Laittakaas musiikkia juopot.
Tässä ollaan tänään sen verran homosteltu ja kaveerattu oikein porukalla niin aiheeseen sopivaa musiikkia: XL5 - Jäätä ja tulta. Olkaa hyvät.
Laittakaas musiikkia juopot.
Mielikuvitushahmon pyynnöstä Satulinna. Laittakaas musiikkia juopot.
Kannattaisi varmaan useamminkin katsoa peiliin kun kerta se tuollaista mielihyvää tuottaa.
Tässä kuuntelen juuri jonkun amisjuntin kyhäämän HPK:n Finaalitunnari 2010. Tsiiisus. No on niitä huonompia ja ihan varmasti...kai? No torilla tavataan on ainakin selvä ja ytimekäs lausahdus joka syöpyy tärykalvoille hivenen liiankin hyvin. Lisää viiniä.
Kuis Eagerin kevät muuten on edennyt kuin kiekkoa katellessa ja miettiessä ja funtsiessa?
Mites siellä päässä noin onanoinnin lisäksi?
Olkaa hyvät.
Toki sillointällön saatan jokusen tunnelmaoluen ottaa!
Tästä tulikin mieleen, että kuinka epäonnistuneena siellä tätä kautta pidetään? Tavoite kun on ilmeisesti kuitenkin aina pronssissa, ja nyt jos joutuu tyytymään kultaan tai hopeaan.Nooselle ja muille jyppiläisille sen verran että nauttikaa pronssistanne kun vielä voitte sillä ensi kaudella vain iso ja tuhma Kiva-Harrin Kerho tulee ja ottaa omansa pois kuleksimasta.
Tästä tulikin mieleen, että kuinka epäonnistuneena siellä tätä kautta pidetään? Tavoite kun on ilmeisesti kuitenkin aina pronssissa, ja nyt jos joutuu tyytymään kultaan tai hopeaan.
Kannattaisi varmaan useamminkin katsoa peiliin kun kerta se tuollaista mielihyvää tuottaa.
Tässä kuuntelen juuri jonkun amisjuntin kyhäämän HPK:n Finaalitunnari 2010. Tsiiisus. No on niitä huonompia ja ihan varmasti...kai? No torilla tavataan on ainakin selvä ja ytimekäs lausahdus joka syöpyy tärykalvoille hivenen liiankin hyvin. Lisää viiniä.
Tuo on kyllä aivan totta. Ei varmaan ole montaa kertaa kerholla ollut kolmanneksi parhaat resurssit käytössä, mutta aika hiton usein siellä on kolmanneksi (ja jopa mestariksi!) päädytty.No ei vaineskaan sillä aika jälkeen Jalosen on ollut tätä kevättä lukuunottamatta sen verran vaikeaa että tämä kevät tuntuu vain niin saatanan mahtavalta vaikka aivan liian vähän itselleni pelejä-livenä kauden aikana kertyykin. Kerhon menestys 2000-luvun alkupuoliskolla on ollut kyllä aivan mahtavaa kun suhteuttaa sen seuran talousalueeseen ja siten resursseihinkin.
Vielä on kysyttävä Eagerilta, että milloin on rakkaus Barcaan syntynyt?
Itse en 80-luvun lopun lapsena muista mitään Johan Cruyffin dream teamista ja "total footballista" sillä olin vain liian pieni. Puhumattakaan aiemmasta historiasta. Mitä nyt näin jälkikäteen jotain kuvamateriaalia olen nähnyt. Oma kipinäni syntyi lopullisesti siinä 2000-luvun alussa kausi oli siis 03-04 (oli tätäkin ennen vain sitä jotain tätä seuraa kohtaan mitä en ole tähän päiväänkään mennessä ymmärtänyt sillä katalaaniverta tms. ei itsessäni virtaa eikä muutenkaan suvusta taikka silloisesta kaveripiiristä löydy/löytynyt ketään blaugranan puolesta liputtavaa) siinä yläasteikäisenä kun näin hontelon ja nuoren brasilialaisen taiturin Ronaldo de Assis Moreiran eli tuttavallisemmin Ronaldinhon ensimmäistä kertaa blaugrana paidassa. En toki paikanpäältä, mutta kuitenkin. Vaikka muu joukkue vielä sillä kaudella olikin varsin keskinkertainen varsinkin Barcan kaltaiselle suurseuralle niin siinä oli jotain sykähdyttävää ja se oli todellakin lopullisesti menoa.
edit. Niin ja tuo jumputus löytyy linkitettynä tuolta "Mille naurat juuri nyt" -ketjusta, joten sieltä vain kuuntelemaan yksi jos toinenkin. En tosin suosittele sillä oli sen verran traumaattinen kokemus. Todellakin paskaa sen kuuluisan tuubin täydeltä.
On kyllä ankeaa perjantaina, kun tietää lauantaina joutuvansa töihin. Saa onneksi edes nukkua kymmeneen aamulla.
Taidan ottaa oluen ja mulkoilla Sopranosin edellisen jakson areenasta.
On kyllä ankeaa perjantaina, kun tietää lauantaina joutuvansa töihin.
Siinä on ihminen väärillä poluilla. Huomenna töitä ja tänään olutta -> EI. Sopranos -> EI
Mulla on sulle ehdotus rakas FNM ja AIC mies...älä mene. No joo jätä tämä nyt ihan omaan arvoonsa. Toivotan siis hyvää työpäivää kaikissa vivahteissaan.
Itellä SE joukkue on ja pysyy. Voin kertoo pienen vihjeen. Joukkue tulee Merseysiden alueelta ja se EI ole Everton. Maailmankaikkeuden hienoimmasta joukkuueesta on siis kyse ja tiedät sen kyllä.
No enpä taida tietää. No joo ihan hieno ja perinteikäs seurahan se Maksa-allaskin on vaikka Pool-Samin myötä aivan liian ylihypetetty Suomessa (kaikki kunnia toki Samille sillä harvapa täältä härmästä tuollaisen uran tekee joka vain jatkuu ja jatkuu...).
Kieltämättä ainahan noita puhtaita gloryhuntereita löytyy, jotka vaihtavat seuraa kuin paitaa ja jotka eivät itse lajista ymmärrä sen pallon pyöreyttä enempää. Itseäni se ei haittaa (joskin toisaalta oma rakas seura on juuri se joka menestyy) vaikka ymmärränkin että jota kuta voi hiertää ja syvältäkin varsinkin jos oma joukkue kyntää ja syvällä. Itse en tosin usko että tämä vituttasi vaikka Barca ei pärjäisikään. Korkeintaan tuottaisi pientä hymyä.
Itse olen yhtälailla hautaan asti Barcan miehiä sen tiedän jo nyt vaikka menestystä ei tulisikaan, joskin eiköhän sitä jatkossakin ole luvassa. Menestymättömyydenkin ja jatkuvien sekoilujen kanssa voi elää sen Flyers kannattaja jos joku tietää. Viha Realia kohtaan on myös ja pysyy vaikka suomalainen olenkin. Ehkäpä viha on liian voimakas sana, mutta kyllä Realin menestys vain vituttaa ei siitä poiskaan pääse. En siis kuulu siihen porukkaan joka toivoo Realille UCL tai La Liga pystiä jos Barca ei pärjää vaikka toki tunnustan saavutuksen kehujen mudossa jos aihetta tähän on. Kaksi Euroopan hienointa seuraa Blaugrana ja Los Blancos. Siinä on vain sitä jotain.