Raatelurakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Flyers, Liverpool, Jokerit.
mä oon täällä taas
zubrowka ja omppumehu
a nam
Traitor to my skeletor. Karhu karhulla maistuu vallan hyvältä, katsotaan mikä huomenna maistuisi.
mä oon täällä taas
zubrowka ja omppumehu
a nam
Eilenhän veti pääasiassa vaan amatöörit ja ääliöt sekä näiden yhdistelmät.
Viittikkö repee ja vetää tästä vähän lisää?
Viittikkö repee ja vetää tästä vähän lisää?
Se oli sitten siinä.. Heti kun löydät ihmisen mistä haluat jotain ja olet aidosti kiinnostunut ja satalasissa mukana ja valmis antautumaan rakkauteen ja sen sisältämiin ihanuuksiin niin hyvässä kuin pahassa todella pitkän breikin jälkeen niin sitten tapahtuukin se että se tunne meni yhtä nopeesti mitä tulikin.. Pahinta on se että tyttö vakuutti olevasa kiinnostunut ja antoi aidosti aihetta olla vähintään ihastunut/rakastunut. Muutenkin naisasiat/vastaavat aika sekaisin. Onneksi on kalijaa saatana. While the world awaits.
Mertsi on selostanut mun urheilusuoritusta telkkariin. Äidilläni on vieläkin noita tapahtumia vhs:ltä dvd:lle siirrettynä!Mertarantaan nimittäin meni hermot ensimmäisen viiden minuutin jälkeen.
Juonpa sittenkin. Arpinaamaa siteeraten: "I always tell the truth. Even when I lie".
Kukaan ei huomaa.
Sitähän minäkin.
Konditionaali on muuten hieno keksintö. Sillähän lakimiehetkin elantonsa hankkii.
. Ja suomalaista jallua. Ainaki jokusen annoksen tätä jälkimmäistä. Siman kanssa ihanaa. Samoin Pommacin.
tselläni neljäs korpisavu menossa ja sauna viittä vaille valmiina tiukkoihin löylyhetkiin. Yön kuviot ovat selkeät, tänään menee Raskin 5. peräkkäinen Pleijarivoitto baarihommien edelle. Kassellaan!
Olenkin pitkään miettinyt, että minkä kanssa voisin tuon lahjaksi saamani litraisen Jallu-lekan nauttia. Kahvin ja kolan kanssa testattu ja ei kyllä yhtä mukia enempää pystynyt ottamaan. Myöskään raakana ei uppoa. Huomenna siis Pommacci- ja simakaupoille, jos ei lakko ole hyllyjä tyhjentänyt.