On se nyt perkele, ku täälläkään enää mua ei mitenkään tervehditä. Kerron äitille.
Elä hättäile, ei minuakaan enää noteerata tuolla itse (jääkiekko)palstan puolella. Kurjaks näkkyy mänevän ennenku loppuu. Mä kyllä oon jo kertonu äipälle.
On se nyt perkele, ku täälläkään enää mua ei mitenkään tervehditä. Kerron äitille.
Ja ois lisää kanneltavaa äitille. Kukaan kaveri ei suostu tulemaan. Vetoavat talouteen. Kukaan niistä ei ole niin köyhä kuin minä. Ryyppään kohta yksin, eli ootam kun akkakin sano just äsken menevänsä nukkumaan.
Jos Matti Nykänen on mukana, niin se kuuluu ainakin Seiskan toimitukseen asti.Jos ihmiskunnan enemmistö kuuluu suureen enemmistöön, niin kuuluuko se kuuhun asti?
Kavereidenkin juomat juotu ja kämppis sammui. Eihän tämän näin pitänyt mennä! Huomenna luvassa sivistyneet teekutsut.
Wendy, I'm home!
Omin käsin tein joulukoristeen ja toivottavasti joku muukin tekee perässä. En taida tässä kohtaa muuhun kyetä, kuin pahimpaan eli laittamaan kuvia tästä koristeesta. Täh? Joulu ikkunassa.
Nämä ei ole vahvat kädet, ilmeisesti taitavat. Koska noin kauniita kuvia laittaa.
Kerrotaan nyt, että tähden halkaisija on 55 cm ja upea veistos tuolla ikkunassa.
Aika komea. Jos näen jossain vastaavan, heitän lumipallolla ikkunaan.... :D
Eläpä suotta lähe semmoseen sekaantumaan. Joku Moottoripyöräpoika on kuitenkin tehny sellasen. :)
Sen lumipallon heittämisen sijaan mieti sitä, että minä ihan omilla käsillä tein tuon upean koristeen.
En jummarra. Mutta en sekaannu!
Se oli huumoria. Kovin huonoa.
Itse ajattelin, että ehkä se oli ihan kaunis koriste. En kovin usein tee tollasia, mutta ihan katseenkestävä koristus.
Onhan se. Kirjoituksieni taso alkaa laskea jopa alle jatkoajan KKK:n tason, joten aika sanoa hyvää yötä. Hyvää työtä!