Kalsarikänniketju

  • 5 248 598
  • 66 705

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mutta päivän nykäsmi tulee tässä: Jos sä nukut, niin sulle ei tapahdu mitää, mut jos sä oot hereillä, niin sä voit saada vaikka kalan!
Mulle tuli sellainen bon voyage -tunne että olen kuullut tuon joskus ennenkin.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Mikä se on? Onko se jotain syötävää?

Heh, muijakin on menossa aamulla klo 11 zumbailemaan. Olin tänään voittanut 200euroa kenosta ja ajattelin yllättää hänet huomella hakemalla uuden pyörän sillä välin kun zumbailee. Musiikkia. Ja lisää karjalaa.
 

Mwandishi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Joko se Jesse katos Nintendon ääreen? Tässähän vasta kalsarointi alkaa, Dominioniin tarvis vastusta, sitä ei oikein löydy tuosta BSW:n perussakista...
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Mitsubishi parkkiin, kalja kouraan ja läppäri auki. Me kyllä jammallaain tulevan musiikin tahdissa.

Niin, kunhan et käske Zumpaamaan. Siitä ei oo hajua.
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mun käsittääkseni zumbassa heilutellaan eroottisesti keskeisiä ruumiinosia ja toivotaan samalla, että niille olisi joskus jotain konkreettista käyttöä.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Mun käsittääkseni zumbassa heilutellaan eroottisesti keskeisiä ruumiinosia ja toivotaan samalla, että niille olisi joskus jotain konkreettista käyttöä.

Heheh, viiltävä syväanalyysi. Analyysistä tuli muuten mieleeni eräs Anu, joka on tulossa firmaani työharjoitteluun toukokuussa. Anu S........ Sääliksi käy tyttöä. Sen kunniaksi lisää Karjalaa!

edit: Timo Rautiainen ja Trio Niskalaukaus - Elegia
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Julmahuvi: "Suomi on juostu, uitu ja ... hiihdetty maailmankartalle. Mutta miten mahtaa olla tanssin laita?"
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
On muuten semmonen biisi, että saa arjalaiselle heteromiehelle kyynyleet silmiin kun ajattelee kaikkia läheisiä tohon tilaan.

Totta. Itselläkin aika huonoja muistoja tuosta biisistä, mutta hieno kappale silti. Porukka vähenee ja pidot paranee!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En kyllä tällä vehkeellä vetele helikopteria kun ujostuttaa.
Lieksan entinen kaupunginjohtaja veteli paikkakunnan ykköshotelli/ravintolassa pöydällä seisten helikopteria.

Kyselivät ennen jopa Etelä-Suomea myöten, että mikä ero on Lieksan kyläpäälliköllä ja kamelilla? No, kameli pärjää viikon juomatta.

Rupsahtanut kurppa. Ei kelpais edes Evilille.
Rouva Evilillä on sinun osoitteesi. Jos olet oikein fiksu niin pakkaat kamasi etkä ikinä näyttäydy siellä päinkään.

Koti on hyvä ryyppypaikka, koska sieltä lentää harvemmin ulos.
Sitäkin on kyllä tapahtunut. Kodeista on lennetty ulos, omasta ja muitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös