Kalsarikänniketju

  • 5 241 631
  • 66 676

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Väyrysen ruosteisessa tississä lepää Madeleinen lepäävä kassi, siellä matipontinen punkki etsii jallua, kaipaa lepoa, etsii voita leivän päälle kuin pula-ajan ministeri. Haddock kiroilee, manailee, meitä perkeleitä, kun ymmärtäisin teitä, mutta kyllä tiet ymmärtää, autoja varten ne ovat.

Ei ole ministerillä leipää, jonka päälle voita pyytää, nyt on ministerillä tilanne päällä. On päällä tilanne, on ministerillä.

Haddock kiroilee, manailee, meitä perkeleitä, kun se ymmärtäisikin meitä, mutta kun ei se osaa suomea. Se ei riitä, että ymmärtää teiden olevan autoja varten.

Ranskalainen kapteeni, parrakas kapteeni, haiseva, kiroileva kapteeni. Ystävänsä on blondi, ei nainen, eheheiiii... On miesi, hyppyritukkainen homoepäilty miesi, Tintti-niminen, äännä [tan-tan], no niinpä! Kuni Suomen potkisjoukkueen kärki, huuhkajakärki, nimenantajalle kuolema, Haddock kyntää merillä. Kyntää merillä, huutaa Johansson, Jonatan Johansson: pliisi, pliisi, leikatkaa joku multa nämä häpykarvat päästä, kärsin kärsin! En maaleja tee! Tahtoisin olla mieluummin kendojanari!

Sori vaan tan-tan, ei auta, valintasi teit.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyntömies ei vakoaan valitse, olutmies sen sijaan oluensa valitsee. Hyvää olutta ostaa, huonoa reikää jos sitten aikansa joku haluaa työstää, se ompi hänen pulmansa.

Mutta nyt, valitsen oman vakoni jota työstää ja se on maltainen.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tahtoisin olla mieluummin kendojanari!

Ole Kendojanari! Näytä futisfoorumin nössöille todellinen sielusi, syötä pilaantunutta leipää näille vässyköille, saavu paikalle jälleen uudestaan kuin Porttila mikrofoni kädessä, mutta älä kysy tyhmiä, laskeudu vuorenhuipulta, saavu hetkeksi kuolevaisten pariin, näe maailma meidän tasoltamme, ajattele Jutilaa, Saukkosta, ajattele nousevaa munaa ja jatka jälleen laaksosta matkaa kohti huippua, vuorenhuipulle, vain siellä on tie jossa kaltaisemme voivat elää..
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mutta nyt, valitsen oman vakoni jota työstää ja se on maltainen.

Opettaja pani mulle päähän opin, kieliopin, lingvistiikan, kauhean lingvistiikan, hirveän opin, en tiedä, murteella puhun: en tiijjä, ossaan, vai ossaanko? Onko Pluu dsein oma vako hänen oma vakonsa vai joku muu tietty vako, jota hän pittääpi omanaan? Maritaalista staattusta? Meiti toivoopi, että oisi se se jälkimmäinen, onhan muuten mielikuva aika rankka. Mallastahan toki pystyypi käyttämään erinäisissä paikoissa, kunhan hiivaa löytyy. Kunhan hiivaa löytyy. Ja sitähän löytyy.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ole Kendojanari! Näytä futisfoorumin nössöille todellinen sielusi, syötä pilaantunutta leipää näille vässyköille, saavu paikalle jälleen uudestaan kuin Porttila mikrofoni kädessä, mutta älä kysy tyhmiä, laskeudu vuorenhuipulta, saavu hetkeksi kuolevaisten pariin, näe maailma meidän tasoltamme, ajattele Jutilaa, Saukkosta, ajattele nousevaa munaa ja jatka jälleen laaksosta matkaa kohti huippua, vuorenhuipulle, vain siellä on tie jossa kaltaisemme voivat elää..

