Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 312 840
  • 66 772

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En voinut olla vastaamatta laululintusten kutsuun, tuo heikko kohtani. Tekee mieleni laulaa, tosin mustarastaan äänellä, nuo järripeipposet hylkään ja tartun tuon kauniisti laulavan perkeleellisen mustan otuksen ääneen. Laula sinä saatana, tee minulle maa, kansakunta, rakkaus, sota ja kuolema, anna minun kuolla laulusi puolesta, ole minulle isänmaa, orava rakkaus ja västärakki!

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nukkuminen oli tylsää, ei ollut minusta siihen. Hiisi vieköön. Pirut tulivat uniini välittömästi, en uskalla sinne mennä. Olutta on, on elämää vielä pitkä tovi jäljellä paitsi vässyköillä.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Aamupäivällä tulen kuin hirvi ja katson maisemaa, en kuuntele seireenien ääntä, en katsele tulien paloa, haen kosketusta maailmaan, jos löydän sen, tulen tänne takaisin, muuten...seuraan tilannetta kuten hirvi.

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
Code of the road?

Saavuin yksin tähän ketjuun. Onko täällä tarkoitus juoda alkoholia ja raportoida tunnelmia?

Olen humalassa, ja melko onnellinen saatuani kirjoitusoikeuden tälle siunatulle palstalle.

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Kyllä on muuten hieno show tämä NHL Awards. Muun muassa maailman kovin sirkustanssiryhmä jne.. Kaljaa riittää ja ukko viihtyy.. Btw Patrick Kanella kaunis nainen kainalossa.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Saavuin yksin tähän ketjuun. Onko täällä tarkoitus juoda alkoholia ja raportoida tunnelmia?

Olen humalassa, ja melko onnellinen saatuani kirjoitusoikeuden tälle siunatulle palstalle.

Jättis perkele! On tarkoitus juuvva alkoholia ja varsinkin raportoijja tunnelmia. Ja mitä sekavampaa tekstiä, sitä parempi. Kai.

Onnittelen kiroits, kirjous, kirjou, kirjoitusoikeuksiesi vuoksi. Teretulemas Jatkoajan pyhään piiriin. Muista kirjoittaa välillä kendostakin, muista kirjoittaa paljon kendosta, muuten voit saada äkkilähdön.

Jättis.

Suosikkijoukkue
HIFK
Pannahinen, kun piti olla työpäivä vielä tänään, sen verran makoisaa hönöilyä olis taas kerran ollu tarjolla tässä ketjussa viime yönä. Mikäs näitä aivoituksia on lukiessa aamutsufea hörppiessä. Eikä kyllä yllätä ketjun aktiivisimpien herrahenkilöiden henkilöys. Upeeta, mahtavaa.

Sullahan on ensi viikolla Helsinki-Vantaan WC-tiloissa ne treffit sen ranskattarenkin kanssa. Jätkä on ihan liekeissä!
On vai? Oon vai? Toivottavasti frentsutar ei muistuta ulkoisesti tahi sisäisesti William Gallasia, Frank Riberyä tahi Michel Platinia. Sen sijaan pieni bulgaarius à la Trifon Ivanov on aina paikallaan.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Ehdotin karavaanillemme käymistä Väyryspaavon kirkossa Keminmaalla kun siitä ilmeisesti suhteellisen läheltä ajettiin, mutta eivät penteleet hyväksyneet ehdotustani. Olisin kyllä siellä mielelläni käynyt Pyhän Paavon ikonia suutelemassa ja rukouksia rukoilemassa. No, sen pyhiinvaelluksen aika on sitten myöhemmin.

Olutta tässä aloin hilljalleen tiputtelemaan ennen Ruotsin reissua. Viinaa kannan kahmalokaupalla kun nyt on niin että jos sekaisin haluaa olla niin keskioluet on väärä lääke siihen vaivaan. Illalla grillataan, saunotaan, juopotellaan, saunotaan, pelataan seurapelejä ja grillataan ja juopotellaan.

Onneksi on nettiyhteys niin saa raportoida rakkaille kk-kelmeille ja lukea heidän toivottavasti runsassanaisia raporttejaan Suomen yöttömästä yöstä. Muistakaa kaikki kuitenkin pitää järki päässä ettette ole tilastoyksikköinä Juhannustriplassa!

