Kalsarikänniketju

  • 5 246 695
  • 66 704

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pitäsköhän ryypätä koko yö.

(Huomatkaa: piste, ei kysymysmerkkiä.)

Tule Freddie meille jos kaupungissa olet. Nuo nukkuu yläkerrassa, me voidaan ryypätä alhaalla ja kuunnella vaikka Radiopuhelimia. Viime aikoina on se nyrjähtänyt funk ja tinkimättömyys viehättänyt erityisen kovasti.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No, taisi Aatu kuitenkin isänsä toimesta kokea pari muutakin juttua (jotka isukki teki, yllätys yllätys, kännissä) joista ei-ollut-niin-kiitollinen ja päätti sitten kostaa koko muulle maailmalle.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
1995, 2000, 2003, 2010. Hyvä suora.

Rampojahan ovat kaikki, mutta Devilsiä on kyllä koeteltu enemmän kuin olisi hyväksi. Ja silti porskutellaan konferenssin kärkipaikoilla!
Suora on kieltämättä hyvä. Jotkut ovat tosin sitä mieltä, että käyrä on parempi.

Devils ei vain roiku konferenssin kärkipaikoilla, vaan sillä taitaa olla liigan paras pistekeskiarvo ottelua kohden, mikäli en pahasti väärin katsonut. Sillähän se parhaimman joukkueen taso mitataan tässä tilanteessa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Devils ei vain roiku konferenssin kärkipaikoilla, vaan sillä taitaa olla liigan paras pistekeskiarvo ottelua kohden, mikäli en pahasti väärin katsonut. Sillähän se parhaimman joukkueen taso mitataan tässä tilanteessa.
Jep. Taisi olla ennen tätä iltaa/yötä divisioonan kärjessä Penguins, piste enemmän kuin Devilsillä mutta kolme matsia enemmän pelattuna.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Pitäsköhän ryypätä koko yö.

(Huomatkaa: piste, ei kysymysmerkkiä.)

Tule Freddie meille jos kaupungissa olet. Nuo nukkuu yläkerrassa, me voidaan ryypätä alhaalla ja kuunnella vaikka Radiopuhelimia. Viime aikoina on se nyrjähtänyt funk ja tinkimättömyys viehättänyt erityisen kovasti.

Tulisin ältsin mieltsisti, kaupungissakin kun olen. Ei vaan pysty eli kykene kun pitää saattohoitaa nuita vanhempia kajaanintien ja rauhankadun risteystä kohden.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tulisin ältsin mieltsisti, kaupungissakin kun olen. Ei vaan pysty eli kykene kun pitää saattohoitaa nuita vanhempia kajaanintien ja rauhankadun risteystä kohden.
OK, I see and understand. Toisella kertaa sitten. En minä tästä häviä mihinkään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Taisit matosen jo piilottaa viestiisi... "Brave New World" ei ole "New Brave World". Alunperin ainakaan.
Nyt se mulle valkeni. Seuraan Dave Lindholmia tässä.

Davellahan oli 80-luvun alussa bändi nimeltä Bluesounds (joka sivumennen sanoen teki erään maamme parhaista rocklevyistä, nimeltään Black). Bluesoundsin biiseistä tunnetuimpia ovat mm. CC Less ja T.H.E. World.

Käytän siis täst'edes nimitystä U.U.Maailma. Kaikki ovat tyytyväisiä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Päivän dilemma: Jos mies puhuu metsässä, eikä yksikään nainen ole kuulemassa, onko mies silti väärässä?

edit: tehty selvemmäksi
Mies on lähtökohtaisesti aina väärässä, eikä mikään mitä hän tekee, sanoo tai ajattelee voi tätä faktaa muuksi muuttaa.

Terveisin nimimerkki "Aviomies".
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Missäs meidän tytöt muuten on? Helmit, Azulit ja kumppanit? Miehetkö heidät ovat vieneet luotamme pois? Ovatko he antautuneet?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onhan monologi toki hieno taiteen muoto. Se on vaan todella tylsä sellainen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Taksin se vaati, mutta pääsinpäs pois pileistä. Nyt on vain minä ja viinat, ai niin ja mun nukkuva eukko.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oi (jälleen kerran; JA:n ykkösnostalgikko alkaa päästä vauhtiin!) niitä aikoja, kun nynnyt olivat vaan nynnyjä, eikä kukaan puhunut mistään paniikkihäiriöistä.

(Mikä se sekin muka on? Paniikkini ei toimi kunnolla, minulla on paniikkihäiriö!)
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Dodiih muutama birre täs tullu otettuu. Enää vajaa 3tuntia ja EL CLASICO pyörähtää käyntiin!!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Dodiih muutama birre täs tullu otettuu. Enää vajaa 3tuntia ja EL CLASICO pyörähtää käyntiin!!

Samma på här. Semmosta hiljaista odottelua tää on. Mahan pohjassa on kutitellut jo aamusta asti. Onko tämä sitten hyvä vai huono asia se nähtäneen kohta. Josko sitä katsois lämmittelyksi Zaragoza-Osasunan niin pääsisi kivasti tunnelmaan.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Aamulla ois tossa tentti heti kasilta ja sen jälkeen luokkakuvaus. oon tässä dokaillu koko päivän, vetäny voltit fillarilla, hävittäny puhelimen yms ja nyt ajattelin ottaa vielä vähän olutta. Np. Elastinen Feat. Cheek & Lord Est - Syvällä Pelissä http://www.youtube.com/watch?v=ynkbQtavspQ
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Iltapalaksi Karhua nautittu ja saunassa kylvetty. Liiga tiistaina jatkuu muutamalla pelillä. Onko muita vielä hereillä????
 

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täältä löytyy hereillä oleva kaveri ja aimo annos kylmää juomaa!

Pakko on korkata tähän ketjuun kirjoittaminen, kun kalsarikännitkin yleistyy päivä päivältä. Tänään ollaan menty karpalolonkku-linjalla aika pitkälti, mutta kaapista löytyy myös ärhäkkäämpää tavaraa. Ehkä se on sinnekin siirryttävä.

Tämä ilta on tarkoitus pyhittää televisiolle. Diili, 24, Frendit yms. on digiboxilla nauhalla ja kohta onkin laitettava töllötintä päälle. Harmi vaan, kun Diilin voittaja on jo tiedossa...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
I'm soo muuch in heere! Broidi tulee hetken päästä taksilla analysoimaan kullaista oli elomme viikonloppuna. Sit myö olemme molemmat täällä. Yhym. tässä maailmanavaruudessa. Sori nyt mopo lapioi lunta jota ei ole olemassakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös