Kalsarikänniketju

  • 5 246 165
  • 66 703
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Täällä ollaan taas kattoprojektin kimpussa. Olen tullut siihen tulokseen, että rakennusinsinööri ei ole ihminen. Saatana, oikeat insinöörit ovat sentään lennättäneet ihmisen kuuhun jo liki puoli vuosisataa sitten, nämä helvetin rakennusmestarit pistävät ihmiset liimailemaan jotain onnettomia paperisuikaleita levysaumoihin kuin missäkin Egyptissä v. jotain eKr.

Noniin, nyt ne saatanan pergamenttikääröt kupruilevat irti. Vitun vittu.

Älkääkä vaivautuko kertomaan, että olen tehnyt homman väärin, kun en ole ohjeen mukaan vihkivedellä kostutettua nauhaa liimatessani seissyt vasemmalla jalalla oikea käsi selän takana lukien Ave Mariaa takaperin jne.

En minä kaipaa tietoa siitä että olen toimittanut tämän Stonehengen aikuisen druidiprosessin väärin, se on tullut jo selväksi. Kaipaan helpompaa ja nykyaikaisempaa prosessia tähän. Ei sen nyt saatana pitäisi rakettitiedettä olla liimata kaksi paikallaan pysyvää levyä toisiinsa.
 

Krimi

Jäsen
Älkääkä vaivautuko kertomaan, että olen tehnyt homman väärin, kun en ole ohjeen mukaan vihkivedellä kostutettua nauhaa liimatessani seissyt vasemmalla jalalla oikea käsi selän takana lukien Ave Mariaa takaperin jne.

Tähän on helppo selitys: olet unohtanut lappuja liimaillessasi sylkeä joka suikaleen jälkeen kolmesti vasemman olan yli ja kätellä vaaleanpunaista haltijaa tämän jälkeen. Saat luvallani ottaa muutaman säätökaljan.

Nyt on tosiaan ihan hyvä päivä ottaa pienet.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Oon tässä nyt jollaintapaa tekemisissä alkoholijuomien kanssa. Ihan testimielessä toki, ei tässä mistään jatkuvasta ole kyse...

Tämmönenki ketju löytyy täältä, melkosta on se.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
MM-lätkää sivusilmällä ja xboxilla lätkää päätoimisesti. Muutama olut takana ja kohta vois narauttaa vodkapullon sinetin rikki. Voi olla, että illemmalla tulee siirtyminen ravitsemusliikkeeseen, mutta onko se ravitsemusliike anniskelupaikka vaiko kotikorttelin kebab-pizzeria, sen aika näyttää.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Enpähän ole aikaisemmin tullut panneeksi merkille, että Nylanderkin on jo niin vanha pieru, että saa pelata ilman visiiriä. Nyt voin nukkua yöni rauhassa tuonkin asian suhteen vissiin.
 

Kai-Sakari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panelian Raikas
Mökki ja Tullamore Dew. Kaverit pelaa tuolla jotain lätkää. Kuka on menossa huomenna töihin?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Missäs kaikki möykkäpetterit tänään on? Menossa vissiin huomenna töihin tai jotain.

Hetken tuossa äskön jo itsekin suunnittelin avaavani työkoneen, mutta päätin kuitenkin jättää tuon Pandoran lippaan rauhaan. Vapaallahan tässä vissiin kuitenkin ollaan.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Täälähän sitä ollaan. Kuten käskit. Veli tuli juuri 3 tuntia sitten laivalta ja sain lavan UPCIDERiä. Kyllä tämä vielä ainakin paremman puutteessa menee. Halvalla kuulemma sai.

Yleensä olen tähän aikaan vuodesta jo lukemassa joka joukkueen kausiketjua, mutta Ilveksessä ei tunnuta saavan mitään aikaan niin ei viitsi edes avata koko SM-Liiga osiota...
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
No niin, pistetään joku roti tähän hommaan. Pari tölkillistä erinäistä juomaa on kiskottu naamaan eikä tosiaan loppua näy. Ei jää ihan pariin tänään. Ilma on hieno, mukava istua ulkonakin ja nauttia lämmöstä.
Muita?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ilmoittaudun ennakkoon. Viiden korvilla pitää pikkuisen ajaa autolla, mutta sen jälkeen sihahtaa korkki auki. Lämmintä noin 25, ei pöllömpää.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ilmoittaudun ennakkoon. Viiden korvilla pitää pikkuisen ajaa autolla, mutta sen jälkeen sihahtaa korkki auki. Lämmintä noin 25, ei pöllömpää.

Pelkäätkö sammuvasi ennekuin saat korkin auki, kun pitää ennakkoon ruveta ilmoittautumaan? Pane hyvä mies ne GT:t hetkeksi sivuun.

Analoginen alkoholimittari (ihan oikeasti nykyajan lämpömittareissa ei ole enää elohopeaa vaan alkoholia, tiedoksi vaan niille jotka loivennusta epätoivoisesti etsivät) kertoo lämpötilaksi n. 27,5. Eipä ole pöllömpää ei.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Oulussa myös tuskalliset 26 astetta. Joo, sopii kattoa virallisia tilastoja, mutta ne on mitattu Oulunsalon lentokentältä. Minä ja koira kärsitään helvetin kärsimyksiä, mutta ha-vaimo naattii. Ja ja ja ja ja ja ja KeuPa, on se kumma, että mitä enemmän kokee elämässään vitutustunteja, sitä paremmalta kuolema- tai mustametalli kuulostaa. Jaa... pitääkin luukuttaa hieman Borgiria: The Serpentine Offering.

Kaikki tykkää tästä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Joo, täälläkin on mukavasti lämpöä. Mittari näyttää 33,7, mutta onpa puoliksi auringossa. Veikkauksena 23-26 astetta. Pärjää kuitenkin, vähän jopa väriäkin on saanut, kun on palloillut ulkona koko päivän.
Kunhan nyt kestäisi pitkään kuin pakkaset. Olut maistuu.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pitäisiköhän oikein todella pitkästä aikaa liittyä arvoisaan KKK-seuraan. Helvetin hieno ilma, kävin tuossa äsken lenkillä ja juuri eräs ystävällinen sielu toi minulle Viron reissultaan laatikollisen lonkeroa. Ensimmäinen on avattu ja sauna on lämpiämässä, tällä hetkellä ei elämä enemmälti harmita joten voinee hyvillä mielin avata muutaman lisää peliä odotellessa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
eräs ystävällinen sielu toi minulle Viron reissultaan laatikollisen lonkeroa.
Oletkos tarkistanut, ettei ole alkoholitonta lonkeroa...

Vähän tässä rommia sievästi lentsun vuoksi. Muuan alkoholisti neuvoi tänään, niin tokihan se oli ammattilaista pakko uskoa.

Se olikin hieno pihamaa. Sieltä löytyi venäläinen huora, vuoden 1956 toimiva Vauxhall, lapsia ilkeyden teossa, filosofinen ja fiksu alkoholisti ja paljon muuta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oletkos tarkistanut, ettei ole alkoholitonta lonkeroa...

Haha! Kyllä tuossa näyttää olevan jotain prosenttilukemia kyljessä... Tosin on jo niin kauan siitä kun edellisen kerran olen juopotellut että varmaan alkoholittomallakin saisi päänsä sekaisin...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hähää, arvasinhan että se EEVILI sammuu ennen kuin saa edes korkin narautettua. Kiintoisa urheilumuoto on käynnissä täällä, nimittäin yritän näytellä selväpäistä appivanhempien edessä vaimon ollessa 500+ km:n päässä lokaatiosta.

Tää on ihan mielenkiintoinen laji, joka vaatii kunnonajoitusta, tarkkuutta ja herkkyyttä, sekä tietysti kohtalaisen peruskunnon.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei sitten välttämättä tule mitään selvinpäin olosta Suomen pelipäivinä. Otan siis muutaman. Huomenna laittamaan mökkiä kesäkuntoon ja heittämään talviturkki. Hieno päivä siis tulossa, kun reilun puolivuotta odottanut mökille pääsyä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös