Kalsarikänniketju

  • 5 290 321
  • 66 740

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ei jumalauta tule. Antaa Porkan tulla porkkanapöksyille. Selkääni ei tule, kuin Richard Dean the Anderson tai Rambon akan poika.

btw. Ammutaanko ja painitaan vaihteeksi ihanimman Daphnen takia?

Painitaan Daphnesta vain. Sinä valokuvan perusteella painat n. 80kg siinä missä minä olen n.105kg. Vaikka massa sinänsä ei nopeutta päihitä niin sanoisin että olet hiukan alakynnessä. Luovutatko?
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Painitaan Daphnesta vain. Sinä valokuvan perusteella painat n. 80kg siinä missä minä olen n.105kg. Vaikka massa sinänsä ei nopeutta päihitä niin sanoisin että olet hiukan alakynnessä. Luovutatko?

En tunne ketään Daphnea mutta jos naisita painitaan niin liityn mukaan. Paino 0,110 tonnia, paino on voimaa, ylipaino ylivoimaa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
En tunne ketään Daphnea mutta jos naisita painitaan niin liityn mukaan. Paino 0,110 tonnia, paino on voimaa, ylipaino ylivoimaa.

Alivoimasta isketään hyötykäyttämällä vastustajan heikkouksia. Eli maalailen ohimennen Jeepelistä kuskipuolen nurmiporan sillä saadaan jo etukäteen Daphnen huomio kiinnittymään todelliseen muotovalioiden eliittiin eli: Raatelurakkiin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Painitaan Daphnesta vain. Sinä valokuvan perusteella painat n. 80kg siinä missä minä olen n.105kg. Vaikka massa sinänsä ei nopeutta päihitä niin sanoisin että olet hiukan alakynnessä. Luovutatko?

No siinä valokuvassa painoin vajaat 80. Elintasokumpu tosin kuuluu joka talveen. Jään silti melko pahasti jälkeen. Joten en paini vaan ammun.
Ehdotan kuitenkin jonkin sortin yhteishuoltajuutta. Joka toinen viikko täällä ja joka toinen siellä?
Kyllähän tästä sietääkin vähän tapella :)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitä nää sekoilee. Maailman ihanin nainen on Claudia Cardinale joskus 60-luvun lopulla.

Todiste.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Vai tehdäänkö -FNM- diili että sinä saat vokotella Daphnea yksinoikeudella. Mikäli minä saan vongata Rozia? Siinä olisi sopivan räiskyvä neiti makuuni.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Alivoimasta isketään hyötykäyttämällä vastustajan heikkouksia. Eli maalailen ohimennen Jeepelistä kuskipuolen nurmiporan sillä saadaan jo etukäteen Daphnen huomio kiinnittymään todelliseen muotovalioiden eliittiin eli: Raatelurakkiin.

Mitä kummaa, eipä mennä asiattomuuksiin, olen niin monta miinaa kantanut, että nurmiporaa minusta ei saa tekemälläkään.

Lainauksen bold oma.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vai tehdäänkö -FNM- diili että sinä saat vokotella Daphnea yksinoikeudella. Mikäli minä saan vongata Rozia? Siinä olisi sopivan räiskyvä neiti makuuni.

Sovittu! Kiitos :) Roz myös samaa luokkaa(lähes), mut muistuttaa liikaa parhaan kaverini vaimoa ja eihän sitä saa tässä tilanteessa ajatella muuta, kuin jonkun muun vaimoa.

Mitähän helvettiä vaimoton -FNM- juuri kirjoitti? No olkoon.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Mitä kummaa, eipä mennä asiattomuuksiin, olen niin monta miinaa kantanut, että nurmiporaa minusta ei saa tekemälläkään.

Lainauksen bold oma.

Katos me rajavartioston veijarit ollaan yleensä sitä mieltä että mikäli mies on puolustusvoimain kouluttama niin se ihminen on yleensä nurmipora.. Tosin kaikista kovimmat ovat Laskuvarjojääkärit ja taistelusukeltajat.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Vai tehdäänkö -FNM- diili että sinä saat vokotella Daphnea yksinoikeudella. Mikäli minä saan vongata Rozia? Siinä olisi sopivan räiskyvä neiti makuuni.

Fraser ei kyllä salli tätä. Sieltä tulee radiopsykiatri lankoja pitkin työntämään kesäkurpitsaa kuivana kakkoseen ja syvälle.

Hah ja pyh The National soi parhaillaan, mallasta riittää ja ulkona on pimeää. Ihan kiva olotila siis.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Fraser ei kyllä salli tätä. Sieltä tulee radiopsykiatri lankoja pitkin työntämään kesäkurpitsaa kuivana kakkoseen ja syvälle.

Hah ja pyh The National soi parhaillaan, mallasta riittää ja ulkona on pimeää. Ihan kiva olotila siis.

Missä on kesäkurpitsa? Toivotavasti Masan hanurissa aiheuttaen suonenvedon millä saadaan pakistoon koko&ilkeyttä.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Missä on kesäkurpitsa?

Mä voin tarjota tämän kerran. Jos ei muuten löydetä niin "Päällikkö" Jokisen nuppi kelvatkoon.

Ellos mainostelee tuossa ylälaidassa kovia alennuksiaan. Pitäisiköhän tilata tuo 42,90 hintainen mekko. Itse luotan siis siihen että ensin mieluisat naisten vaatteet ja vasta sitten sovittelemaan naista niihin, not.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Mä voin tarjota tämän kerran. Jos ei muuten löydetä niin "Päällikkö" Jokisen nuppi kelvatkoon.

Ellos mainostelee tuossa ylälaidassa kovia alennuksiaan. Pitäisiköhän tilata tuo 42,90 hintainen mekko. Itse luotan siis siihen että ensin mieluisat naisten vaatteet ja vasta sitten sovittelemaan naista niihin, not.

Viime kauden perusteella olisi melko lailla koko Jokeri joukkueen voinut käyttää Ellos pukukopissa, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Viime kauden perusteella olisi melko lailla koko Jokeri joukkueen voinut käyttää Ellos pukukopissa, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Eikö tämä ole vähän joka vuotinen trendi? Sellainen kevään muoti-ilmiö. Jos jokin on varmaa niin se että narrit sukeltavat, satsauksista huolimatta. Vieläkin muuten pistää hymyä naamariin ne IL:n "asiantuntevat" Nylander hehkutukset. Oli se vaan kova. Kovin ikinä missään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös