Ainakaan kukaan ei olisi ymmärtänyt siitä pätkääkään asumatta Suomenlinnassa ja juomatta muutaman kupin spermaa päivässä. Oikeasti, olkoon Lemminkäisen temppelin tilanne ihan mitä vaan, niin ainakin yksi vitun lahjakas kaveri vedettiin ihan tötteröön tällä. Petrin kuolema pitäisi tutkia vielä kerran.
Ainakaan kukaan ei olisi ymmärtänyt siitä pätkääkään asumatta Suomenlinnassa ja juomatta muutaman kupin spermaa päivässä. Oikeasti, olkoon Lemminkäisen temppelin tilanne ihan mitä vaan, niin ainakin yksi vitun lahjakas kaveri vedettiin ihan tötteröön tällä. Petrin kuolema pitäisi tutkia vielä kerran.
Jos musaa laittasin, ni se ois Kingston Wall:in Istvan. Te joita huvittaa, kokeilkaa!!
Jääkaappilla on helpompi käyvä, ku alkaa ehtimmää kaikenmaaliman linkkilöitä!
Kuuntelin ja jostain syystä ei iskenynyt, johtuuko siitä syystä että olen vasta nousussa vai siitä että olen liian nuori ymmärtämään näitä hienouksia?
Kuuntelin ja jostain syystä ei iskenynyt, johtuuko siitä syystä että olen vasta nousussa vai siitä että olen liian nuori ymmärtämään näitä hienouksia?
Pillu se on hevosellakin sanoi Holopaisen Tuomas ku hummaa hoonas. TÄH?
Kyseessä on luultavasti lainaus Visa Mäkisen tuoreimmasta elokuvasta.
Eihän se enää tee elokuvia, eihän [tähän pelonsekaisia tunteita] ?
Mitähän vittua muuten tarkoittavat pelonsekaiset tunteet? Eikö se ole suomeksi pelkoa?
Nyt on lähteny ite isäntäkkii, perkele!
Piruillaksee tulin pyörimään! Aattelin testata vieläks täällä menossa seassa kestää!
Kaljaa sentäs on vaadittu määrä, aivokapasiteetista en tiiä, eikä oo niin väliks vissiin...
Eihän se enää tee elokuvia, eihän [tähän pelonsekaisia tunteita] ?
Mitähän vittua muuten tarkoittavat pelonsekaiset tunteet? Eikö se ole suomeksi pelkoa?
Joutuukohan tässä alkaa säännöstelemään oluita
Joutuukohan tässä alkaa säännöstelemään oluita et näkee kuinka Montreal ottaa käkättimeen ja Rask sitten hieman edes alistaa vastustajaa...
Mistä se näkyy, mistä mistä? Lisää lätkää, tänne heti!
Ihan oikeasti, nyt voisi kerrankin kahtoa pitkin öitä kun rouva liiteli Euroopan perälle. Saapi nähhä, tuleeko jalkapatikassa takasin, kun taas on tuhkaa ilmanala täynnänsä.
Juuri näin, väliäkö sillä. Tällä hetkellä millään ei ole väliä : D
Seuraavaksi perjantaina (ilmeisesti) venäjää vastaan? Mikäs sen parempaa kuin että komarov hiillostaa ryssiä minkä kerkeää : ) Ehkä silloin kypsempi!