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onneksi on nettiyhteys niin saa raportoida rakkaille kk-kelmeille ja lukea heidän toivottavasti runsassanaisia raporttejaan Suomen yöttömästä yöstä. Muistakaa kaikki kuitenkin pitää järki päässä ettette ole tilastoyksikköinä Juhannustriplassa!

Juhannuksena karkaan nettiyhteyksien tuolle puolen ja meno lienee tämännäköistä: http://www.youtube.com/watch?v=nBDNcRHwIVk

Tarttis kohta viinaksia hakea.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En ole päässyt puusta pitkään, olen edelleen matkalla juhannusviinaksia hakemaan. No, kohta on mentävä, yritän iskeä matkalta ainakin pari tukiaista mukaan. Tai noh, miksi suotta, eihän sitten voi kalsarikännäillä.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaljaa ja sakea mennyt...aloittelen tässä lähinnä yksin juhannusta. Meneepähän huomenna vähemmän...tuskin.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Pizza uuniin ja vasta toinen Kaarlenvuori avattu. Pitää ostaa isompi jääkaappi. Se on taas sen verran täynnä juomia ettei meinaa makkarat mahtua.

Se on muuten betonijuhannus edessä. Huomenna johonkin grillaamaan ja lauantaina häät. Ei omat.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Entä jos ei ole? Mikä on varasuunnitelma, kännitarkastaja ei anna edes aloittaa juomista ilman kunnollista varasuunnitelmaa, jos homma kusee.

Sitä on niin paljon, ettei fysiikkani kestä kolmasosaakaan koko määrästä yhdelle päivälle, joten pitäisi riittää, ellen vahingossa revi jotain lähiöruusuja mukaan tinttaamaan. Mutta en minä kyllä sellaisia. Jos nyt makkaraperunat vielä hakisin.

Täällähän on myös Jii ilman sinistä etuliitettä.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Entä jos ei ole? Mikä on varasuunnitelma, kännitarkastaja ei anna edes aloittaa juomista ilman kunnollista varasuunnitelmaa, jos homma kusee.

Höpöhöpö. Jos ei ole varasuunnitelmaa, niin neuvoa antavia on ryhdyttävä ottamaan ensi tilassa. Suunnitelma kehittyy silloin tuossa tuokiossa, tulee hyvä fiilis ja asiat tuntuu luistavan sekä velat muuttuu saataviksi.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei saa pilkata toista, jos ei satu olemaan varaa väreihin. Tere vaan Jii ja Verikuut.

Yövieraana makkaraperunat...vähän ku jonkun mummon tois kotiinsa, illalla lämmin, aamulla kylmänä lattialla. Häh..

Eihän tässä ketään pilkattukaan. Minä tunnustan väriä, mutta tykkään myös sinitaivaasta. Tutkin tässä läheisen grillin hinnastoa, muuten asiallista jo hintojenkin puolesta, mutta kerroshampurilaisessa on täytteenä pihvit, sipulit ym. mutta mukana on myös "panta". Mikä se semmoinen on?

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos sitä muutaman oluen ottaisi. Pojat ne vaan jaksaa tennistä pelata, pian 8 tuntia pelanneet viidettä erää ja tilanne on nyt 66-66.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos sitä muutaman oluen ottaisi. Pojat ne vaan jaksaa tennistä pelata, pian 8 tuntia pelanneet viidettä erää ja tilanne on nyt 66-66.

Vieläkö se saatana jatkuu. Tässähän saa pari päivää ryypätä, ennenkuin mokoma päättyy.

Mutta Italian tie päättyy tänään!

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Eihän tässä ketään pilkattukaan. Minä tunnustan väriä, mutta tykkään myös sinitaivaasta. Tutkin tässä läheisen grillin hinnastoa, muuten asiallista jo hintojenkin puolesta, mutta kerroshampurilaisessa on täytteenä pihvit, sipulit ym. mutta mukana on myös "panta". Mikä se semmoinen on?

Sen voi heittää kaulaan ja leikkiä irstasta pappia.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vieläkö se saatana jatkuu. Tässähän saa pari päivää ryypätä, ennenkuin mokoma päättyy.

Mutta Italian tie päättyy tänään!

Lopulta tuli ratkaisu. Isner voitti 70-68. Otanpa oluen sen kunniaksi.

Italialle antoivat vain reilun 6 minuuttia lisäaikaa. Oisivat nyt edes puoli tuntia antaneet. Mikä lisäaika se nyt tuommonen muutama minuutti on.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy