Noosebleed 68686
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, NY Rangers
Jihaa, sitten olet siinä mun seurana!Sen verran kännit ollaan, että ilo on saatu irti jne, joten ei tässä mitään.
Jihaa, sitten olet siinä mun seurana!Sen verran kännit ollaan, että ilo on saatu irti jne, joten ei tässä mitään.
Jihaa, sitten olet siinä mun seurana!
No niin noh... Mutta http://www.youtube.com/watch?v=ZThquH5t0ow Surfing bird. Loistavuutta.No kännissä olen nukkumatta varmaan seuraavat ~5 h. Joten vaikka en joisi yhtään mitään alkoholipitoista, niin tästä ihanasta olotilasta saan nauttia.
Mun seura? Mitäs se on? Mun mielialat kun tuppaa vaihtelemaan olin sitten selvä tai en, niin en tiiä mitä se on. Mutta kyllä tässä huumoriveikkoja ollaan, että jos jotain hauskaa settiä heitetään, niin eiköghän tästä ilo hetkeksi irtoa. Kohta tosin painun pehkuihin kuuntelemaan muzakkia mun vitun hienosta puhelimesta.
Kalsarikännäys alotettu tän päivän osalta! ; ) np. Coldplay - Clocks
Vapun lähestyminenkö ajaa väkeä KK-komppaniaan? Tuli tuossa tehtyä sellainen huomio, että kun juo pullosta olutta, kohtaavat siinä ihminen ja oluen olemus, syntyy keskustelu. Mutta kun tölkistä kittaa, on juoma persoonatonta, ilmaan sekoittunutta väljää nestettä. Silloin yksi yksikkö olutta on vain kasvoton entiteetti, pieni osanen suoritusketjua. Kaikkein sielukkain astia oluelle on joko kirkas tai vihreä pitkäkaulainen pullo. Tölkki on helppo, mutta kohtalokkaasti jopa masentava substituutti, haitta.
Tuli tuossa tehtyä sellainen huomio, että kun juo pullosta olutta, kohtaavat siinä ihminen ja oluen olemus, syntyy keskustelu. Mutta kun tölkistä kittaa, on juoma persoonatonta, ilmaan sekoittunutta väljää nestettä. Silloin yksi yksikkö olutta on vain kasvoton entiteetti, pieni osanen suoritusketjua. Kaikkein sielukkain astia oluelle on joko kirkas tai vihreä pitkäkaulainen pullo. Tölkki on helppo, mutta kohtalokkaasti jopa masentava substituutti, haitta.
Onkos täällä enää ketään? Itse olen useamman tunnin ollut humalan alaisena. Katselen tässä dvd:tä ja juon viinaa. Nam.
Missä ovat kaikki Suomen sosiaalisessa mediassa alkoholia juovat iloluonteiset ihmiset. Mie vaan kysyn, ilman kysymysmerkkiä, reteen retorisesti rallatan ruolimatta ruomisen röistä.