Jos jollain on vempele, millä voi hypätä viikon eteenpäin, että tämä vitutus katoaa ja kaikki muutkin asiat korjautuu sillä välin, niin ilmoittakaa. Olisin valmis maksamaan ainakin oluen verran sen käytöstä.
Mulla löytyis tuolta komerosta.
Hieno homma.
Jos jollain on vempele, millä voi hypätä viikon eteenpäin, että tämä vitutus katoaa ja kaikki muutkin asiat korjautuu sillä välin, niin ilmoittakaa. Olisin valmis maksamaan ainakin oluen verran sen käytöstä.
Pistän tulemaan, tosin se vaatii, että käyttäjä on ottanut vähintään yhden jos ei toisenkin absolut vodka pullon namaan ennen kuin alkaa toimimaan. Ruotsalaista alkuperää kun on.
Kuka on uskoton ja menee valtavirran mukana.
Oliks tuo niinkun jonkin sortin yleinen kysymys? Jos oli niin poliitikon elkein vastaan, että ensimmäiseen kohtaan melkein. Mieli on tehnyt ja lähellä on ollut, mut aina tullut omatunto vastaan. Valtavirran mukana en ole koskaan mennyt, se on tosi.
Ite en Apulannasta kauheasti diggaile, joten taidanpa vaan nopeasti kelata tuon biisin läpi. Mulla nyt ei tähän hätään ole mitään biisiä heittää takas, sori.
Miten voi oikeasti vieläkin vituttaa Coyotesin häviö. Ei se lievity millään. Noh, ehkä sitte ens syksynä.
On oluet, on pizzat, on musiikit, ja mikä parasta, on aika game seven'in. Eli Habs@Caps matsin alkua tässä odotellaan.
DiSasterille toivotan onnea illan peliin.
Kiitoksia kiitoksia! Ekan erän jälkeen näyttää ihan hyvälle, ainakin maalisarakkeessa. Tässä ottelussa (tai koko sarjassa) on jotain todella erityistä, sillä itse en uskonut Canadiensin ottavan yhtään voittoa...