Sinä minulle tehdä jos saisit, sitä mitä milloin et kehdannut kysyäkään. Rinnoista mua puristaisit, kun ei ne piilossa tahtoneet pysyäkään, mä olin sopivasti lihava.
Öhhöijjää, onhan se, on. Pirkele, omasus. Töyry. Töyryn eukko, työstä ei hyötyä, Töyryn isäntä, kauraa kylille. Linna, kansankirjailija, Waltari, ei muistiinpanoja, Sinuhe. Sinuhe, pora, veri, kallo. Töyryn eukko, tässä on perse, ruskea perse, Antti. Hullu. Halme, ruipelo, yrtti. Syö yrttejä Halme, kuolee leirillä Vallu, Halmeen Vallu, tuhkamuna, Akseli. Sotaluutnantti, punainen. Punainen on väri, Pohjois-Korea, Korean demokraattinen kansantasavalta. Neekeri, Nigeria, valtion asia, Sepp Splatter, inha huora, kusipää, vittuperse. Kirkkoherra, myrkkystruuma, hehe kuole. Laavavirta, se on Katla. Etna. Krakatau. Purkauvvu saatanan Krakatau, en unohda. Nevö föget, Teppo Numminen, Winnipeg Jets, muutto, stressi, Teemu Selänne, maito, utare, tissi, Sirpa Selänne, no mee jo pois, kurppa, kahlaaja, aikainen muuttolintu, älä syötä sorsaa, sorsa kärsii, Kalevi Sorsa, SDP, puolue, Marco Bjurström, homoepäilty, palstamillimetri, metri, kilometri, kilo jauhelihaa, 80-luku, Queen, musiikkia, parasta musiikkia, ristus.