Kalsarikänniketju

• 5 307 575
  • 66 755

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Riehu pikkuisen. Naapurit järjestää paikan missä yöpyä.

Mulla on varanäppiksenä semmoinen mm95-nevr-forget näppäimistö, joka rupeaa soittamaan jykevillä bassoilla Den Glider Iniä aina kun sillä kirjoittaa ja lisäksi se lähettää samalla kaikille talon koirille kiimaisia värähtelyjä, jotka saavat kaikki piskit haukkumaan innokkaasti.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Riehu pikkuisen. Naapurit järjestää paikan missä yöpyä.

Ei nyt saatana (tämä yleisenä puheilmaisuna, ei ind.vid. puhutteluna) viittis vapaa-aikana enää vähiä valtion resursseja tämmöiseen tuhlata. (tämä ei nyt tarkoita että miekkataksi kyytiä noudettaessa toteaisi, että "taasko se on täällä").

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei nyt saatana (tämä yleisenä puheilmaisuna, ei ind.vid. puhutteluna) viittis vapaa-aikana enää vähiä valtion resursseja tämmöiseen tuhlata.
Joskus 90-luvulla poikamiesnä järjestin vähän äänekkäämmät illanistujaiset. Poliisi sitten tuli, nehän aina tulee. Sanoivat että K****nen, hiljennä meteliä tai pääset pahnoille yöksi. Totesin, että älkää saatanat ahdistelko viatonta veronmaksajaa, kun Kyllikki Saaren murhaajakin kulkee vapaalla jalalla. Että ottakaa ne rosvot kiinni ensin. Kaverit ymmärsivät.

Imuuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mulla on varanäppiksenä semmoinen mm95-nevr-forget näppäimistö, joka rupeaa soittamaan jykevillä bassoilla Den Glider Iniä aina kun sillä kirjoittaa ja lisäksi se lähettää samalla kaikille talon koirille kiimaisia värähtelyjä, jotka saavat kaikki piskit haukkumaan innokkaasti.

Hetkonen? Mistä tämmöisen näppäimistön saa? Vai saako mistään?
Millon on suomen seuraava peli? No samapa sille, kunhan kalsarit on päällä

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei nyt saatana (tämä yleisenä puheilmaisuna, ei ind.vid. puhutteluna) viittis vapaa-aikana enää vähiä valtion resursseja tämmöiseen tuhlata. (tämä ei nyt tarkoita että miekkataksi kyytiä noudettaessa toteaisi, että "taasko se on täällä").

No Leevithän kertoi aikoinaan keinon eli pankki/maksuautomaatin lämpimään suojaan. Nuo tosin on kuopattu, joten suosittelen nukkumaan esim. pihakeinuun kuuluvalla patjalla, jos sellainen löytyy.

Leevi and the Leavings - Elina mitä mä teen...

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hetkonen? Mistä tämmöisen näppäimistön saa? Vai saako mistään?
Millon on suomen seuraava peli? No samapa sille, kunhan kalsarit on päällä

Näppäimistön olen itse rakentanut, mutta lähetän sen eniten maksavalle. Tilinumeroni saatte yv:llä. Perjantai-iltana näyttää olevan seuraava taisto.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuunnelkaa molopäät musiikkia: Kingston Wall: Shine on Me
Petri Walli. Suomen Hendrix, Jimmy Page ja Hasse Walli samassa persoonassa. Kaksi keikkaa näin 90-luvun alussa; Public House-nimisessä juottolassa Joensuussa ja kerran Ilosaarirockissa - vieläpä iltapäivällä.

Sääli että höpsähti Lemminkäiseen ja Ior "Svedlin" Bockin semimystiikkaan.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Petri Walli. Suomen Hendrix, Jimmy Page ja Hasse Walli samassa persoonassa. Kaksi keikkaa näin 90-luvun alussa; Public House-nimisessä juottolassa Joensuussa ja kerran Ilosaarirockissa - vieläpä iltapäivällä.

Sääli että höpsähti Lemminkäiseen ja Ior "Svedlin" Bockin semimystiikkaan.

Kerran näin. Tavastialla 90-luvun alussa. Jotenkin luulen ja ajattelen, että KW:n suuruus ja legendaadisuus on juuri näissä kolmessa levyssä. Sitähän ei kukaan tiedä tai ole tietämättä, mitä olisi voinut tapahtua.

Elämä on tämmöistä. Jos se ei lopu kirkontornista hyppäämiseen.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo

Saakutti kun Blue J oli vielä niihin aikoihin liian nuori juottoloihin ja jäivät sitten sattuneesta syystä lopulta keikat näkemättä tyystin. Lauantaina olin tosin käväissyt Public House -nimisessä juottolassa, löysin semmoisen kuitin aamulla taskussa. Mitähän olen sielläkin sitten touhunnut...

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerran näin. Tavastialla 90-luvun alussa. Jotenkin luulen ja ajattelen, että KW:n suuruus ja legendaadisuus on juuri näissä kolmessa levyssä.
Minulle kakkonen on se lempi-. Eka on hahmotelma; kolmas on helvetin hieno johdatus siihen, mitä superspykedeelinen nelonen olisi voinut olla. Kuitenkin, kakkonen on SE levy, jolla KW lunastaa Evilin mielessä legendaarisuuden.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Otetaas uudestaan. Niin terve vaan sinnekin!

"Tereeteree, onks keittoo?!"

Tuo on muuten keuruulainen tervehdys.

Jurrin puolellehan tämä heitti taas. Mitäpä tässä muutakaan. Vituttaa. Kaikki. Kaikki on paskaa ja kaikki vituttaa. Jopa eräs ystävä. Paitsi viuna ja hyvä seura. Huomenna kostan kaikille vetämällä jumalattomat naamat minihame päällä ja korkkarit jalassa.

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jurrin puolellehan tämä heitti taas. Mitäpä tässä muutakaan. Vituttaa. Kaikki. Kaikki on paskaa ja kaikki vituttaa. Jopa eräs ystävä. Paitsi viuna ja hyvä seura. Huomenna kostan kaikille vetämällä jumalattomat naamat minihame päällä ja korkkarit jalassa.

Saat kostaa! Uskon kestäväni tuon koston jotenkin omalta osaltani!

Kaljottelen selvitäkseni!

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minulle kakkonen on se lempi-. Eka on hahmotelma; kolmas on helvetin hieno johdatus siihen, mitä superspykedeelinen nelonen olisi voinut olla. Kuitenkin, kakkonen on SE levy, jolla KW lunastaa Evilin mielessä legendaarisuuden.

Kakkonen (nyt emme puhu Joensuun seudun liikemiehistä) on näistä minunkin suosikkini. Sahasin sen muuten tänäänkin vissiin neljä kertaa ajaessani Treelle ja sitten sieltä pois. Ylitsekäymättömästi tajuntaani autoni ohjaamotiloissa, mitä nyt vähän rengasmelu häiritsi. Mutta se on GoodYearin ja Blaupunktin syy. Tai eihän nykyään syitä ole, vaan ainoastaan kehityskohteita.

Miten musta tuntuu... No palaan siihen myöhemmin.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo

Neloslevy olisi saattanut olla paras kaikista mutta yhtä hyvin myös huonoin. Bändin mystiikka jäi juuri trilogian myötä myös sopivasti henkiin. The Real Thing on sitäpaitsi edelleen kenties upein lopetuskappale, mitä tiedän.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Kyllä ne Keuruulla tietää.

Ihan kivasti täälläkin maistuu. Ehkä tää tästä vielä iloks muuttuu.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Vaikka 60 kilometriä Keuruulle onkin niin perkeleesti porukkaa sieltä tunnen, mm. paras kaveri (ei kai kukaan kavereistaan tykkää?). Täytynee kysellä tervehdyksestä...

Saman kaverin mukaan keuruulainen viinasta pitävä mies oli aikoinaan kylän keskustaan tullessaan lainannut Jouko Turkkaa ja tervehtinyt muita viinalle haisevia miehiä/naisia sanomalla: "Hellurei. Se on pillu ruottiks."...

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Neloslevy olisi saattanut olla paras kaikista mutta yhtä hyvin myös huonoin.
Ainakaan kukaan ei olisi ymmärtänyt siitä pätkääkään asumatta Suomenlinnassa ja juomatta muutaman kupin spermaa päivässä. Oikeasti, olkoon Lemminkäisen temppelin tilanne ihan mitä vaan, niin ainakin yksi vitun lahjakas kaveri vedettiin ihan tötteröön tällä. Petrin kuolema pitäisi tutkia vielä kerran.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy