Kalsarikänniketju

  • 5 290 370
  • 66 740

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Nyt voi nauttia. Mahtava ottelu Kojooteilta. Loppumatsi tuli oltua pikku päissään ja hyvä nousu on päällä. Nyt lisää viinaa naamaan ja musaa!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Heipä hei, nyt ryypätään auringonnousuun tai sammumiseen asti. Jälkimmäinen saattaa toki yllättää ensimmäisenä, mutta taistelen mukana.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Nyt voi nauttia.

Ny voi vittu naattia!!! Näin ainakin Juti toteaisi heti ylämummojen ja Anu Saukon kannustusten jälkeen. Ny rillataan!

Hervannankin miehelle vaan morjesta päivää tai hyvää yötä ihan miten vaan haluat.

Parhaillaan kattelen NBA:n pleijareita. Jotenkin vain vaisua on. En ymmärrä että tätäkin joku kovaa rahaa vastaan viittii kattoa. Näin ilmaiseksi loisimalla ihan kivaa tausta hälinää ei siinä mitään.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Parhaillaan kattelen NBA:n pleijareita. Jotenkin vain vaisua on. En ymmärrä että tätäkin joku kovaa rahaa vastaan viittii kattoa. Näin ilmaiseksi loisimalla ihan kivaa tausta hälinää ei siinä mitään.
Muutenkin kaiken kaikkiaan amerikkalaisten urheilumaku kummaksuttaa. Koripalloa, baseballia ja jenkkifutista. Kaikki on perseestä. Ainakin melkein.

Mutta mitäs tässä sano ritari ässä. Jouduin siirtymään koffiin kun oluet loppui. Jesus.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hervannankin miehelle vaan morjesta päivää tai hyvää yötä ihan miten vaan haluat.

No semmoista hyvää morjesta tällä kertaa, moroilusta en hirveemmin piittaa kun en ole mikään manselainen, muuten vaan asun täällä mutta känni on tänään vieraanamme ja mukava vieras onkin.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ny voi vittu naattia!!! Näin ainakin Juti toteaisi heti ylämummojen ja Anu Saukon kannustusten jälkeen. Ny rillataan!

Hervannankin miehelle vaan morjesta päivää tai hyvää yötä ihan miten vaan haluat.

Joo niin se pitikin kirjottaa, mutta humalan takia kirjoitin sen sivistyneesti. Näitä hetken mielijohteita "Noh, näytellääs nyt selvää" -juttuja. Vielä ei rillata! Vasta sitten kun Coyotesin kausi päättyy ja pleijarikarvoitus lähtee samalla.

Kukas se Hervannasta on? Voi olla, että olen tyhmä, mutta ei nyt just aukea tämä juttu.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Minähän se olen. En kyllä tiedä, mistä Eager on tämmöisen tiedon itselleen tallentanut, mutta varmaan tämän ketjun tiimoilta joskus.

Aijaahas, no nyt selvisi sekin sitten. Vittu pojat että tuntuu hyvältä olla humalassa. Viimeiset neljä päivää on ollut vähän tuskaista ja nyt kun pääsi katsoon Yotesin matsin ja vetään viinaa, niin nyt voi vittu naattia.

Tässä ois teille tämmöistä Riemua ja Rattoa jos vaan maistuu.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Minähän se olen. En kyllä tiedä, mistä Eager on tämmöisen tiedon itselleen tallentanut, mutta varmaan tämän ketjun tiimoilta joskus.

Mulla on kato norsun muisti (niillä pitäisi kuuleman mukaan olla varsin hyvät pitkäkestoisen vihan pohjat), joten siltä pohjalta ponnistaa tämä Hyvinkään lahja maailmalle. Mitäs muuten GM:n kevääseen on kuulunut?

Niin ja RD:lle ei armoa anneta. Kusipää mikä kusipää.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
En kutsu ketään Dufvaksi edes leikilläkään. Heeee-eeerr's Pentti! Ja Pena ei mitään kaljupäitä nussi, se on vissi juttu se.
No perkele. Kai tuo Risto on niitä miehiä joita joko rakastaa tai vihaa. Itse en osaa muuta kuin rakastaa.

Jeesus tätä Koffia. Minkä ihmeen takia ihmisen piti tätä edes ostaa...
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mitäs muuten GM:n kevääseen on kuulunut?

Olen juonut lyhytvaikutteista viinaa pitkin kevättä ja tämän takia joudun alituisesti nauttimaan sitä uudestaan. Kevät saa, minä en, kuuluu vanha sanonta ja sehän pätee tähän tilanteeseen perin mainiosti. Muuten on mukavaa.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Maista vittu. Sun faijas ei ollu homo kun sua teki.

Valitettavasti ei RD:kään. Itse en vain kyseisestä kaljusta liiemmin tykkää. Varmasti Keski-Suomen ylpeyden kannattajille se ainoa ja oikea miesmalli, mutta tällä Pohjois-Uudellamaalla ei vain uppoa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Yhdyn Blue J:n sanoihin. Tosin sillä erotuksella, että lähes koko kevään olen ollut selvinpäin. Nyt kahen viimesen viikon aikana on sitten voinut vähän irrotella.

Makiaa vieläkin tämä Coyotesin voitto.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jätetään me tavalliset kuolevaiset siis tuo vastaus sinne ensi viikonlopulle.

Paha ei voi olla aina paikalla, joten tällä kertaa on meidän kuolevaisten aika loistaa. Minä aion kyllä vielä joku kerta perustaa kalsarikänniradion, johon kerätään ketjun nerokkaimmat filosofit. Lähetysaika tulee olemaan todennäköisesti nykyisen merisään ajankohtana.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Muuten on mukavaa.

Kiva kuulla. Pitkä vaikutteinen viina olisikin jo jotain se. Siitä voisikin jo Nobelin tai toisen jakaa. Tai vastavuoroisesti Suvi Lindenin lämmintä kättä.

Niin ja jos ylimielisyys on huumoria niin aika monessa on stand-up koomikon vikaa. Eikun Tomaatteja tomaatteja -festareille mukaan. No joo jätetään tämä RD-case nyt tähän. Omat tykkää ja...

Niin ja itse valitsen jurrisen tilhen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös