Kalsarikänniketju

  • 5 247 143
  • 66 704

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Erik Loka kirjoitti:
Täällä ollaan myös edelleen hengissä. Salmari houkuttelee, mutta en taida kuitenkaan tänään sitä avata.

Enkä minäkään Karjalaan koske. Nalle kaatuu täällä.


Kiitos muistutuksesta, mullahan on tuolla Viron tuliaisina yks salmari vielä. 12-pack karjalaa on mennyt, mutta vielä maistuisi hömpsyt..
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Kalsareiksi meni, kun buariin ei jaksanut lähteä. Känni kun känni, prkle.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Löysin toisen pullon glögiä, mutta sitä ei uskalla avata, tuli kova ukaasi että pullon pitää olla avaamaton aamulla. "#%!%.

Kokis loppu joten kossuvotkakin on out.

Mutta eizhemithä! Löyty jotain Lidlin sitruunasoodaa, käytetään sitä lantrinkina. Pahaa ku perkele mutta ajanee asiansa!
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Helmi, glögiä kaapissa, ja eestin veski maistria sekaan. Löytyi hyllystäkin euroviisut dvd, joten Lordin juhlahumussa vieläkin juhlitaan.

Jospa sitä sitten 40 vuoden päästä taas..
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taidan vetää kunnon tummut vaikka menikin aika myöhäiseksi. Oli perkeleen kiva käydä moikkaamassa kaveria ja sen seittemän kuukautista poikaa, ja hieroa salamyhkäisesti dippatyöpaikkaa.

On aika vetää päädyt. Muksut on eri hauskoja. Pitäsikö hankkia?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
kone82 kirjoitti:
Muksut on eri hauskoja. Pitäsikö hankkia?

Ei. Muksut on hauskoja - sopivasti annosteltuna. Omia ei kiitos.

No - kukin tyylillään. Tuo on mun tyyli... jaaha, Nallen kaatoon, sano.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Ohhoh.. Olo ihan helvetin tumuissa. Tulin juuri kotiin "muutamalta".. Saa nähdä miten huomenna menee. Mutta kerranhan sitä vain kiskaistaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tääl kalsaroidaan ja kuunnellaan hyvinkin eeppistä musiikkia. Baarissa oltiin tosiaan ja oli railakasta. Ei siis kokonaan kalsarointia tämä ilta, mutta nyt kuiteskin juuri sitä itseään... ainakin tovin.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Speedye kirjoitti:
Ohhoh.. Olo ihan helvetin tumuissa. Tulin juuri kotiin "muutamalta"..
Heh heh, pick up your favorite!

Legendaariset kolme lupausta, joita mies ei pysty ikinä pitämään:
1. Lainaa parikymppiä, mä maksan huomenna takaisin...
2. Mä lähden vaan yhdelle...
3. Anna mä koitan vaan sormella...

Alkuillasta kävin läiskimässä muutaman erän biljardia kaverin kanssa, jonka jälkeen kyyditsin muutamaa tuttua pikkujoulujuhlijaa. En luvannut olla enää käytettävissä siinä vaiheessa, kun haluavat jonkun kebab-putkan kautta kotiin kapakoiden sulkeuduttua. Takuuvarmasti reilun tunnin päästä alkaa puhelin soida, joten pitänee hoitaa itsensä mahdollisimman pian pois ajokunnosta. Kolme olutta tässä koneella istuskellessa on mennyt kuin huomaamatta. Lisäksi biljardia pelatessa tuli juotua yksi pullo kolmosta kaverin lupauduttua tarjoamaan, jos saisin vallista kyydin kulmaan ja hyvällä päällevedolla...
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Helvetti, kaipa sen joutaa tämänkin ketjun pitkästä aikaa korkkaamaan.

Ihan (tyyli)puhtaat kalsarit menossa, joskin saunassa olin kokonaan vailla housuja. Mutta kai suoritus silti hyväksytään?

Pitäisi varmaan kirjoittaa "Vitutusketjuun", mutta en kirjoita: Alkaa pikkuhiljaa hajoittamaan tämä, kun selkä on vähän väliä rikki eikä näin ollen voi paneutua ihan täysillä työhönsä. Ja kun ei ole töitä, eikä juuri mitään tekemistä, niin kyllähän tuota brenkkua menee ihan sopivasti.*

No mutta, mikäs tässä: Toinen pullo punkkua menossa ja hyvää musiikkia valikoima täynnä.

Kippis vaan kaikille.

* Minulla ei ole viiksiä, enkä valmenna jääkiekkojoukkuetta, vaikka niinkin voisi luulla.
 

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
Jengihän on ihan tipahtamispisteessä jo shaatana.Jotain selkärankaa sentään "ihmiset" Pois sieltä baareista ja keittoo naamaan himassa petturit!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jazze Cazza kirjoitti:
Jengihän on ihan tipahtamispisteessä jo shaatana.Jotain selkärankaa sentään "ihmiset" Pois sieltä baareista ja keittoo naamaan himassa petturit!

Ha! Täällä sitä ollaan - ei me näin helpolla luovuteta!
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Immortal kirjoitti:
Kalsareiksi meni, kun buariin ei jaksanut lähteä. Känni kun känni, prkle.

Taksi ei osannut "alueelle, jota ei ole ohjeistettu"?

Niin ja kymmenes nallelimppari menossa. Kohta varmaan pitää pistää sumpit kiehahtamaan, jos vaikka pari irlantilaista nauttisi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Katselen Jack Baueria, tämä on vaan niin huikeata. Kiva se on myös mäyrätellä, mutta kyllä Jack on oikea äijä. Vaikka tokihan Penttikin on jonkunmoinen kaveri.
 

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
"Illanistujaiset" meneillään....väki vähenee, pidot paranee. Onks nää nyt vääräoppiset kalsarit kun ei kittaa yksin...?
 

Jopelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ottawa Senators, Hokki, Blaugrana
Tarpeeksi kännissä kun on niin kaikki on kivaa. ( vaikka emäntä ei päästänytkään paariin) onneksi oli muutama tasottava mitkä on jo juotu. mutta olen humalassa joten mission accomplshed ( anteeksi kirjotus virhe. en nyt osaa tuota kirjoittaa oikein, mutta eiköhän porukan pitäisi ymmärtää..)

Kaikki nukkuu joten iten herkistelen tässä Kotiteollisuus - satu peikoista kappaleen ääressä.. nyt se taas huutelle että pienemmälle.. mutta ei voi mitään.. mitäs oon alkanut niin sanotusti "seurustelemaan"
 
Suosikkijoukkue
ILVES
pernaveikko kirjoitti:
Katselen Jack Baueria, tämä on vaan niin huikeata. Kiva se on myös mäyrätellä, mutta kyllä Jack on oikea äijä. Vaikka tokihan Penttikin on jonkunmoinen kaveri.

Kohtan ruskean malja Jack:lle. Onhan hän Dinielsin etunimikaima.

Edellisen postauksen jälkeen on nautittu enää pari nallelimppari, unohtamatta muutamaa kahvi - irlantilaisittain.

Huomenna tuskin herätään katsomaan MacGyvein seikkailuita. Mutta hei, sitä varten keksittiin aikoinaan videot.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Jazze Cazza kirjoitti:
Jengihän on ihan tipahtamispisteessä jo shaatana.Jotain selkärankaa sentään "ihmiset" Pois sieltä baareista ja keittoo naamaan himassa petturit!
Sitä on kaiken perkeleen kutaletta, jos toistakin ryhditöntä nulkkua, joilla on joku vitun "elämä". Mun yhdellä kaverilla oli kerran. Se sanoi että se on täysin yliarvostettu juttu. Olen luottanut siihen.

Mulla on menossa varsin rattoisat kalsarit. Normityyliin kaljaa ja punkkua. Tällä kertaa osasin välttää paikalliset kevytoluet. Soimassa laulu- ja soitinyhtye Kotiteollisuuden viimeisin julkaisu "Iankaikkinen", jonka urhea Kusti polki tänne vapaiden ja urheiden itärannikolle.
 

Ender00

Jäsen
batman83 kirjoitti:
No ei sitä oikein mukava oo yksin täällä kotonakaan kökkiä. Pitää vähän katsoa tuon koiran perään. Piti ottaa suojakänni päälle, ettei joudu hakemaan.

Taitaa suhteenne olla vielä alkutaipaleellaan. No, odotahan muutama vuosi niin nämä omat hetket nousevaan suureen arvoon.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ender00 kirjoitti:
Taitaa suhteenne olla vielä alkutaipaleellaan. No, odotahan muutama vuosi niin nämä omat hetket nousevaan suureen arvoon.

Joo, alussahan se. Vasta 7 vuotta oltu yhdessä, ja monta hyvää vielä edessä...
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Huomenna kun on kerta vapaapäivä niin miksi tänään ei olisi kännissä. Standard Vodkaa edelleen nautitaan, laitoin vajaan pussillisen turkinpippureita tuonne ja kivasti ne liukenee. Musiikkia popitellaan ja puhutaan irkissä paskaa, vittu tää on hienoa!
 

Veijari

Jäsen
Päätinpä pitää vaparin tänään, joten avaan ServicePack6:n (SixPack) ja pistän Sonata Arctican uuden DVD-lätyn pyörimään. Menee tää maanantai näinkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös