameja hoitaja antaa, Jorma ei ymmärrä, sivistyssana, Delirium, sivistyssana, Tremensis, Jorma huutaa, Jorma kikkailee, Jorman leuka, valuminen, Jorman leuasta valuu sylki. Jorma otetaan sisään, Jorma nukkuu, Jorma M1-lähetteellä nukkuu, Jorma perkele. Jorma herää, voi vittu. Hoitaja seinälle päätyy, Jorma hoitajaa rankoo. Piikki Jorman pakaraan painuu, myllyhoitoon pääsee Jorma. Jorma mömmöjä tahtoo, tarvii. Jorma ei mömmöjä saa, Jorma itärajalle kyyditään, Jorma ei parane, Jorma vieroittuu, Siperiassa vieroittuu, lahnoja syö, ruotoineen lahnoja syö, vapisee, vapisee Jorma, Jarmo, Marjo, elä elä, eläpä vaiha puhheenaihetta, Jorma muikkuja syö, Jorma särkiä perkaa, Jorma jää henkiin, Kekkonen maata vallitsi, hajotti, aivot mätäni, Kekkonen kuoli, 1986 kuoli, Väyrysellä silmä karsasti, nuori Väyrynen, Mitä Missä Milloin -kirjat päivässä luki, Dostojevski apua huutaa, Stalin, Stalinin viiksi, Hrustsev, missä heittomerkit? Glasnost, perestroika, Jeltsin, mummokohu, Egypti, Suomessa vainotaan, vaino, Pravda, ei totuutta, Izvestija, ei uutta.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olipa kerran possu ja kani,
kani oli possu ja kani oli poni

Poni söi meetvurstitankoa silmät selällään, possu nautti jalkapallosta, vapaasta elämästä, seksistä ja huumeista, kani etsi Nalle Puhia, mutta Tiikeri paukkaisi kanin kumoon. Onneksi Risto oli sen verran Reipas, että vei kaikki kotiinsa nukkumaan. Mutta ei se meitä vielä löytänyt.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Enhän minä edes syö lääkkeitä, 10 vuotta sitten söin buranan, sittemmin olen vaan ryypännyt. Kaikki on hyvin, kunhan ei pääse mikään Phil Collins-darra yllättämään. Sitä odotellessa marssin halki taivaansinen, avaruuteen asti, vuoren huipulle, lempimään, marakattien kanssa siellä ihmettelen maailmaa ja sitä että ovat jo apinatkin minua älykkäämpiä, vaikka eivät kieltä osaakaan, Uleåborgir vissiin jo nukkuu, kukkuu siellä, munii minne sattuu.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Olen sen verran päissäni etten nyt tarkasti saanut selkoa notta oliko puhetta sekakäytöstä. Jos oli niin yks neuvo: Älkää helvetissä harrastako sitä, nim. kaks putkareissua viina+rauhottavat, muisti pois eikä muistikuvia että mitähän helvettiä sitä on tullut tehtyä.

Nyt ei tule muita lääkkeitä enää otettua kuin 1-2 nukahtamislääkettä ryyppyreissun jälkeen että sais unen päästä kiinni.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Kaad liiveihis ryyp, hyväs seoras vaikk kaks, kaad kolmaski viäl jos snuu veres om baks! Älä usemppa kaad ann menn siut suu, sill muuton käy nii et se
ryypp kaata snuu.


Karelia takaisin vaikka pullo kerrallaan. Huomenna ihana työpäivä, joka perjantainen 7:00-13:45, ei tarttee kauaa krapulaa kattella.

On muuten ulkona aika tunkkanen ilma, näin kun asustaa keskustassa ja vierestä menee se +10 000 autoa päivässä, yhtään liioittelematta ja varjossa näyttäis vieläkin olevan 26. Saakeli, ei sovi läskille tämmöset ilmat kyllä yhtään.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaad liiveihis ryyp, hyväs seoras vaikk kaks, kaad kolmaski viäl jos snuu veres om baks! Älä usemppa kaad ann menn siut suu, sill muuton käy nii et se
ryypp kaata snuu.


Tämä oli hieno. Baksin kohdalla piti pysähtyä miettimään, mutta sitten oivalsin, että verenohennuslääkettähän tässä nautitaan.

On tuo vaan hölmö mutta hauska giäl.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Tämä oli hieno. Baksin kohdalla piti pysähtyä miettimään, mutta sitten oivalsin, että verenohennuslääkettähän tässä nautitaan.

On tuo vaan hölmö mutta hauska giäl.

Mulle ei avautunu tuo "siut suu". Joka on tähän nuotistoon kirjoitettu si-ut, eli ilmeisesti tuo lauletaan si-ut, mutta kirjoitetaan siut. (Linkin takana pdf-tiedosto) Melodiasta ei ole mitään tietoa, vaikka tuon olen joskus kuullutkin ja hävetti, kun olin ainoa joka tuota ei osannut laulaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös