Kalsarikänniketju

  • 5 245 985
  • 66 703

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No niin, taustalla minäkin jälleen.
Sanokaa oi viisaat miehet miten päättyy tänään Kamerun-Hollanti??????? Tai siis Hollanti on varmaankin voittajasuosikki?
Olisi niin kiva taas voittaa kundit meitin veikkausporukassa :)

Hollanti voittaa 3-1. Täytynee muuten kiireellä vierailla veikkauksen sivuilla.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis tulosvetoa? Mitä ne muut on veikanneet?

Kah, Tiuke :)

Eiku Veikkaajat.net enhän mä nää kun vasta 21.30 mitä muut on laittanut..

Lätkästä mä ehkä jotain tiedänkin, mutta tää jalkapallo on aika hebreaa..btw johdan kyllä ko veikkausta joka siis kestää koko kisojen ajan.
Haluaisin kernaasti säilyttää tämän käsittämättömän johtoasemani ;)
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haa, tein yhteenvedon teitin arvauksista ja tsadaaaaaaaaaaaa Hollanti voittaa 2 - 1 eikö vaan?


edit: kyllä sää blueJ kuitenkin aika viisas olet :)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kah, Tiuke :)

Eiku Veikkaajat.net enhän mä nää kun vasta 21.30 mitä muut on laittanut..

Lätkästä mä ehkä jotain tiedänkin, mutta tää jalkapallo on aika hebreaa..btw johdan kyllä ko veikkausta joka siis kestää koko kisojen ajan.
Haluaisin kernaasti säilyttää tämän käsittämättömän johtoasemani ;)

Kyllähän siinä Hollannille voi laittaa maalin tai parinkin voiton. Jatkopaikka on varma ja voi ottaa rennosti. Joukkueena Hollanti on parempi, joten itse veikkaisin, että joku 0-2 voi olla lähellä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olen näiden kisojen vedonlyönnissä toistaiseksi euron voitolla. Sanani on siis auktoriteetti. Ja jos matsi päättyy muuten kuin veikkasin, niin vetoan paavoväyrys-puoleeni.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu, 1-2 nyt sitten laitoin.. Tanska - Japani laitoin tasurin 1-1.. onko huono?

Eikä tässä ole loppujenlopuksi voittona kuin rapiat 50 euroo..mutta maine ja kunnia kasvavat valtaisiin atmosfääreihin :)
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Innis & Gunn Rum cask finished oak aged on pitkästä nimestään huolimatta varsin loistavaa janojuomaa.

Henleyn Don esittää juurikin biisiä Kesän pojasta. Kertoo ehkä meikäläisestä. Tai sitten ei.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täälläpäin istutaan koneen äärellä ja nautitaan Lapin kultaa, sekä Jormaa (eli tätä upeaa Jorma viiniä). Ei muuten ole mikään huikaiseva makuelämys, mutta suosittelen silti kaikille. Itse erehdyin ostamaan hienon etiketin takia.

Jooh no nyt päätin joka tapauksessa iltani iloksi alkaa järjestelemään tietokoneella varsin sekaisin olevia musiikkeja jotenkin järkevän oloiseen järjestykseen. No senhän nyt tietää jo etukäteen ettei siitä mitään tule. Suunnitelmissa oli oikeasti lähteä katselemaan menoa ja meininkiä kyliltä, mutta nyt jämähdin koneelle, eikä tästä taida enää paluuta olla. Huomenna sitten heti aamusta kauppaan täydentämään juoma varastot ja hakemaan lisää Jormaa?

Joo semmosta täällä tänään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Innis & Gunn Rum cask finished oak aged

Tuleeko kenelläkään muulla mieleen tuosta yökkäily ja kakominen? 48 olisi purkkia Koffia jäljellä. Hollanti voittaa Kamerunin 4-1.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Innis & Gunn Rum cask finished oak aged on pitkästä nimestään huolimatta varsin loistavaa janojuomaa.

Henleyn Don esittää juurikin biisiä Kesän pojasta. Kertoo ehkä meikäläisestä. Tai sitten ei.

Net on pojat. Kesän pojat. Kertoo juurikin teistä. Eihän täällä ole kuin yksi mies, vai mitä pojat?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vitun hyvä säkä pokerissakin. Viimeiset merkit keskeen akkaparilla ja vastassa on akkapari ja J8. Flopissa luonnollisesti kaksi kasia. Haistakaapa paska vaan te vastustajat.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei enää muuta jäljellä, kuin alhainen käsitys itsestä -Sipe Santapuccio kera Tommi Liimatan - Tytöt tilatkaa taksi.

Päätin tänään ottaa vaimokseni taksia ajavan nuoren naisen. Naamaa ei tarvinnut katsella, kun äänen kuuli. Toki naamakin miellytti, muuta ääni oli ilman lauluakin uskomaton. Ehtii sitä rakastumaan siinä parissa kymmenessä minuutissa, kun rahojaan tuhlaa kyyditykseen. Josko tuo rahaa halusi ja siksi kuulosti niin hyvälle? En antanut tippiä. Valitteli väsymystä ja kahvin tarvetta, kun oli juuri syönyt. Meinasin ehdottaa kämppääni, mutta sitten muistui mieleen etten ole siivonnut varmaan vuoteen niin käskin mennä ärrälle.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hemmetin Honda, kunhan ei tee lisää..nyt Danskeille se yksi ja se on siinä.

Yritin jotain tosi hauskaa juttua pistää, mutta nyt siellä meni jo japanialaiset tekemään toisen.

Itse riipaisin pitkävetoon sekä ristin että tasurin tuohon japanin peliin. vähintään 3,30 oli molemmat kertoimet.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Auts nyt alko pelottaa..huomisen juhlahumun grillimestari ilmoitti että tarjolla on makkaravartaita. No hyvä, käy ja kiva.. Hän vaan kertoi että vartaat rakennetaan tyyliin bratwurst-pekonisiipale-grillimakkara jne... Kysyin sitten että mitäs salaattia niin tuo totes että mihin sä sitä tarviit jos on makkaraa..
Onneks älysin tänään juoda nämä just nyt kohillaan olevat suojakännit :)
Muistan sitten huomenna nyrpistellä tilanteen mukaan..tai sit ei.
 

Red Wursti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AIK, TPS(sympatiat)
Jaaha The Juhannuksen ensimmäinen Jallupullo aukaistu jo tosiaan iltapäivällä ja pitihän se Vuvuzuela torvi itselle hommata.

Voi sitä iloa ja riemua kun joskus kaksi torvea toisensa kohtaa...
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Auts nyt alko pelottaa..huomisen juhlahumun grillimestari ilmoitti että tarjolla on makkaravartaita. No hyvä, käy ja kiva.. Hän vaan kertoi että vartaat rakennetaan tyyliin bratwurst-pekonisiipale-grillimakkara jne... Kysyin sitten että mitäs salaattia niin tuo totes että mihin sä sitä tarviit jos on makkaraa..
Onneks älysin tänään juoda nämä just nyt kohillaan olevat suojakännit :)
Muistan sitten huomenna nyrpistellä tilanteen mukaan..tai sit ei.

Viet omat kasvikset paikalle :)

Meillä hommat hoituu niin, että ainoastaan parsaa purevat siskoni tuovat salaatit, kasvisnyyttien ainekset yms. Itse vien lohen savustuspönttöön ja isovanhempani ostavat lihat, makkarat, viinat, viinit sekä miedot. Jos hyvin käy niin papallani on jälleen kuten vuosi sitten mukana viiniä jota teki vuonna ´67 Alkon lakon aikaan. Mukavan sameaa juotavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös