Kalsarikänniketju

  • 5 248 206
  • 66 705

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Hiljasta on! Missä kalsarikännääjät? Nythän on sentäs pikkulauantai!

Kaljaa Dodo-sorsan tahtiin!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Täällä on kalsarikännääjä. Tein päätöksen olla katsomatta illan peliä selvinpäin. Päätös ei ollut järin hankala.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
...jos löydätte minut täältä maanantaista lähtien ennen Juhannusta niin ignoratkaa ellette sitä jo ole tehneet.

Ei saatana. Albert Järvistä lainatakseni Tuuliajolla-kiertueella aikoinaan "Nyt loppui raittius"(tosin en voi antabus-pillereitä heittää Saimaahan, kun ei ole pillereitä eikä Saimaata). Älkää ignoratko, jos ette välttämättä halua. Meni liian jännäks, joten piti alkaa lievittämään jännitystä. Jos vetäis tänään karmeat jurrit niin ei sitten ennen sitä Juhannusta tarvitse :)

Heikko edelleen...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Leksalle patsas Lahden torille!

Kolmas erä alkaa. Kolmas lonkero ja kolmas GT soffapöydällä. Jee!
 

J.Petke

Jäsen
Mikäs sen parempaa kuin jääkiekko, jalkapallo, olut, viski ja hyvä rommi.

Nyt tässä ilta tullut hieman tissuteltua ja katseltua urheilua. Nyt vuorossa jatkoaika ja Ron Zacapa. Ehkä vielä Taliskeria tämän jälkeen.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jospa sitä ottas ensimmäisen samanlaisen. Viimeksi pokerissa veti joku mulkkersmanni riverillä ohi yks outtisella. Jospa tänään ois mun vuoro. Saa nähä. Hyvä kiekkomatsi oli kattella.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kaikki muut ketjut on niin täynnä tuubaa että siis tänne taas. Juu juu, Suomi voitti, olen helpottunut, Clemmensen oli ja Vehanen oli ja Jalonen oli ja oli ja oli. Tällä foorumilla riiittää persepenkissäanalysoijia tietämään mitä on jääkiekko.

Mutta asiaakin oli. Olen vissiin onnistunut pelaamaan itseni kulmaan, kun en ole ihan varma, että missäs mie nukun ensi yönä? Pistin nimittäin makkarin remonttiin josta tulee pölyä yms (nyt lyö tyhjää, mikä on hyödykkeen negaatio? Se Oulun tyyppi varmaan tietäisi tämän.) Ehkäpä KKK suo tähänkin asiaan vastauksen.

Peti meni, mistä uusi?

Pss, turhake ei kelpaa vastaukseksi. "Nyt täytyy sanoo, että mä olin puheenjohtajana siinä komiteassa, joka just päätti näin".
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Riehu pikkuisen. Naapurit järjestää paikan missä yöpyä.

Mulla on varanäppiksenä semmoinen mm95-nevr-forget näppäimistö, joka rupeaa soittamaan jykevillä bassoilla Den Glider Iniä aina kun sillä kirjoittaa ja lisäksi se lähettää samalla kaikille talon koirille kiimaisia värähtelyjä, jotka saavat kaikki piskit haukkumaan innokkaasti.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Riehu pikkuisen. Naapurit järjestää paikan missä yöpyä.

Ei nyt saatana (tämä yleisenä puheilmaisuna, ei ind.vid. puhutteluna) viittis vapaa-aikana enää vähiä valtion resursseja tämmöiseen tuhlata. (tämä ei nyt tarkoita että miekkataksi kyytiä noudettaessa toteaisi, että "taasko se on täällä").
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei nyt saatana (tämä yleisenä puheilmaisuna, ei ind.vid. puhutteluna) viittis vapaa-aikana enää vähiä valtion resursseja tämmöiseen tuhlata.
Joskus 90-luvulla poikamiesnä järjestin vähän äänekkäämmät illanistujaiset. Poliisi sitten tuli, nehän aina tulee. Sanoivat että K****nen, hiljennä meteliä tai pääset pahnoille yöksi. Totesin, että älkää saatanat ahdistelko viatonta veronmaksajaa, kun Kyllikki Saaren murhaajakin kulkee vapaalla jalalla. Että ottakaa ne rosvot kiinni ensin. Kaverit ymmärsivät.
 

Imuuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mulla on varanäppiksenä semmoinen mm95-nevr-forget näppäimistö, joka rupeaa soittamaan jykevillä bassoilla Den Glider Iniä aina kun sillä kirjoittaa ja lisäksi se lähettää samalla kaikille talon koirille kiimaisia värähtelyjä, jotka saavat kaikki piskit haukkumaan innokkaasti.

Hetkonen? Mistä tämmöisen näppäimistön saa? Vai saako mistään?
Millon on suomen seuraava peli? No samapa sille, kunhan kalsarit on päällä
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei nyt saatana (tämä yleisenä puheilmaisuna, ei ind.vid. puhutteluna) viittis vapaa-aikana enää vähiä valtion resursseja tämmöiseen tuhlata. (tämä ei nyt tarkoita että miekkataksi kyytiä noudettaessa toteaisi, että "taasko se on täällä").

No Leevithän kertoi aikoinaan keinon eli pankki/maksuautomaatin lämpimään suojaan. Nuo tosin on kuopattu, joten suosittelen nukkumaan esim. pihakeinuun kuuluvalla patjalla, jos sellainen löytyy.

Leevi and the Leavings - Elina mitä mä teen...
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hetkonen? Mistä tämmöisen näppäimistön saa? Vai saako mistään?
Millon on suomen seuraava peli? No samapa sille, kunhan kalsarit on päällä

Näppäimistön olen itse rakentanut, mutta lähetän sen eniten maksavalle. Tilinumeroni saatte yv:llä. Perjantai-iltana näyttää olevan seuraava taisto.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuunnelkaa molopäät musiikkia: Kingston Wall: Shine on Me
Petri Walli. Suomen Hendrix, Jimmy Page ja Hasse Walli samassa persoonassa. Kaksi keikkaa näin 90-luvun alussa; Public House-nimisessä juottolassa Joensuussa ja kerran Ilosaarirockissa - vieläpä iltapäivällä.

Sääli että höpsähti Lemminkäiseen ja Ior "Svedlin" Bockin semimystiikkaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Petri Walli. Suomen Hendrix, Jimmy Page ja Hasse Walli samassa persoonassa. Kaksi keikkaa näin 90-luvun alussa; Public House-nimisessä juottolassa Joensuussa ja kerran Ilosaarirockissa - vieläpä iltapäivällä.

Sääli että höpsähti Lemminkäiseen ja Ior "Svedlin" Bockin semimystiikkaan.

Kerran näin. Tavastialla 90-luvun alussa. Jotenkin luulen ja ajattelen, että KW:n suuruus ja legendaadisuus on juuri näissä kolmessa levyssä. Sitähän ei kukaan tiedä tai ole tietämättä, mitä olisi voinut tapahtua.

Elämä on tämmöistä. Jos se ei lopu kirkontornista hyppäämiseen.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Petri Walli. Suomen Hendrix, Jimmy Page ja Hasse Walli samassa persoonassa. Kaksi keikkaa näin 90-luvun alussa; Public House-nimisessä juottolassa Joensuussa ja kerran Ilosaarirockissa - vieläpä iltapäivällä.

Saakutti kun Blue J oli vielä niihin aikoihin liian nuori juottoloihin ja jäivät sitten sattuneesta syystä lopulta keikat näkemättä tyystin. Lauantaina olin tosin käväissyt Public House -nimisessä juottolassa, löysin semmoisen kuitin aamulla taskussa. Mitähän olen sielläkin sitten touhunnut...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kerran näin. Tavastialla 90-luvun alussa. Jotenkin luulen ja ajattelen, että KW:n suuruus ja legendaadisuus on juuri näissä kolmessa levyssä.
Minulle kakkonen on se lempi-. Eka on hahmotelma; kolmas on helvetin hieno johdatus siihen, mitä superspykedeelinen nelonen olisi voinut olla. Kuitenkin, kakkonen on SE levy, jolla KW lunastaa Evilin mielessä legendaarisuuden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös