Nimenomaan. Rouva oli silloin vielä noin 35, eli ei huumori riittänyt.
Itseasiassa oikaisin vastauksessani ja pahasti. Olit se jolta tuon kuulin joskun kuukausia sitten tässä ketjussa :) Eli Janne Porkkakaan ei armahtaisi meikäläistä.
Nimenomaan. Rouva oli silloin vielä noin 35, eli ei huumori riittänyt.
Itseasiassa oikaisin vastauksessani ja pahasti. Olit se jolta tuon kuulin joskun kuukausia sitten tässä ketjussa :) Eli Janne Porkkakaan ei armahtaisi meikäläistä.
Rangaistukseksi Toni Porkka tulee selkääsi..
Ei jumalauta tule. Antaa Porkan tulla porkkanapöksyille. Selkääni ei tule, kuin Richard Dean the Anderson tai Rambon akan poika.
btw. Ammutaanko ja painitaan vaihteeksi ihanimman Daphnen takia?
Painitaan Daphnesta vain. Sinä valokuvan perusteella painat n. 80kg siinä missä minä olen n.105kg. Vaikka massa sinänsä ei nopeutta päihitä niin sanoisin että olet hiukan alakynnessä. Luovutatko?
En tunne ketään Daphnea mutta jos naisita painitaan niin liityn mukaan. Paino 0,110 tonnia, paino on voimaa, ylipaino ylivoimaa.
Painitaan Daphnesta vain. Sinä valokuvan perusteella painat n. 80kg siinä missä minä olen n.105kg. Vaikka massa sinänsä ei nopeutta päihitä niin sanoisin että olet hiukan alakynnessä. Luovutatko?
Alivoimasta isketään hyötykäyttämällä vastustajan heikkouksia. Eli maalailen ohimennen Jeepelistä kuskipuolen nurmiporan sillä saadaan jo etukäteen Daphnen huomio kiinnittymään todelliseen muotovalioiden eliittiin eli: Raatelurakkiin.
Vai tehdäänkö -FNM- diili että sinä saat vokotella Daphnea yksinoikeudella. Mikäli minä saan vongata Rozia? Siinä olisi sopivan räiskyvä neiti makuuni.
Mitä kummaa, eipä mennä asiattomuuksiin, olen niin monta miinaa kantanut, että nurmiporaa minusta ei saa tekemälläkään.
Lainauksen bold oma.
Vai tehdäänkö -FNM- diili että sinä saat vokotella Daphnea yksinoikeudella. Mikäli minä saan vongata Rozia? Siinä olisi sopivan räiskyvä neiti makuuni.
Fraser ei kyllä salli tätä. Sieltä tulee radiopsykiatri lankoja pitkin työntämään kesäkurpitsaa kuivana kakkoseen ja syvälle.
Hah ja pyh The National soi parhaillaan, mallasta riittää ja ulkona on pimeää. Ihan kiva olotila siis.
Missä on kesäkurpitsa?
Mä voin tarjota tämän kerran. Jos ei muuten löydetä niin "Päällikkö" Jokisen nuppi kelvatkoon.
Ellos mainostelee tuossa ylälaidassa kovia alennuksiaan. Pitäisiköhän tilata tuo 42,90 hintainen mekko. Itse luotan siis siihen että ensin mieluisat naisten vaatteet ja vasta sitten sovittelemaan naista niihin, not.
Ovat tiellä, kun tosi heteromies panee...Naiset...
Ovat tiellä, kun tosi heteromies panee...
Juodaan lisää kaljaa ja laitetaan teille vasta kohta Pöllö Miljoonaa.
Viime kauden perusteella olisi melko lailla koko Jokeri joukkueen voinut käyttää Ellos pukukopissa, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Ovat tiellä, kun tosi heteromies panee...
Juodaan lisää kaljaa ja laitetaan teille vasta kohta Pöllö Miljoonaa.
Älä pistä perusklassikoita vaan jotain jännempää jännää.
Muuten rospecti on kyllä tiällä hyvän hyminän suanu piettyä.
Munaa siihen musiikkivalintaan!! Ei mitään pikkukakkosia vaan kunnon tykitystä ja runttausta. Tiedätkö just sillä tavalla kun Otto Leena laittoi.