Jep. Onpa ollut rattoisa yö päivystää. Näin sitä siirryttiin sujuvasti keväästä kesään, sillä nythän on kesäkuu! Parin tunnin päästä siirrän fyysisen olemukseni työpaikalle, mutta henkinen osasto jäänee tähän yöhön.Paikalla! Yksin.
Kiitos
Jep. Onpa ollut rattoisa yö päivystää. Näin sitä siirryttiin sujuvasti keväästä kesään, sillä nythän on kesäkuu! Parin tunnin päästä siirrän fyysisen olemukseni työpaikalle, mutta henkinen osasto jäänee tähän yöhön.Paikalla! Yksin.
Avataanpas peli tältäkin illalta. Huomenna vasta iltavuoroon, joten tässä on hyvää aikaa yksin poissa kaikesta sivistyksestä nappailla muutama. Tulin äsken terassilta ja huomasin, että lähtiessä epäkunnossa ollut nettikin toimii. Joten Tsippis! Onko muita att kippa på torsdagen?
Kyllähän tässä vielä joo. Jos nyt yhen vielä. Taustalla Kirkasta John Lennonin kautta Metallicaan. Hyvä fiilis.
Hi-ho, let the high wind blow!
En tiedä, mutta jonakin päivänä vielä ostan purjeveneen ja kokeilen.Leffatriviaa; kuka sanoi, ja kenelle, että "olkoon aurinko vastainen ja tuuli myötäinen.."
Voin laittaa tilinumeron; mulla ei ole rahaa mutta 118 tonnia velkaa löytyy.Rahaa on ihan vitun homona, ei tiiä mihin sitä tunkis.
Voin laittaa tilinumeron; mulla ei ole rahaa mutta 118 tonnia velkaa löytyy.
Jo-hoo, kesäloma alkoi. Eikä kestä kuin kolme kuukautta. Rahaa on ihan vitun homona, ei tiiä mihin sitä tunkis. Ihan jees.
En tiedä Evilin tilanteesta, mutta eihän 118 tonnilla nyt hirveästi saa..rahaa tulee ja menee jotta eihän tuollasta summaa välttämättä mihinkään erityiseen edes laita.Noin vähän, mitä tuolla edes saa?
Äkkiäkös tehdään vähän lisää, niin notta, kyllä sut sitten noteerataan kylillä ja cityissä! Vähän vilautat Armanin bootseja Tuksullekkin, niin pääset sen Feispuuk-frendiks ja sitäkautta oletkin jo 7-päivää lehden kansikuvapaholainen. Nuin, sinähän olet jo melkein kuuluisa jo. Muuta?
Täälläpäin maailmaa kello on vasta kohta 10.00 elikkä noin muuten ei ihan vielä ole tähän ketjuun asiaa. Palataan myöhemmin tänne :)