Kalsarikänniketju

  • 5 245 765
  • 66 703

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Naapurin eukolla saattais olla hakusessa. Käynkö kysymässä?

Jos olet itse jostain syystä pidättyväinen tai kyvytön, niin mikä jottei. Tottavie tosikalle niinkuin eräs reunoista revennyttä Ratto-lehteä viidennällä luokalla lukenut ystäväni aikanaan suustaan päästi ilmoille kun katsoi kun tohtori pani potilastaan nahkanaamari päässään.

Np. Texas - summer son -> http://www.youtube.com/watch?v=7uIFISklvXY
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Niin eikös ne kikulit ollu suklaasta? enhän minä muuten kyselis, koska täytyy myöntää, että kuka hullu ny oikeata antais :D

Olen ymmärtänyt että materiaalihan voi olla mitä tahansa? Kyllähän naisen tavara imee aitoa, suklaata, lenkkiä, muovia, pesismailaa, porkkanaa yms mikäli se jotain tarvitsee.. siis ihan mitä vaan oikestaan, eikös?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Jumalauta. Isot miehet puhuu suklaakyrvistä täällä. Nyt sitä juomaa naamaan ja musaa soimaan, muuten ei tule mistään mitään.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Olen ymmärtänyt että materiaalihan voi olla mitä tahansa? Kyllähän naisen tavara imee aitoa, suklaata, lenkkiä, muovia, pesismailaa, porkkanaa yms mikäli se jotain tarvitsee.. siis ihan mitä vaan oikestaan, eikös?

Jep samasta koulukunnasta tulen, mutta silti 500 kumitatin/kesäkurpitsan löytäminen tähän hätään voiki olla aika urakka...
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa-a. Olen tainnut Vareksen nähdä, jos siinä oli se suolaa pilluunkin juttu? :)

Ja sekaan mahtuu. Tässä katsottu säälejä, kun nettitvn pudotuspelipaketti tuli ostettua. Toisaalta itekin odottaa ns. oikeita pudotuspelejä ja melkein vaan HIFKiä pelkää ja kuitenkin KalPaa toivoo viimeisen peliin. Olisi se hienoa ns.naapuri lyödä keväällä :)

Saattoi siinä sellainenkin olla, ei voi muistaa kaikkea enää. Siitä kun on jo jonkin aikaa kun ykkösen katoin, vaikka se tuolla hyllyssä pullottaakin...

Siis se Vares ykkönen, ei mikään muu pullota siellä... :-)
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo-o...alkaa vähän alkoholi tuntumaan täälläkin päin Suomea. On tullut soiteltua Siekkarien tahdissa ja nyt ei enää kehtaa/jaksa. Taidan keskittyä tähän olennaiseen eli juomiseen. JYPin pudotuspeli vastuskin selvisi eli eipähän tarvitse sitäkään enää pohtia. Kohta pitää alkaa väsämään mestaruus-traktoria. Ihan vaan varmuuden vuoksi....Tosin viime vuotinen johti kirjoituskieltoon.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös se ollu siinä kohassa, ku joku jamppa meinas laittaa hernekeittoon suolaa, mutta ei ollu, niin toinen tuumaa siihen, että "sä varmaan laitat suolaa pillunkin?". Hieno kohtaus.

No näinhän se tais olla... Ja tosiaan ihan hieno kohtaus kyllä..

Vaikka kakkososassa onkin paras heitto: "Mikä vittu teitä porilaisia oikein vaivaa?"
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täytyypähän täältä kysellä, et muistaako joku mistä löytyy se hauska kalastusvideo jota on tälläkin palastalla pari kuukautta sitten levitelty meitä hauskuuttamassa? Siis missä joku ihan tunnettu jenkki kalastuohjelman pitäjä töppäilee?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Karhu maistuu edelleen. Hyvä meininki. Vieläkin hakataan änäriä ja kaveri hakkaa myös päätänsä seinään. Ei meinaa nousta päähän tuo olut. Perssiistä. Noh, elämä on.
Pitäiskö tänään lähtee etsimään pahaa romanssia?
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pistetään nyt sitten illan viimeiseksi hitakiksi, ennen muaalle siirtymistä seruaava kipale, näin hienon, no hienon ja hienon päivän kunniaksi.

Sentenced - Ruotasydän

Voittakaapas tuon biisin voimalla runkkarin ykköset! Nimim. Ei haluttais enää näissä poff:ssa kohdata JYP:ä..

Kärpät voidaan kohdata, kyllä meidän "pitkät kalsarit" voittaa aina teidän "pomppukiekot".... :-)
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voittakaapas tuon biisin voimalla runkkarin ykköset! Nimim. Ei haluttais enää näissä poff:ssa kohdata JYP:ä..

Kärpät voidaan kohdata, kyllä meidän "pitkät kalsarit" voittaa aina teidän "pomppukiekot".... :-)

Meidän PYHin, kun voitatte niin itken sitten tässä ketjussa kuukauden hieman hönössä. Tosin vasta pari kuukautta myöhässä, kun heinäkuu vasta lomaa töistä.

Laitetaanpas teille hyvää musiikkia: YUP - Minä olen myyrä
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meidän PYHin, kun voitatte niin itken sitten tässä ketjussa kuukauden hieman hönössä. Tosin vasta pari kuukautta myöhässä, kun heinäkuu vasta lomaa töistä.

Laitetaanpas teille hyvää musiikkia: YUP - Minä olen myyrä

Hei, no hard fiilings! Pidän vain JYP:ä pahinpana vastustanaja näissä poff:ssa meille...

Miks en toivois yllä mainitun "tiedon" perusteella teidän tippumista jo aikasemmin....? :-)
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hei, no hard fiilings! Pidän vain JYP:ä pahinpana vastustanaja näissä poff:ssa meille...

Miks en toivois yllä mainitun "tiedon" perusteella teidän tippumista jo aikasemmin....? :-)

Eikö se nyt olis melko omituista tahtoa ruman miehen itkevän? :) Ja tajusin juu tuon pointin. Itsekin pidän HIFKta pahimpana vastuksena. Tosin täällä on kyllä lievä pelko perseessä, et Kärpät on helvetin kova, mut onneksi niillä on muutama peli alla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös