En itekään, mut paskasta ne helmet löytyy: Avain(nykyään Asa) - Roihuvuori.
Jep, Asa kyllä on suhteellisen kaukana kaikenmaaliman Cheekeistä, Punainen Tiilli oli itselle yllättävä elämys, pyörii välillä vieläkin.
En itekään, mut paskasta ne helmet löytyy: Avain(nykyään Asa) - Roihuvuori.
Ei olisi.
Muok/Edit: Olkaatten hyvä! Jos lähtisin kapakkiin niin tässä olisi lähtöbiisi!
Linkki vie youtubeen ja Aknestikin biisiin. Yksi varoitus alla joten täytyy olla tarkkana.
Van laittakaahan jotain kunnon rokkia, just ohitin humalan vaiheen, jossa kaivoin kaapista ilmarummut ja ilmafenderi odottaa hyviä biisejä tuossa selässä.
Ka ois tässä tämmönen.Van laittakaahan jotain kunnon rokkia
Ka ois tässä tämmönen.
Ka ois tässä tämmönen.
Vitutetaan sitten herra karvatonta vielä lisää. Silivuplee.Hyvin toimii, tosin videota katsoessa alkaa vituttamaan taas kun ei itsellä viikset kasva kuin Selänneamis-tyyliin, muuta partaa muka hiukan mutta kunnon räkäjarruja ei. Perkele.
Se on se rikkaan miehen zakkwylde, kuten muistanet.Onks tää Kantrelin Jerri joku muusikko vai?
Se on se rikkaan miehen zakkwylde, kuten muistanet.
Mistä tuli mieleen, että nimimerkkiisi yhdistyvä bändi olisi ollut aika kova, jos sillä olisi jossain vaiheessa ollut hyvä, luova ja tyylitajuinen kitaristi.
Teemabiisiä kalsaroijille: Niin, ja SITÄ ROKKIA MYÖS.
Mie olen 70-luvun rockin ylimpänä ystävänä sitä mieltä, että Load on Metallican kovin levy. Speed Metal on ihan paskaa, se on niiden lippispäisten amisraunojen liimanhaistelumusaa.Huonoa musiikkia teillä. Metallica - Bleeding me on jotain uskomatonta!
Se on se rikkaan miehen zakkwylde, kuten muistanet.
Mistä tuli mieleen, että nimimerkkiisi yhdistyvä bändi olisi ollut aika kova, jos sillä olisi jossain vaiheessa ollut hyvä, luova ja tyylitajuinen kitaristi.
Tiedätkös muuten kenelle tarjosivat tätä biisiä levytettäväksi alunperin?Mut ehkäpä hienoin bändin hittibiisi -> FNM - Midlife Crisis.
Itse olen sitä sukupolvea/koulukuntaa, että aina näistä unplugged-hommista tulee Nirvanan keikka mieleen, eikä oikein mikään tunnu miltään tämän jälkeen. Toimi teininä, toimii yli kolmekymppisenä ukkonakin. Nirvanaa.
Tiedätkös muuten kenelle tarjosivat tätä biisiä levytettäväksi alunperin?
Mie olen 70-luvun rockin ylimpänä ystävänä sitä mieltä, että Load on Metallican kovin levy. Speed Metal on ihan paskaa, se on niiden lippispäisten amisraunojen liimanhaistelumusaa.
Kaikki Jatkoajan ja muiden nettihelvettien käyttäjät ovat näköjään joko baarissa tai kalsarikänneissä ja jopa finaaliketjun virtuaalipaini jäi torsoksi hyvästä yrityksestä huolimatta. Laitetaan siis linkki lippispäisten amisraunio-liimannuuskijoiden brutaaliin speed metal biisiin: Orion
Tuon biisin ja levyn jälkeen Metallican kurssi on melkein vain sukeltanut, St.Angerista eivät sentään päässeet enää alaspäin.
Edit: Pienessä kalsarihönössä toki minäkin
Nimenomaan. Rouva oli silloin vielä noin 35, eli ei huumori riittänyt.Madonnalle?