Muna nousi, ja juuri kun olisin päässyt haastattelemaan Jari Porttilaa, tuli väliin Antti Niemi ja huusi, että Porttilaa ei haastatella.

Kävelin sitten pari kilometriä kohti Philliesin leiriä. Kimmo Timonen alkoi kertoa WC 2004 tapahtumista - minkä, ja kuka työnsi minkä Niinimaan aanukseen. Silloin horisontista hyökkäsi itse herra tseneral mänitsör. Yari Qrri. Hän huusi: "hei Rami, turba gii. Muista lääkkeet." Niin huusi se Summanen, vai mikäseoli? Niin Qrri.

Pyysin sitten Jutilalta nuuskaa. No hänhän antoi minulle biitin. Katselin biittiä hetken ja sanoin, että mene ny kotia. Juti vastasi tähän, että parempi mieli. Mä taas vastasin, että eikö siihen vaajita parempi ruoka? Juti taas, no Juti pyörtyi.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Oulussa muna nousee kuin Diegolla käkkärät kun pallo matkaa maaliin, on hyvä sää ja siihen jää. Usvan keskeltä Ub tulee paikalle ja muistuttaa pientä ihmistä, hämmennyn, jätän politiikan väliin, pyrin seiskalehtien kansiin, olen komea mies.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Oulussa muna nousee kuin Diegolla käkkärät kun pallo matkaa maaliin, on hyvä sää ja siihen jää. Usvan keskeltä Ub tulee paikalle ja muistuttaa pientä ihmistä, hämmennyn, jätän politiikan väliin, pyrin seiskalehtien kansiin, olen komea mies.

Nyt on meistä kahdesta kiinni Suomen siniristilipun kohoaminen taivaan sineä vasten, ja peipposet laulavat, laulavat pikku sirkkuset, varpuset, pääskyt, sorsaset, joutsenet!

Laulakaamme Suomen kansallislaulua: "Oi maamme Suomi synnyinmaa, Juti maalin kultaisen. Eiiii laaksoaaa ei kukkulaaaaa, ei vettä rantaa rakkaimpaaaaaaa. Kuin hatrick Ville Peltoseeeeeeeeeen, nevö föget".

Nevö föget.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Niin ja onhan se vähän kiusallista olla Blue J:n ohella ainoa hyvännäköinen kutsuilla.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En voinut olla vastaamatta laululintusten kutsuun, tuo heikko kohtani. Tekee mieleni laulaa, tosin mustarastaan äänellä, nuo järripeipposet hylkään ja tartun tuon kauniisti laulavan perkeleellisen mustan otuksen ääneen. Laula sinä saatana, tee minulle maa, kansakunta, rakkaus, sota ja kuolema, anna minun kuolla laulusi puolesta, ole minulle isänmaa, orava rakkaus ja västärakki!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nukkuminen oli tylsää, ei ollut minusta siihen. Hiisi vieköön. Pirut tulivat uniini välittömästi, en uskalla sinne mennä. Olutta on, on elämää vielä pitkä tovi jäljellä paitsi vässyköillä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Aamupäivällä tulen kuin hirvi ja katson maisemaa, en kuuntele seireenien ääntä, en katsele tulien paloa, haen kosketusta maailmaan, jos löydän sen, tulen tänne takaisin, muuten...seuraan tilannetta kuten hirvi.
 

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
Code of the road?

Saavuin yksin tähän ketjuun. Onko täällä tarkoitus juoda alkoholia ja raportoida tunnelmia?

Olen humalassa, ja melko onnellinen saatuani kirjoitusoikeuden tälle siunatulle palstalle.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Kyllä on muuten hieno show tämä NHL Awards. Muun muassa maailman kovin sirkustanssiryhmä jne.. Kaljaa riittää ja ukko viihtyy.. Btw Patrick Kanella kaunis nainen kainalossa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Saavuin yksin tähän ketjuun. Onko täällä tarkoitus juoda alkoholia ja raportoida tunnelmia?

