Kalsarikänniketju

  • 5 290 982
  • 66 740

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vuosien 1986 ja 1990 Saksan ja Argentiinan kohtaamiset jäivät minulta valitettavasti näkemättä.

Minä katselin 1986 finaalia Mallorcalla täpö täydessä hotellin baarissa. Oli uskomattoman hieno tunnelma, joskin hieman häiritsi se, ettei kukaan muu minun lisäksi tuuletellut Saksan tekemiä maaleja. Siellä oli kuulemma aiemmin Espanjan pudotessa jatkosta tarjoilija paiskinut kaikkea mahdollista irtainta ja ajanut asiakkaat vittuun baarista. Oikea asenne!
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
edit. Unohtui mainita, että Argentiinalla on varsinkin erittäin kova hyökkäyskalusto Etelä-Afrikassa, mm. Messi ja Milito. Saas nähdä, että onnistuuko Maradona johdattamaan Argentiinan kolmanteen maailmanmestaruuteensa. Jos onnistuu, niin tällöin Maradona on ollut mukana kaikissa kolmessa maailmanmestaruudessa. Jatkoajassakin löytyy paljon Argentiinan kannattajia. Argentiina on ok ja Englanti sekä Hollanti ovat suurimmat inhokit.

Itse asiassa Maradona ei ollut mukana vuonna 1978, vaikka kyvyt jo silloin olisivatkin paikkaan riittäneet. Valmentajana en juurikaan miehen kykyihin usko, mutta parasta toki toivon. Kummastuttaa vain, että joukkueesta oli varaa pudottaa jokunen ihan oikeasti maailman parhaisiin omalla pelipaikallaan kuuluva pelaaja.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ozzy Osbournen musa on yllättävänkin hyvää. Joo myönnän, en Ozzya ole aiemmin kuunnellut kuin satunnaisesti. Nyt kun on enemmän kuunnellut, niin täähän on perhana aika hyvää settiä!

Vielä on juomista jäljellä. Hyvältä tuntuu.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ozzy Osbournen musa on yllättävänkin hyvää. Joo myönnän, en Ozzya ole aiemmin kuunnellut kuin satunnaisesti. Nyt kun on enemmän kuunnellut, niin täähän on perhana aika hyvää settiä!

Sinulla olisi syytä hävetä, mutta parantuminen taitaa olla aluillaan, joten annetaan olla. Siis kyseessähän on aivan saatanan kova artisti, varsinkin kaksi ensimmäistä sooloa ovat aivan loistavia.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Itsellä ei ole ikävä kyllä oluista kuin lapparia, mutta onneksi on mirtoa ja limoncelloa kaapissa. Kyllähän tosta löytyy punkkuakin jos tulee oikeasti jano. Voi muuten olla väsynyttä draftailua huomenna, kun toi matsi loppuu sen verran myöhään.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Hyväähän se on, makeeta, joo, mutta hyvää. Parasta tietysti kuivan kuohuviinin seassa.

No, jos totta puhutaan, niin eipä sitä juuri tuu kotona juotua kun ei viitsi tota skumppapulloa avata näin kalsareita varten. Toisaalta, enää yks kalja jäljellä, ja mirtoa ei taida Suomesta edes saada, tuliaisia sardiniasta parin vuoden takaa. Pitää vissiin avata Peter Lehmann.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Uskomaton kyykytys jatkuu, koko päivän olen juonut olutta mukavasti ja nauttinut elämästä. Nyt sitten vielä vähän olutta ja kiekkoa, aamulla sitten jotain muuta. Ei kiinnosta mikään muu nyt, penkki tosin voisi olla mukavampi..
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Toi kuulostaa hyvältä, ite pääs alottamaan vasta 23 jälkeen, kun piti tehdä töitä siihen asti. Nyt on Peter Lehmann auki ja matsi alkaa. Go Flyers. Mutta pitäkää luvut pieninä, kun Haluais Niemellekin hyvät finaalit.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mutta eikö toi ole elämän parasta aikaa? Itselläni on ollut hyvin samanlainen ohjelma tänään ja mikäs tässä ollessa.

Nimenomaan on, ainakin parisuhteessa elävän miehen parasta aikaa. Paraillaan kyykytetään parisuhteiden normia, kivaa on. Olutta sopivasti, mukavaa viihdettä kiekon osalta ja jos haluaa, on karkkiakin. En kyllä tykkää karkista, mutta on sitäkin tarjolla.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vielä jaksaa, onneksi tuli otettua ns.iltapäivälepo tuossa n.Suomen futismatsin verran. Puolivahingossa, mutta minkäs teet. Oluen vieläkin tuossa avasin ja pohdin, että näemmä muutaman olen ottanut. Samapa tuo, olo on hyvin selvä, vain vähän väsynyt. Mikäs siinä kun ulkona on valoisaa ja se isotissinen puhelinvisa muijakin vaihtuin johonkin kaameaan akkaan.

Jihuu!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Muita täällä?

Mulla on lonkeroa paljon, porokuvioiset bokserit ja wifebeater. Mietin ensin verkkopaitaa, mutta sitten tajusin että takapihalla jos sikarilla käyn niin talitintit luultavasti nokkisivat hengiltä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Oonhan mä täällä. Lonkeroa on meikäläiselläkin.

Miksi sunnuntai on aina niin sunnuntai-päiviä? Tylsiä, hauttomia ja mauttomia. Semmoisia ahistavia päiviä.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Jääkylmä lonkero on kyllä hyvää!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miksi sunnuntai on aina niin sunnuntai-päiviä? Tylsiä, hauttomia ja mauttomia. Semmoisia ahistavia päiviä.
Sunnuntai on kuin lokakuu. Luopumisen tunne. Kiva loppuu, paska alkaa taas.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Olette juuri tulleet pidätetyiksi, kaikki perkeleet. Kaikkea, mitä pystytte sanomaa, tullaan käyttämään teitä vastaan ja ei, en diggaa sidonnasta, mutta voin mielelläni kiristää rautojanne. Oikeesti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Yleensä kaikkea mitä sanon käytetään minua vastaan. Ja sitten ne ihmettelee miksi olen vaitelias.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Känni päällä kovalla kädellä, huorat huutaa kaduilla, Rakki möykkää laduilla noilla, jotka johdattavat poluille synkeille sankoille retkille matkoille hatkoille rotille rakeille pitkille,pätkille hetkille, retkille pienille
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Te eette tiedä, niimpä kerron, että Pink Floyd on maailman paras pändi. Ja wish you were yksi kauneimmista

Olkaa kiltisti. Tai itse saatana perii teidät.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Te eette tiedä, niimpä kerron, että Pink Floyd on maailman paras pändi. Ja wish you were yksi kauneimmista

Olkaa kiltisti. Tai itse saatana perii teidät.
Pink Floyd on aina välillä maailman paras. Ja perin mielelläni, käteistä sekä maaomaisuutta. Irtaimenne voitte laittaa auringon ulottumattomiin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Siidee.
On nykyajan kovin koskaan ikinä missään. Heräsin, kun kuulin olleenu rakastetuin ikinä missään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös