Kalsarikänniketju

  • 5 290 423
  • 66 740

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Sun kroppahan on afrikasta?!

Ei kyllä tää mun kroppa on ihan Kiinasta :D Joskus tää liian nopea vauhti kostautuu.. Kova känni, mutta laskusuuntainen sellanen päällänsä. Tunti sitten en tiennyt mitä niistä kolmesta vaihtoehdosta (arvaatte kyllä, jos mietitte) tekisin. Norjan puhuminen ei tullut kysymykseen, joten aattelin lopetella tältä illalta. Sen verran kännit ollaan, että ilo on saatu irti jne, joten ei tässä mitään.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Jihaa, sitten olet siinä mun seurana!

No kännissä olen nukkumatta varmaan seuraavat ~5 h. Joten vaikka en joisi yhtään mitään alkoholipitoista, niin tästä ihanasta olotilasta saan nauttia.

Mun seura? Mitäs se on? Mun mielialat kun tuppaa vaihtelemaan olin sitten selvä tai en, niin en tiiä mitä se on. Mutta kyllä tässä huumoriveikkoja ollaan, että jos jotain hauskaa settiä heitetään, niin eiköghän tästä ilo hetkeksi irtoa. Kohta tosin painun pehkuihin kuuntelemaan muzakkia mun vitun hienosta puhelimesta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
No kännissä olen nukkumatta varmaan seuraavat ~5 h. Joten vaikka en joisi yhtään mitään alkoholipitoista, niin tästä ihanasta olotilasta saan nauttia.

Mun seura? Mitäs se on? Mun mielialat kun tuppaa vaihtelemaan olin sitten selvä tai en, niin en tiiä mitä se on. Mutta kyllä tässä huumoriveikkoja ollaan, että jos jotain hauskaa settiä heitetään, niin eiköghän tästä ilo hetkeksi irtoa. Kohta tosin painun pehkuihin kuuntelemaan muzakkia mun vitun hienosta puhelimesta.
No niin noh... Mutta http://www.youtube.com/watch?v=ZThquH5t0ow Surfing bird. Loistavuutta.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Kalsarikännäys alotettu tän päivän osalta! ; ) np. Coldplay - Clocks
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Kalsarikäynnäys saa jäädä hetkeksi. Kavereitten kans grillaileen ja ottaan kaljaa. Tavataan ehkä myöhemmin vielä ; )
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään sain sitten vaihdettua kesärenkaat alle Corsaan. Piti palkita itsensä tästä lähes kahden tunnin uurastuksesta (renkaiden hakeminen tallista, vaihto, talvirenkaiden peseminen, huoltoasemalla paineet kohdilleen kesärenkaisiin ja auton kunnon tarkistelu) 5 pullolla Karhua. Olisi vielä 1,7 litraa Vergi Vodkaa, mutta siitä tulee vain kova krapula.

Snookeria katselin äsken, O´Sullivanin ja Williamsin peliä. Suosikkipelaajani Stephen Hendryn tie jatkoon on erittäin kivinen. Nyt on aika pokerin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vapun lähestyminenkö ajaa väkeä KK-komppaniaan? Tuli tuossa tehtyä sellainen huomio, että kun juo pullosta olutta, kohtaavat siinä ihminen ja oluen olemus, syntyy keskustelu. Mutta kun tölkistä kittaa, on juoma persoonatonta, ilmaan sekoittunutta väljää nestettä. Silloin yksi yksikkö olutta on vain kasvoton entiteetti, pieni osanen suoritusketjua. Kaikkein sielukkain astia oluelle on joko kirkas tai vihreä pitkäkaulainen pullo. Tölkki on helppo, mutta kohtalokkaasti jopa masentava substituutti, haitta.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vapun lähestyminenkö ajaa väkeä KK-komppaniaan? Tuli tuossa tehtyä sellainen huomio, että kun juo pullosta olutta, kohtaavat siinä ihminen ja oluen olemus, syntyy keskustelu. Mutta kun tölkistä kittaa, on juoma persoonatonta, ilmaan sekoittunutta väljää nestettä. Silloin yksi yksikkö olutta on vain kasvoton entiteetti, pieni osanen suoritusketjua. Kaikkein sielukkain astia oluelle on joko kirkas tai vihreä pitkäkaulainen pullo. Tölkki on helppo, mutta kohtalokkaasti jopa masentava substituutti, haitta.

Olut on mahdollista ja suositeltavaa kaataa tölkistä välineeseen, jota kutsumme tässä olutlasiksi. Tämä on tosin kulttuurikysymys, eräissä keskisen Itä-Euroopan (vai oliko se itäisen Keski-Euroopan) kulttuureissa ei pidetä erityisen suotavana kaadella olutta astiasta toiseen.

Tölkki on säilytysastia, ei ruokailu(tässä tapauksessa juomailu)väline.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juodaan nyt muutama, kun huomenna vasta yhteen mentävä päivällä töihin. Pokerissakin voisi vähän hävitä.

Tuli tuossa tehtyä sellainen huomio, että kun juo pullosta olutta, kohtaavat siinä ihminen ja oluen olemus, syntyy keskustelu. Mutta kun tölkistä kittaa, on juoma persoonatonta, ilmaan sekoittunutta väljää nestettä. Silloin yksi yksikkö olutta on vain kasvoton entiteetti, pieni osanen suoritusketjua. Kaikkein sielukkain astia oluelle on joko kirkas tai vihreä pitkäkaulainen pullo. Tölkki on helppo, mutta kohtalokkaasti jopa masentava substituutti, haitta.

Olen tehnyt saman huomion. Pullosta olut on paremman makuista, mutta näin autottomana on paljon kätevämpi tölkkejä kanniskella kotiin.

Täytynee laittaa oluet käymään taas vuoden tauon jälkeen. Viime vuonna tein ensimmäistä kertaa ja ihan hyvää tuli. Tosin tällä kertaa ajattelin olla hieman itsevarmempi tuossa hommassa. Eihän se ole, kuin jokunen euro ja parikymmentä litraa vettä, jos homma ei onnistu.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Miksi muuten olut maistuu parhaimmalta, kun se on pakattu 0,5 l annoksiin, nautinta-astian koosta ja pakkausmateriaalista riippumatta? Tästä on lukuisia empiirisiä havaintoja.

Tarkoittaa esim. sitä, että jos täytän 1,0 l vetoisen tuopin a) 3:lla tölkillä á 0.33 l, b) kahdella tölkillä á 0,5 l, c) yhdellä 1 l vetoisella tölkillä, niin vaihtoehto b) maistuu poikkeuksetta parhaimmalta. Ilman mitään järkeenkäyvää syytä.

Miksi muuten enää ei saa juoda olutta pitkäkaulaisista puolen litran pulloista ((c) työministeri)? Se oli paras pakkaus, josta olutta voi juoda jollei sitä kaadeta lasiin (enkä nyt tarkoita mitään merkkikohtaisia Alppien juurelta ostettuja laseja a´la scholl, joissa jokainen radius ja curvature on niiiin hyvin suunniteltu just sille ja sen panimon oluelle).
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Onkos täällä enää ketään? Itse olen useamman tunnin ollut humalan alaisena. Katselen tässä dvd:tä ja juon viinaa. Nam.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tiistainen kuohitun kiimainen känni koputti mielykäiseeni, jahdaten itseään horisontin pyöreän kulman taa, vappuvärinäkin jo silmissään hähätti ketun vaisto loimuten kuin Iijoen lohi kesäisenä syysaamuna. Hän oli valmis. Hän minä, joka itseään teititteli kuin mikäkin muka Baijerin mies.
 

bredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sjöblom.
Äippä tarjosi tunti sitten maistiaisia lakkiaisten viini- ja kuohuviinivalikoimasta ja ryyppäämiseksihän se sitten meni. Viinien loputtua on jo pari kaljaa mennyt. Mutta mikäs tässä, huomenna vapaata ja frendien neljäs tuotantokausi soittimessa. Toimii!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jo kuulen, Nohadra, kuinka huomiseksi luoksesi huutelet. Vaan en, en nyt, on aika nauttia marjasato, viljasadon aika on toiste.

Nollasummapeliä sekin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sorruin Carlsbergiin. Sortuminen hämää, sillä tämä on iloinen asia. Alkoholi on iloinen asia. Vappujuhlintaankin olen ylihuomenna pitkästä aikaa suuntaamassa, vaikka se onkin amatöörien remujuhla, niin menen silti. Sellaista albundyä kehiin, tissibaariin!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Missä ovat kaikki Suomen sosiaalisessa mediassa alkoholia juovat iloluonteiset ihmiset. Mie vaan kysyn, ilman kysymysmerkkiä, reteen retorisesti rallatan ruolimatta ruomisen röistä.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missä ovat kaikki Suomen sosiaalisessa mediassa alkoholia juovat iloluonteiset ihmiset. Mie vaan kysyn, ilman kysymysmerkkiä, reteen retorisesti rallatan ruolimatta ruomisen röistä.

Ihan pakko vastata kyselyyn, täällä, koska kirjoitit "mie". Karjalan poikii, vaikka itse Koffia ja Kossua suosinkin. Ja sun suosikin Alastalon salissa olen lukenut kyllä. Oletko itse? Tähän mennessä vain n. 10 annosta. Että en kehuisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös