Pascal Lemoix
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara
Mun käsittääkseni zumbassa heilutellaan eroottisesti keskeisiä ruumiinosia ja toivotaan samalla, että niille olisi joskus jotain konkreettista käyttöä.
En kyllä tällä vehkeellä vetele helikopteria kun ujostuttaa.Mun käsittääkseni zumbassa heilutellaan eroottisesti keskeisiä ruumiinosia ja toivotaan samalla, että niille olisi joskus jotain konkreettista käyttöä.
Mun käsittääkseni zumbassa heilutellaan eroottisesti keskeisiä ruumiinosia ja toivotaan samalla, että niille olisi joskus jotain konkreettista käyttöä.
Otetaan anuille ja Pronsseille!Heheh, viiltävä syväanalyysi. Analyysistä tuli muuten mieleeni eräs Anu, joka on tulossa firmaani työharjoitteluun toukokuussa. Anu S........ Sääliksi käy tyttöä. Sen kunniaksi lisää Karjalaa!
Rupsahtanut kurppa. Ei kelpais edes Evilille.Anus Aagim?
Onsks muuten anuu muuten helppo?
Joko se Jesse katos Nintendon ääreen? Tässähän vasta kalsarointi alkaa, Dominioniin tarvis vastusta, sitä ei oikein löydy tuosta BSW:n perussakista...
Jaha, Julmahuvia siteeratakseni, "olit sä taas kapakassa"?
On muuten semmonen biisi, että saa arjalaiselle heteromiehelle kyynyleet silmiin kun ajattelee kaikkia läheisiä tohon tilaan.
On muuten semmonen biisi, että saa arjalaiselle heteromiehelle kyynyleet silmiin kun ajattelee kaikkia läheisiä tohon tilaan.
Näinpä, Turhaa miettiä menneitä.Totta. Itselläkin aika huonoja muistoja tuosta biisistä, mutta hieno kappale silti. Porukka vähenee ja pidot paranee!
Lieksan entinen kaupunginjohtaja veteli paikkakunnan ykköshotelli/ravintolassa pöydällä seisten helikopteria.En kyllä tällä vehkeellä vetele helikopteria kun ujostuttaa.
Rouva Evilillä on sinun osoitteesi. Jos olet oikein fiksu niin pakkaat kamasi etkä ikinä näyttäydy siellä päinkään.Rupsahtanut kurppa. Ei kelpais edes Evilille.
Sitäkin on kyllä tapahtunut. Kodeista on lennetty ulos, omasta ja muitten.Koti on hyvä ryyppypaikka, koska sieltä lentää harvemmin ulos.
Voi rakkauden punainen valtias, kelpaako tuo sinulle?Rupsahtanut kurppa. Ei kelpais edes Evilille.
Olenhan minä vanha ja ruma, mutta jotenkin tuntuu että siitä vittuillsáan nyt liikaa. Minä olen sentään pannut kahta Miss Suomea, montaako sinä?Voi rakkauden punainen valtias, kelpaako tuo sinulle?
Vittuilu pois minusta! Jos jotain, niin auon sarkastisesti päätäni.Olenhan minä vanha ja ruma, mutta jotenkin tuntuu että siitä vittuillsáan nyt liikaa. Minä olen sentään pannut kahta Miss Suomea, montaako sinä?
Hienoa että jotkut muutkit pitää Alluista köysissä. Tosin tämä taitaa nykyään olla kanssa jonkinlainen muoti-ilmiö.
Kyllä näkisin, että huonolla mallilla on ihmiskunta, jos ennen puolta kuutta kuolee kalsarikänniketju lauantain vastaisena yönä.
Jaa, ei se kuollutkaan!