Olen humalassa, ja melko onnellinen saatuani kirjoitusoikeuden tälle siunatulle palstalle.

Jättis perkele! On tarkoitus juuvva alkoholia ja varsinkin raportoijja tunnelmia. Ja mitä sekavampaa tekstiä, sitä parempi. Kai.

Onnittelen kiroits, kirjous, kirjou, kirjoitusoikeuksiesi vuoksi. Teretulemas Jatkoajan pyhään piiriin. Muista kirjoittaa välillä kendostakin, muista kirjoittaa paljon kendosta, muuten voit saada äkkilähdön.

Jättis.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pannahinen, kun piti olla työpäivä vielä tänään, sen verran makoisaa hönöilyä olis taas kerran ollu tarjolla tässä ketjussa viime yönä. Mikäs näitä aivoituksia on lukiessa aamutsufea hörppiessä. Eikä kyllä yllätä ketjun aktiivisimpien herrahenkilöiden henkilöys. Upeeta, mahtavaa.

Sullahan on ensi viikolla Helsinki-Vantaan WC-tiloissa ne treffit sen ranskattarenkin kanssa. Jätkä on ihan liekeissä!
On vai? Oon vai? Toivottavasti frentsutar ei muistuta ulkoisesti tahi sisäisesti William Gallasia, Frank Riberyä tahi Michel Platinia. Sen sijaan pieni bulgaarius à la Trifon Ivanov on aina paikallaan.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Ehdotin karavaanillemme käymistä Väyryspaavon kirkossa Keminmaalla kun siitä ilmeisesti suhteellisen läheltä ajettiin, mutta eivät penteleet hyväksyneet ehdotustani. Olisin kyllä siellä mielelläni käynyt Pyhän Paavon ikonia suutelemassa ja rukouksia rukoilemassa. No, sen pyhiinvaelluksen aika on sitten myöhemmin.

Olutta tässä aloin hilljalleen tiputtelemaan ennen Ruotsin reissua. Viinaa kannan kahmalokaupalla kun nyt on niin että jos sekaisin haluaa olla niin keskioluet on väärä lääke siihen vaivaan. Illalla grillataan, saunotaan, juopotellaan, saunotaan, pelataan seurapelejä ja grillataan ja juopotellaan.

Onneksi on nettiyhteys niin saa raportoida rakkaille kk-kelmeille ja lukea heidän toivottavasti runsassanaisia raporttejaan Suomen yöttömästä yöstä. Muistakaa kaikki kuitenkin pitää järki päässä ettette ole tilastoyksikköinä Juhannustriplassa!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onneksi on nettiyhteys niin saa raportoida rakkaille kk-kelmeille ja lukea heidän toivottavasti runsassanaisia raporttejaan Suomen yöttömästä yöstä. Muistakaa kaikki kuitenkin pitää järki päässä ettette ole tilastoyksikköinä Juhannustriplassa!

Juhannuksena karkaan nettiyhteyksien tuolle puolen ja meno lienee tämännäköistä: http://www.youtube.com/watch?v=nBDNcRHwIVk

Tarttis kohta viinaksia hakea.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En ole päässyt puusta pitkään, olen edelleen matkalla juhannusviinaksia hakemaan. No, kohta on mentävä, yritän iskeä matkalta ainakin pari tukiaista mukaan. Tai noh, miksi suotta, eihän sitten voi kalsarikännäillä.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaljaa ja sakea mennyt...aloittelen tässä lähinnä yksin juhannusta. Meneepähän huomenna vähemmän...tuskin.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Pizza uuniin ja vasta toinen Kaarlenvuori avattu. Pitää ostaa isompi jääkaappi. Se on taas sen verran täynnä juomia ettei meinaa makkarat mahtua.

Se on muuten betonijuhannus edessä. Huomenna johonkin grillaamaan ja lauantaina häät. Ei omat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös