Kalsarikänniketju

  • 5 247 348
  • 66 705

saster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
Itse en 80-luvun lopun lapsena muista mitään Johan Cruyffin dream teamista ja "total footballista" sillä olin vain liian pieni. Puhumattakaan aiemmasta historiasta. Mitä nyt näin jälkikäteen jotain kuvamateriaalia olen nähnyt. Oma kipinäni syntyi lopullisesti siinä 2000-luvun alussa kausi oli siis 03-04 (oli tätäkin ennen vain sitä jotain tätä seuraa kohtaan mitä en ole tähän päiväänkään mennessä ymmärtänyt sillä katalaaniverta tms. ei itsessäni virtaa eikä muutenkaan suvusta taikka silloisesta kaveripiiristä löydy/löytynyt ketään blaugranan puolesta liputtavaa) siinä yläasteikäisenä kun näin hontelon ja nuoren brasilialaisen taiturin Ronaldo de Assis Moreiran eli tuttavallisemmin Ronaldinhon ensimmäistä kertaa blaugrana paidassa. En toki paikanpäältä, mutta kuitenkin. Vaikka muu joukkue vielä sillä kaudella olikin varsin keskinkertainen varsinkin Barcan kaltaiselle suurseuralle niin siinä oli jotain sykähdyttävää ja se oli todellakin lopullisesti menoa.

edit. Niin ja tuo jumputus löytyy linkitettynä tuolta "Mille naurat juuri nyt" -ketjusta, joten sieltä vain kuuntelemaan yksi jos toinenkin. En tosin suosittele sillä oli sen verran traumaattinen kokemus. Todellakin paskaa sen kuuluisan tuubin täydeltä.

Eli teikäläiselle annetaa puhtaa paperit tästä. Kiristää nämä nykyiset barcan (LUE:Messin fanit) jotka kulkevat menestyksen parissa. Barca on Euroopan paras joukkue tällä hetkellä, mutta kun pieni notkahdus tulee, niin jo niillä joukkue vaihtuu.

Itellä SE joukkue on ja pysyy. Voin kertoo pienen vihjeen. Joukkue tulee Merseysiden alueelta ja se EI ole Everton. Maailmankaikkeuden hienoimmasta joukkuueesta on siis kyse ja tiedät sen kyllä.
 

saster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
On kyllä ankeaa perjantaina, kun tietää lauantaina joutuvansa töihin. Saa onneksi edes nukkua kymmeneen aamulla.

Taidan ottaa oluen ja mulkoilla Sopranosin edellisen jakson areenasta.

Siinä on ihminen väärillä poluilla. Huomenna töitä ja tänään olutta -> EI. Sopranos -> EI
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
On kyllä ankeaa perjantaina, kun tietää lauantaina joutuvansa töihin.

Mulla on sulle ehdotus rakas FNM ja AIC mies...älä mene. No joo jätä tämä nyt ihan omaan arvoonsa. Toivotan siis hyvää työpäivää kaikissa vivahteissaan.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Itellä SE joukkue on ja pysyy. Voin kertoo pienen vihjeen. Joukkue tulee Merseysiden alueelta ja se EI ole Everton. Maailmankaikkeuden hienoimmasta joukkuueesta on siis kyse ja tiedät sen kyllä.

No enpä taida tietää. No joo ihan hieno ja perinteikäs seurahan se Maksa-allaskin on vaikka Pool-Samin myötä aivan liian ylihypetetty Suomessa (kaikki kunnia toki Samille sillä harvapa täältä härmästä tuollaisen uran tekee joka vain jatkuu ja jatkuu...).

Kieltämättä ainahan noita puhtaita gloryhuntereita löytyy, jotka vaihtavat seuraa kuin paitaa ja jotka eivät itse lajista ymmärrä sen pallon pyöreyttä enempää. Itseäni se ei haittaa (joskin toisaalta oma rakas seura on juuri se joka menestyy) vaikka ymmärränkin että jota kuta voi hiertää ja syvältäkin varsinkin jos oma joukkue kyntää ja syvällä. Itse en tosin usko että tämä vituttasi vaikka Barca ei pärjäisikään. Korkeintaan tuottaisi pientä hymyä.

Itse olen yhtälailla hautaan asti Barcan miehiä sen tiedän jo nyt vaikka menestystä ei tulisikaan, joskin eiköhän sitä jatkossakin ole luvassa. Menestymättömyydenkin ja jatkuvien sekoilujen kanssa voi elää sen Flyers kannattaja jos joku tietää. Viha Realia kohtaan on myös ja pysyy vaikka suomalainen olenkin. Ehkäpä viha on liian voimakas sana, mutta kyllä Realin menestys vain vituttaa ei siitä poiskaan pääse. En siis kuulu siihen porukkaan joka toivoo Realille UCL tai La Liga pystiä jos Barca ei pärjää vaikka toki tunnustan saavutuksen kehujen mudossa jos aihetta tähän on. Kaksi Euroopan hienointa seuraa Blaugrana ja Los Blancos. Siinä on vain sitä jotain.
 

saster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
No enpä taida tietää. No joo ihan hieno ja perinteikäs seurahan se Maksa-allaskin on vaikka Pool-Samin myötä aivan liian ylihypetetty Suomessa (kaikki kunnia toki Samille sillä harvapa täältä härmästä tuollaisen uran tekee joka vain jatkuu ja jatkuu...).

Kieltämättä ainahan noita puhtaita gloryhuntereita löytyy, jotka vaihtavat seuraa kuin paitaa ja jotka eivät itse lajista ymmärrä sen pallon pyöreyttä enempää. Itseäni se ei haittaa (joskin toisaalta oma rakas seura on juuri se joka menestyy) vaikka ymmärränkin että jota kuta voi hiertää ja syvältäkin varsinkin jos oma joukkue kyntää ja syvällä. Itse en tosin usko että tämä vituttasi vaikka Barca ei pärjäisikään. Korkeintaan tuottaisi pientä hymyä.

Itse olen yhtälailla hautaan asti Barcan miehiä sen tiedän jo nyt vaikka menestystä ei tulisikaan, joskin eiköhän sitä jatkossakin ole luvassa. Menestymättömyydenkin ja jatkuvien sekoilujen kanssa voi elää sen Flyers kannattaja jos joku tietää. Viha Realia kohtaan on myös ja pysyy vaikka suomalainen olenkin. Ehkäpä viha on liian voimakas sana, mutta kyllä Realin menestys vain vituttaa ei siitä poiskaan pääse. En siis kuulu siihen porukkaan joka toivoo Realille UCL tai La Liga pystiä jos Barca ei pärjää vaikka toki tunnustan saavutuksen kehujen mudossa jos aihetta tähän on. Kaksi Euroopan hienointa seuraa Blaugrana ja Los Blancos. Siinä on vain sitä jotain.

La Liigan - mestaruus on aika heikko titteli, kun miettii, että vastassa on vain yksi joukkue. Toisaalta eihän se barcan vika ole ettei vastustajia ole, mutta valioliiga on nimensä mukaisesti Valioliiga :D En usko, että Hyypiä minut mukaan toi tähän hommaan, vaan uskon, että ei ole niin suurta pelaajaa, että hänen mukanaan seuraa vaihtaisin. Toki Gerrard on sellainen pelaaja , jota en soisi muissa paidoissa näkevän kuin omassaan. Kyllä se on maailman legendaarisimmalla stadikalla pelaava joukkue eli LIVERPOOL hamaan loppuun asti.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
La Liigan - mestaruus on aika heikko titteli, kun miettii, että vastassa on vain yksi joukkue. Toisaalta eihän se barcan vika ole ettei vastustajia ole, mutta valioliiga on nimensä mukaisesti Valioliiga :D/QUOTE]

Niin no totta toki toinen puoli, mutta...jätänpä sanomatta. Jos Espanjassakin olisi jokunen venäläis/arabi/aasialaisaomistaja, joka heittäsi rahaan touhuun kuin roskaa niin kaipa sitten. Se on kuitenkin totinen tosi että La Ligassa pelataan ainakin omaan silmääni viihdyttävintä, taitavinta ja hyökkäävintä jalkapalloa olivat sitten kyseessä ihan mitkä joukkueet tahansa. Sitä ainakin itse osaan arvostaa vaikka toki Valioliigassakin on omat hienoutensa.

Ai Stiivi Tsii (englantilainen joka ei koskaan filmaa ja jonka joukkuetoveritkaan eivät koskaan filmaa) kerää arvotust. No ihan kiva pelaaja ja tuleva Pool legenda mikäs siinä. Tosin vain kiva sillä ei sytytä sen enempää.

No joo nyt tästä näemmä tuli jotain rinnat rottingilla nokittelua, joten lissee kaljaa ja jokainen tyylillään. Siinäpä sitä. Niin ja Eviliä mukaillen munkit on mukavia. Me like.

Onkos muuten ketään muuta enää mukana touhussa?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olihan Liverpoolin pelejä ihan kiva katsoa silloin kun oli Grobbelaar, Alan Hansen, Sammy Lee, Souness, Craig Johnston, Dalglish ja Ian "Pekka Autiovuori" Rush. Silloin kun Aulis Virtanen jutteli mukavia ja kuvana oli "häiriö kansainvälisessä kuvayhteydessä". Kun sai arvuutella näkyykö edes toinen puoliaika.
 

saster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
Kyllä Stevie G on legenda !!! Eiks Messi filmaa ikinä? Ja kyllä myönnän, että Poolissa pelaajat filmaa siinä missä muutkin. Eli en usko, että sillä mitään ratkaistaan ja filmaaminen kuuluu ikävä kyllä futikseeen nykyään. Oma suosikki Espanjassa on ollut jo pitkään Getafe enkä osaa sitä persutella, mutta se vain on nii.
 
Viimeksi muokattu:

saster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
Olihan Liverpoolin pelejä ihan kiva katsoa silloin kun oli Grobbelaar, Alan Hansen, Sammy Lee, Souness, Craig Johnston, Dalglish ja Ian "Pekka Autiovuori" Rush. Silloin kun Aulis Virtanen jutteli mukavia ja kuvana oli "häiriö kansainvälisessä kuvayhteydessä". Kun sai arvuutella näkyykö edes toinen puoliaika.

Täytyy jaksaa tukea myös silloin kun on vaikeaa. Toki Ian Rush on sellainen pelaaja, joka pitää olla kaikkien tiedossa, oli sitten kuinka nuori tahansa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Täytyy jaksaa tukea myös silloin kun on vaikeaa. Toki Ian Rush on sellainen pelaaja, joka pitää olla kaikkien tiedossa, oli sitten kuinka nuori tahansa.

Mites sitten puolustuksen bulldoggi Neil Ruddock tai Phil Babb? Omana aikanaan tärkeitä paloja pool puolustuksessa. Kyllähän myös Robbie "coke" Fowler tai Stan "the man" Collymore myöskin ovat oman osansa tehneet. Puhumattakaan Jamie Redknappista tai Jason McAteerista. Pirun rafa, otan jo etukäteen ilomaljoja sitä päivää varten milloin ilmoitus kuuluu että benitez on Liverpoolin puikoista pihalla.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Kyllä Stevie G on legenda !!! Eiks Messi filmaa ikinä? Ja kyllä myönnän, että Poolissa pelaajat filmaa siinä missä muutkin. Eli en usko, että sillä mitään ratkaistaan ja filmaaminen kuuluu ikävä kyllä futikseeen nykyään. Oma suosikki Espanjassa on ollut jo pitkään Getafe enkä osaa sitä persutella, mutta se vain on nii.

Kyllähän Leo filmaa ei kai sitä kukaan kielläkkään eikä varsinkaan mies itse? Sen sijaan Stiivi Tsiin kohdalla mieshän on tuominnut kaikki fimaamiset ja painottanut kuinka saatanallista se on ja ettei itse ikinä voisi ymmärtää joukkuetoveria joka filmaa ja ettei varsinkaan itse ikinä filmaisi. Lisäksi oli mm. neuvomassa Rooneytä kuinka suhtautua CR:n tämän vetäessä omat shownsa varsin merkityksellisessä Englanti-Portugali matsissa. Sinänsä ihan miehekästä toimintaa, mutta ainoa ongelma vain on se että mies itse filmaa kuin paraskin näyttelijä ja pelle, joten pata soimaa kattilaa tapaus parhaimmillaan. Tämän vuoksi oma arvostukseni tähän teko pyhään ja varsin ironiseen hahmoon on varsin vähäinen.

Filmaaminen on tullut jalkapalloon pysyvästi eikä siitä enää päästä eroon varsinkaan kun suurella johdolla niin FIFAa kuin UEFAa myöten ei kantti kuitenkaan riitä. Itse en valita sillä Barca jos mikä filmaa, joten se jos mikä olisi teko pyhää jeesustelua a'la Stiivi Tsii.

Uutta kaljaa kehiin ja FM10 pyörimään.

Meidän kolmen lisäksi ketään muuta enää kehissä?

edit. Kato Rakki! Flyersin mies hengessä vielä mukana siis allekirjoittaneen lisäksi!
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Dry Vodka (40%) menee ihan kivasti nuppiin. Suosittelen kaikille lämpimästi.

Musiikkina Nightwish, muuten ei mitään tekemistä.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Yrittänyt ottaa vähän pesäeroa lätkänseuraamiseen tämänkevään aikana kun on tuota lätkä-ähkyä tuntunut riittävän. Mutta kun taasen Nhl kevät huipentuu sekä silly-season kotoisessa liigassa niin kai se on palattava. Silti kalja maistuu hyvältä. Virtuaalituoppia Eager veikkoselle, sen verta hienoja rapsoja on Flyers touhuista kertoillut kauden aikana.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Täytyy jaksaa tukea myös silloin kun on vaikeaa.
En mie tukenut silloinkaan kun oli helppoa. Katselin kun telkkarista näkyi. 80-luvun alussa ei ollut paljon vara valita, kaikki futismatsit katsottiin. Pool oli sieltä viihdyttävämmästä päästä silloisen I divisioonan porukoista.

Kuka muistaa ManUn kärkiparin Frank Stapleton - Norman Whiteside? Tonni sille joka sanoo ketkä olivat siihen aikaan laitapakkeina Unitedissa.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Virtuaalituoppia Eager veikkoselle, sen verta hienoja rapsoja on Flyers touhuista kertoillut kauden aikana.

Kato pakko painaa. Mutta siis eikun mukaan joukkoon tummaan vaan. Niin ja kalja on todellakin hyvää.

Dry Vodka on ihan ok vaikka itse suosinkin Stolichnayakia. Hivenen hitavampaa, mutta maksaa itsensä takaisin.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Iltaa tänne. Pakko raportoida sen verran, että jotain Viron-tuliaista (alkoholipitoisuus 80 %) on maisteltu, ja katselen youtubesta nostalgiahengessä lastenohjelmien tunnareita. Voi vittu että vihaan tuota Titi-nallea.
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Emmä suoraan sanottuna tiedä, mitä eroa näillä vettä & viinaa -juomilla on, mutta ei tiennyt faijakaan, vaikka aika monta pulloa sisäänsä pulputti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Iltaa tänne. Pakko raportoida sen verran, että jotain Viron-tuliaista (alkoholipitoisuus 80 %) on maisteltu, ja katselen youtubesta nostalgiahengessä lastenohjelmien tunnareita. Voi vittu että vihaan tuota Titi-nallea.
Niin minäkin. Kerrankin ylä- ja alakerrassa ollaan samaa mielipuolta. Lapsenikin, pikkupirut, ällöävät pöljää nallea.

Sinusta puhuttiinkin tuossa eräänä viikonloppuna. Kelaile 5-10 sivua taapäin.

Oli muuten sivulla 1229.
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onkse nyt niin, ettei noitten NHL-otteluiden radioinnit enää kuulu tänne Koivun ja tähden alle?
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin minäkin. Kerrankin ylä- ja alakerrassa ollaan samaa mielipuolta. Lapsenikin, pikkupirut, ällöävät pöljää nallea.

Sinusta puhuttiinkin tuossa eräänä viikonloppuna. Kelaile 5-10 sivua taapäin.

Oli muuten sivulla 1229.

Pelkästään sen takia toivoisi omia lapsia, että voisi evätä niiltä pääsyn tuon paskanallen ääreen.

On muuten dialogiamme sivuttu, toden totta! Tässähän vallan herkistyy. En siis vielä sulje korkkia, vaan pikemminkin aukaisen uudelleen.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Iltaa, yksi viinankatkuinen ukonretale ilmoittautuu mukaan juopotteluihin. Ei kai haittaa, että tuli hallilta parin (6-8) pubin kautta?

edit: Evilin futiskysymykseen veikataan Steve Bruce ja Gary Pallister.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös