Kalsarikänniketju

  • 5 245 586
  • 66 703

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Tiijätkö mitä ovat parodia, dramaturgia ja ajoitus? Arvelinkin niin.

Ne ovat tässä ketjussa vähän niin kuin suomalainen vehnäolut.

Näyttämötaiteen lajit ovat pahemmin hukassa kuin Alatalon pelikirja, eikä Aristoteleen runousopista ei jäänyt mieleen muuta kuin hybris ja hamartia.

Jättäkäämme vehnäisten herkkujen valmistus niille, jotka sen taitavat.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Iesus Nazarenus Rex Iudaeorum elikkäs voihan vanha vihtahousu sen tähren! On syöty ja on juotu mutta ei vielä saunottu. Meininki hyvä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
No voi vittu mua tylsämielistä junttia. Ehtivät nähdä. Mutta ehkä siedetään selitykseksi se, että dramaturgiantajuni on hieman alentunut. Kun olin nuori poika antiikin Kreikassa, opetin Aristootteleelle ynnä Plaattonille dramaturgiaa ja dialektiikkaa. Opetin ne käytännössä puhumaan. Siitä on jo aikaa. Mutta ympäri mennään, yhteen tullaan, jopa Fast Show minua kurmoottaa.

KKK. Semper fi.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Iesus Nazarenus Rex Iudaeorum elikkäs voihan vanha vihtahousu sen tähren! On syöty ja on juotu mutta ei vielä saunottu. Meininki hyvä.

Niin, missä ovat Jeesus ja Evil, tuo vanhat ikiaikaiset taistelijat. Täällä kuljemme siveettömissä tunnelmissa. Tänne kaikki, homot, nuoret, vanhat, mulkut, nistit, spedet, nyt julistamaan kalsarikännin ilosanomaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kävin rautakaupassa jotta saadaan asijaan selko. Raavaiden miesten juhannuksenaloitus-KKK:ssa kuultua:

Se on kyllä niin, että perinteitä syntyy kun näkee niiden eteen vaivaa.

Huomenna teen juhannusaaton iltapalaksi jo neljännen kerran peräkkäin ahvenanmaan pannukakkua. Se on outokin ehkä perinne, mutta se tuli vaan mieleeni kesällä 2007 kun ajattelin, että jotain erikoista voisi olla iltapalaksi sinä päivänä. Siitä se sitten lähti.

Huomen aamulla saa sitten syödä mannapuuroa aamupalaksi kun täytyy keitellä pannaria varten illaksi. Affenanmaan pannaria sitten nautitaan kera kermavaahdon, tänään ostettujen mansikoiden ja jonkun hillon kanssa. Ei mikään huono perinne??

I'll get me coat...

Säästellään varsinaiseen juhannukseen ja lopetetaan nyt. Huomenna aamu alkaa siis mannapuurolla. Katsoo nyt mitä löytyy lisukkeeksi puuron päälle. Kiisseliin varmasti löytyis myös aineet mutta ei kai ny kuitenkaan? Hauskaa yön jatkoa teille rakkaat jatkoaikalaiset! Huomenna otetaan lisää maittoa!!

I'll get me coat...

Ei tän nyt niin kryptistä pitäisi olla edes teille.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Miksi olet Freddie kuin perseeseen juurihoidettu villisika? Yritä olla, älä turhia äijäile, minä olen 300 kiloinen tankki ja pesen aamulla hanurini painepesurilla, mutta ei se haittaa, antaa mennä vaan.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
no onpas täällä..öö..menoa ;) ei kai tää nyt niin vakavaa ole, kenellekään?

Musiikkia vaan kehiin ja sitä huonoa läppää kans!
 

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
No eihän täällä nyt sentään huonoa läppää koskaan ole, pois se tästä ketjusta :)
Kaikki on varmaan jossain riennoissa, niin eivät ehdi tänne kirjoitella.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Miksi olet Freddie kuin perseeseen juurihoidettu villisika? Yritä olla, älä turhia äijäile, minä olen 300 kiloinen tankki ja pesen aamulla hanurini painepesurilla, mutta ei se haittaa, antaa mennä vaan.

Minä sulle äijäilyt näytän. Ja hanurit. Ja painepesurit.

Joka baarissa istuu kalustoon kuuluva vanha änkyrä takanaan loistava tulevaisuus joka tietää miten maailmaa milloinkin makaa. Paremmin kuin muut. Joskus se on paikalla, joskus ei. Useimmiten se istuu hiljaa, juo kaljaansa ja kuuntelee mitä ympärillä puhutaan. Aina silloin tällöin se yltyy kommentoimaan narisevalla äänellä nuorison melskausta ympärillään.

Niin on tässäkin baarissa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
no onpas täällä..öö..menoa ;) ei kai tää nyt niin vakavaa ole, kenellekään?

No sitä minäkin tässä ihmettelin, mutta perkele ihan vittuillakseni en pistä musaa, höpötään västäräkeistä ja talitinteista. Tintit tinttaavat, Blue J ryyppää, hyvää juhannusta siskot ja veljet!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Aukesi juuri, että oli se sittenkin liian kryptistä. Kuten Wiion laki nro joku sanoo: Jos näyttää siltä, että viestintä onnistuu, on kyse väärinkäsityksestä.

Selitän joku päivä mistä oikeasti oli kyse.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
En kyllä enää ikinä kirjoita KKK:hon. Hävettää niin paljon ja henki on mennyt huonoksi! 1 pronsetin varmuudella. Kauhealla varmuudella. Käki, väärään pesään muni käki, uros. Käellä hirveä lerssi, käki taivaalta tippuu.
 

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
Tippuu se käki jos siivet pienemmät on kuin lerssi. lerssi, hk:n sininen lerssi makkara sininen muttei valkoinen
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En kyllä enää ikinä kirjoita KKK:hon. Hävettää niin paljon ja henki on mennyt huonoksi! 1 pronsetin varmuudella. Kauhealla varmuudella. Käki, väärään pesään muni käki, uros. Käellä hirveä lerssi, käki taivaalta tippuu.

Niin luulet, taivaalta tippu käki, meni väriinpäin muniminen, lerssi ojossa tiirailee hallitusta Väyrynen, ei sinne pääse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös