Jomppa_Koo
Jäsen
Minua ette varmaan sitten ota mukaan pelastamaan maailmaa? Jos sen teette, maailma räjähtää. Ei tarvitse perustella?
Minua ette varmaan sitten ota mukaan pelastamaan maailmaa? Jos sen teette, maailma räjähtää. Ei tarvitse perustella?
Minäpä pääsin sen läpi Commodore64 merkkisellä koneella.
Eli Tuksu...Supersankarinimesi olkoon Tapahtumamies ja erikoiskykysi Tuoksu.!
Eli Tuksu...
Hyvähän se on keulia C64-valtilla. Perkele. Minä en ehtinyt älytä maailmasta juuri mitään, kun jo tuli konsolit, toki Giana Sisters ja se karatepeli ehtivät tulla tutuiksi.
Kappas vaan, alkaahan ne isotkin pojat ryömiä sieltä loosheistaan. Vappua vaan sinnekin.
NESin parhaat pelit ovat muuten Battletoads ja Battle City... Niin ja Balloon Fight. Ja Castlevania kakkonen on kanssa kiva, vaikka en ole siinä koskaan minnekkään päässytkään. Kiva kuitenkin.
Paskanmarjat. Blades Of Steel. Suvereeni.
Oikein lupsakkaa vappua immeiset!
Sää oot Jomppis ( sorry kun sinuttelen sankaria) kyllä aikamoinen; jos sinua pitäisi kuvailla yhdellä sanalla, niin en perkele keksisi, että millä. Pistä vitonen kuoreen, niin eiköhän se riitä lahjukseksi. Vai saako -seksi-sanaan liittyviä muuten käyttää vielä kohdallasi?
Ja World Cup vai mikä lie jalkapallopeli on aika kova.
Kyllä. Superpotku eli saksari, joka parhaimmassa tapauksessa teloi veskarin. Ja tarpeeksi usea taklaus kenttäpelaajaan niin tyyppi kuoli kentän pintaan. Siinä pelissä ei mitään fifan filmauksia ollut nähtävissä.
Tässäpä kuunneltavaa Obille ja miksei muillekin. Therapy coveroi Husker DUuta
Diane
Ninjakilpparit loppu mutta Will Ferrell homoristeilyllä korvaa.. lonkeroa ja sidukkaa ketjun aiheesta.
Oisko se sana mitä sä haet esimerkiksi "huomiohuora"?
Aussien hankinnat alkaa olla loppu. Mitäs sitten juotas?
...Ja Freddie!!! ..kröhöm...
Kirottua! Arvelen ratkenneeni huomaamaan uskomattoman koodin!