Kalsarikänniketju

  • 5 241 399
  • 66 676

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
En tiedä mutta olen kyllä vahvasti sitä mieltä että en tykkää Ranskalaisista (en puhu perunoista) enkä hevosista. Hevonen on jotenkin vastenmielinen eläin koska sen turpa vaahtoaa ja ne haisee varmasti pahalle ja vedot kusee aina Ranskan divaripeleihin (tai yhteen sellaiseen) joka perjantaina. Vieläkö muuten Hevoshullu on markkinoilla? Vosin tilata vittuillessani jollekin kaverille vaikka lahjaksi tms.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuli taas häirittyä naapurin mummoja pienellä konsertilla, mutta oikeesti ne tykkää kuitenkin.

Joskus ala-asteella oltiin jollain maatilalla ja poni alkoi syödä kumppariani. koko jalka oli jo sen suussa...ihme ettei jäänyt jonkin sortin traumoja. Hevosista ei ole paskaan astumista pahempia kokemuksia.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ikurin Vire - Vantaa HT 14 min 1-3, maalintekijä Hanelius? Spaghetti Bolognese with bacon & extra garlic is ready to service. Hentunen mm-skaboihin kiitos. Huomenna vakiossa kolmetoista oikein ja kohta Valkovenäläistä. Turkinpippuri is it.
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
alkaa olla taas vanhan kertausta, mutta pienet sille...
KLIK
ja volumi numeroon 11!
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
korotan...
klik
minttuviina+sprite+jäitä=nam
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
uusi muki edessä, joten kaikille kikkelimetallifaneille Saksan maalta Heil!
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
-FNM- kiitos vain haavojen aukaisusta...
Otetaas välillä musiikkia...
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Ehkä ei, vielä pitää olla vähän la-aamuna stam1naa jäljellä, tai viikate heilahtaa...
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tänään ei liigakiekkoa, niin ei myöskään kalsarikännääjiä? Näinkö se menee? Tissuttelun määräkö on suoraan verrannollinen jääkiekkoon, ainakin tällä palstalla. Minä kuitenkin nappaan nyt pari ja keksin jotain mukavaa tekemistä. Lappareiden "Ehkä kaikki" boxin kaivoin tuohon tyrkylle, mulla on sieltä jotain vielä katsomatta ja loppuja voi aina kerrata.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tänään ei liigakiekkoa, niin ei myöskään kalsarikännääjiä? Näinkö se menee?

No on täällä kalsaroijia, tiä sitten mihin koloihinsa muut ovat menneet, ehkä kapakkaan! Itse olen istunut palstan ääressä koko lauantain aamuyhdeksästä saakka ja napaan on vedetty jo lukematon määrä olusia, lonkeroita ja siidereitä. Ja musaa on kuunneltu. Ja mitä enemmän päihtyy, sitä enemmän tahtoo kuunnella kovaäänistä metallia. Omassa tapauksessa pinnalla on nyt Amorphis ja Black Winter Day. Oli NIIN kova biisi teininä, että ei mitn järkeä!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyllähän tässä vähän örvelletään, mutta semmoisessa seesteisessä tunnelmassa klassista musiikkia ym. kuunnellen ja viskiä nautiskellen.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vaikka tämä nyt onkin tämmöistä musiikin linkittelyä lähinnä, niin tämän teoksen pistän vielä sekaan: http://www.youtube.com/watch?v=ngwgep97g3s

Kurkkulaulantaa ja bassoilua. Mitäpä tässä muuta tarvitseekaan, viinaakin on. Mutta tästä lähtien en nokita enää ketään musiikilla vaan keskityn reippaasti puhumaan ja paskaa ja mikäs tässä jauhaessa kun kesälomalla jo ollaan me Espoon pojat. Varmasti on muutama pelaajakin tänään kännissä, joten miksen minäkin?
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olen jo illan aikana miltei rakastunut tulisesti parvekkeella tupakoidessani. Ohikulkenut enkeliasuinen blondi kulki kauniisti lyhyen hameenhelmansa ja kauniiden sääriensä kanssa halki sumuisen Hervannan sivukadun tietämättä tuottavansa pakahduttavaa, suorastaan dostojevskilaista rakkauden tunnetta parvekkeella katselevan nuoren miehen sydämeen. Kevät saa, mutta minä en, sanoi vanha kansa aikanaan. Mutta olen vankasti pitäytynyt tänä viikonloppuna hillityssä kalsarikännitilassa, enkä lähde ihmisten ilmoille poukkoilemaan. Tässäkin on jo tarpeeksi, saati että kanssaihmiset vielä joutuisivat kuuntelemaan ääntänikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös