Tylsä video, mutta hieno biisi: (Lieneekö nimetty Lee Van Cleefin roolihahmon mukaan?) Jerry Cantrell - Angel Eyes
OK, sitten se oli Douglas joka löi mailalla pyllyyn. Miun paha.EDIT: Eikun ei tainnutkaan olla. Kyllä minun synopsini sanovat yhäti, että se oli Greg joka noin loihe lausumaan.
Douglas C. lyö. Näin oli. Saat pyllyä.
Ich habe eine kleine Wurst in meine Lederhosen.Jawohl mein Gottler!
Et ole kyllä ainoa. Mutta en maista jos ei ole viiksiä!Ich habe eine kleine Wurst in meine Lederhosen.
Ich habe eine kleine Wurst in meine Lederhosen.
Jos kerron enemmän, joudun tappamaan sinut.Perkele. Ajattelin että täällä on kova meno, ja saa seurata erään Pahuksen viisauksiakin.
Sieltä tuli siis ensimmäinen viisaus: Mikäli minulle kerrotaan enemmän, minut joudutaan tappamaan.Jos kerron enemmän, joudun tappamaan sinut.
Mitäs punkkia kuuntelet? Mie kuuntelen vaan tätä uutta Alice In Chainsia, en ole paljon muuta viimeiseen puoleen vuoteen kuunnellutkaan.
Ramonesin kokoelma vaan nyt soi. Seuraavaks vuoron saa Terveet kädet.Mitäs punkkia kuuntelet?
En kyllä kutsu sitä grungeksikaan, hehe... Hyvä rokkibändi. Olen aika nihkeä muutenkin kategorisoimaan - määrittelyt vie aina jotain omasta löytämisen ilosta pois.Et onneksi AICta kutsunut punkiksi :)
I Just Wanna Have Something To Do pitäisi soittaa jokaisella yläasteen musiikkitunnilla, jokaisessa koulussa.Ramonesin kokoelma vaan nyt soi. Seuraavaks vuoron saa Terveet kädet.
Alice in Chains tulee toivottavasti nähtyä kesällä Sonispheressa.
Hoo, I Just Wanna Have Something To Do oli ensimmäinen biisi jonka opettelin sekä kitaralla että bassolla(ennen Smoke in the Wateria). Loistava biisi ilman turhia hienouksia.I Just Wanna Have Something To Do pitäisi soittaa jokaisella yläasteen musiikkitunnilla, jokaisessa koulussa.
TK:sta en varmaankaan osaa sanoa mitään, mitä ei olisi vielä sanottu. Läjä on hieno mies.
AIC saa Evilin miettimään vakavasti trippiä länteen.
Joo joo, mutta onko äitisi tumma, kaunis ja ruskeasilmäinen?
Kuulosti ihan hyvältä. Tosin sanailu ennen biisiä vei suurimman huomion.Tässä punkkia, jotta ystävämme Jeesuksen kanssa taannoin ketjussa kuuntelimme. Maho Neitsyt - Live. Jotain uskomatonta.
Niin ne on maailmankirjat sekaisin. Jeesus kuuntelee punkkia ja Evil Jah-musaa.Tässä punkkia, jotta ystävämme Jeesuksen kanssa taannoin ketjussa kuuntelimme.
Mulla eka taisi olla Sliipparien Paranoid-variaatio Väinö.Hoo, I Just Wanna Have Something To Do oli ensimmäinen biisi jonka opettelin sekä kitaralla että bassolla(ennen Smoke in the Wateria).
OK, et ole minun. Älä sitten pyydä enää rahaa.Ei ainakaan ensimmäinen eikä viimeinen noista. Keskimmäiseen en ota kantaa.
Tästähän on englanninkielinenkin versio, Psychoplasman An Umbrella -minillä vuodelta -94 tai jotain. On The Road. Otra on nero, hieno ja sydämellinen mies.Mutta entäs tämä: Terveyskeskus - Tie vie Otran biisi, joka lähentelee kyllä Manamana-versiona täydellisyyttä. Jos naiselle täytyy joskus ilmoittaa että ammun itseäni päähän ja viillän ranteet, niin sen teen tuolla biisillä.