Kalsarikänniketju

  • 5 290 919
  • 66 740

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
Lätyt saapuu kohta ja isäntäki rupee olee vapun edellyttämässä kondiksessa et ei muuta ku Olé kaikille työn sankareille,voipi olla että tapailemme tai emme. Jatkakaa.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Pikavierailu tännekin. Yks-ja-menoks venyi viideksi ja tuutissa on pauhannut Meshuggah kera Strapping Young Ladin. Parhautta! Kohta sitten ihmettelemään Kiukaan livekuntoa Dantesiin, toista kertaa tämän tuoreimman levyn kiertueella. Hyvä levy on se, Lustdriven!
 
En muuten koskaan päässyt NESillä Turtles I-peliä läpi. Kismittää vieläkin.

Ääh, kuka jaksaa jotain Turtlesia, kun on saanut mahdollisuuden jäädä koukkuun Duum-pelisarjaan. Mahtava ja koukuttava peli. Ei tarvitse kuin ajatella... NAM! Silloin kun minä olin nuori... :D Pääsin muistaakseni koko paskan läpi. Turtlesia olen pelannut vissiin yhden ainoan kerran ja silläkin kerralla meni hermo.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Pyh ja se siitä sankareista. Feminiini muoto tuosta sen sijaan on kiinnostusta enempi herättävä, tällaiselle addiktiiviselle persoonalle ainakin.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Mutta mikä on supersankarikykysi? Minä haisen pahalta ja riisuudun housuistani nanosekunnissa.

Onko sinulla supersa(n)kariasu? Täällä päässä on vaaleanpunainen viitta ja punaiset polvisukat. Minähän olen jumalattoman kova laulamaan viholliset suohon, heikko kohtani... hmm, ei kai ole viisasta sitä paljastaa, mutta arkkivihollisia minulla ei ole, joten sama se on myöntää. En kestä hajonneita mikrofoneja.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Sen kun, pelastaahan sekin jotain. Mutta mikä on supersankarikykysi? Minä haisen pahalta ja riisuudun housuistani nanosekunnissa.

Ollaanko me nyt tässä seuraamassa jotain suurta tapahtuvaksi? Stop the print!!
 
Onko sinulla supersa(n)kariasu? Täällä päässä on vaaleanpunainen viitta ja punaiset polvisukat. Minähän olen jumalattoman kova laulamaan viholliset suohon, heikko kohtani... hmm, ei kai ole viisasta sitä paljastaa, mutta arkkivihollisia minulla ei ole, joten sama se on myöntää. En kestä hajonneita mikrofoneja.

Vaaleanpunainen viitta ja punaiset polvisukat ovat aivan hyvät, kunhan mitään muuta vaatetusta ei ole.

Itse suosin osa-aikaisesti supersankarin töitä tehdessäni chapseja. Saatanan vaikeaa vain muuttua arkiminästä superminäksi nykyään, kun Jyväskylästä ei löydy niin ensimmäistäkään puhelinkoppia.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
David Bowie ainakin.

En muuten koskaan päässyt NESillä Turtles I-peliä läpi. Kismittää vieläkin.

Minäpä pääsin sen läpi Commodore64 merkkisellä koneella. Oli muuten vaikeampi kuin Nes vastaava joka meni kuin olut meikäläisen kurkkuun. Peleistä puheenollen, onkos kukaan pelannut nes Mike Tyson's PunchOuttia läpi? Ilman senaikaisia huijauksia siis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös