Itellä SE joukkue on ja pysyy. Voin kertoo pienen vihjeen. Joukkue tulee Merseysiden alueelta ja se EI ole Everton. Maailmankaikkeuden hienoimmasta joukkuueesta on siis kyse ja tiedät sen kyllä.
No enpä taida tietää. No joo ihan hieno ja perinteikäs seurahan se Maksa-allaskin on vaikka Pool-Samin myötä aivan liian ylihypetetty Suomessa (kaikki kunnia toki Samille sillä harvapa täältä härmästä tuollaisen uran tekee joka vain jatkuu ja jatkuu...).
Kieltämättä ainahan noita puhtaita gloryhuntereita löytyy, jotka vaihtavat seuraa kuin paitaa ja jotka eivät itse lajista ymmärrä sen pallon pyöreyttä enempää. Itseäni se ei haittaa (joskin toisaalta oma rakas seura on juuri se joka menestyy) vaikka ymmärränkin että jota kuta voi hiertää ja syvältäkin varsinkin jos oma joukkue kyntää ja syvällä. Itse en tosin usko että tämä vituttasi vaikka Barca ei pärjäisikään. Korkeintaan tuottaisi pientä hymyä.
Itse olen yhtälailla hautaan asti Barcan miehiä sen tiedän jo nyt vaikka menestystä ei tulisikaan, joskin eiköhän sitä jatkossakin ole luvassa. Menestymättömyydenkin ja jatkuvien sekoilujen kanssa voi elää sen Flyers kannattaja jos joku tietää. Viha Realia kohtaan on myös ja pysyy vaikka suomalainen olenkin. Ehkäpä viha on liian voimakas sana, mutta kyllä Realin menestys vain vituttaa ei siitä poiskaan pääse. En siis kuulu siihen porukkaan joka toivoo Realille UCL tai La Liga pystiä jos Barca ei pärjää vaikka toki tunnustan saavutuksen kehujen mudossa jos aihetta tähän on. Kaksi Euroopan hienointa seuraa Blaugrana ja Los Blancos. Siinä on vain sitä jotain.