Kalsarikänniketju

  • 5 227 989
  • 66 666

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Kolme pistettä Pelsuilta, joka tietysti oli ihan odotettavaa. Otetaan nyt kuitenkin sen kunniaks Viru valgea Colalla ja musiikkina tietysti JYP-fani Timo Rautiaista \,,/
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Kolme pistettä Pelsuilta, joka tietysti oli ihan odotettavaa. Otetaan nyt kuitenkin sen kunniaks Viru valgea Colalla ja musiikkina tietysti JYP-fani Timo Rautiaista \,,/

Ekiköhän nosteta Janne Hakametsän kattoon? Kai se yltää sieltä vielä hyökkäysalueen koukun tölväämään. Standard Bogna.
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Nostetaan nostetaan. Hyvä jos jää sinne roikkumaan!
Mitenkäs tää ketju näin hiljanen on nyt? Yks osa lähti etkoille, toinen osa valmistautumaan baareiluun, kolmas osa saunaan ja neljäsosa sammu?

Viimeisessä neljänneksessä vissiin ollaan. He-Man on Pihl-Man.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitenkäs tää ketju näin hiljanen on nyt? Yks osa lähti etkoille, toinen osa valmistautumaan baareiluun, kolmas osa saunaan ja neljäsosa sammu?
Mikä on etko? Joo, mie kävin saunassa. Nyt long drink -merkkisiä virvoitusjuomia verenkiertoon. Uutisvuoto pitää katsoa, kuten aina, ja Kanaalilta futista. Välillä voisi kuunnella vaikka Zeppeliinin Lediä.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Mikä on etko? Joo, mie kävin saunassa. Nyt long drink -merkkisiä virvoitusjuomia verenkiertoon. Uutisvuoto pitää katsoa, kuten aina, ja Kanaalilta futista. Välillä voisi kuunnella vaikka Zeppeliinin Lediä.

Jotkut perkeleen alotusbileet ennen radalle lähtöä. Niin ne ainakin väittää. itseasiassa vois mennä muuten tuonne "ärsyttävin sana tai termi" -ketjuun!
Kohta varmaan vitutusketjuun. Sen verran hidas tää mun kone alkaa nyt olemaan. Minähän enkäy hitailla!
Ketäs muuten Uutisvuodossa vieraina?
 

Jeffrey

Jäsen
Jeejee! Saunat saunottu oluet korkattu ja herkut syöty. Tässä aletaan odottelemaan kaverin saapumista Suomen maakamarelle ja siitä sitten baari reissuun. Kiva nähdä kaveria kun kesällä viimeksi. Uhosi juovansa itsensä ympäri jurriin koneessa kun se vielä on ilmasta. Joten tässä pitää itsekkin pikkuhiljaa kiriä..
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Evilin tytär kuulostaa, ettei Evilin ainakaan tartte DNA-testiä tehdä.

Mutta hyi vittu mikä HIFK.
Ei tartte tehdä. Saman näköisiä nuo kaikki on. Saman talonmiehen...

Mutta älä sinä soimaa sellaista mikä on minulle pyhää. Kaikki mitä HIFK tekee on oikein, lopulta. Yksityiskohdat hämäävät joskus, mutta ne ovat vain minimaalinen osa isoa kuvaa. Kun ajattelee maailmankaikkeudellisesti ja suurin linjoin, HIFK jyrää. Lopulta. Kaiken.
 

Jeffrey

Jäsen
Mutta älä sinä soimaa sellaista mikä on minulle pyhää. Kaikki mitä HIFK tekee on oikein, lopulta. Yksityiskohdat hämäävät joskus, mutta ne ovat vain minimaalinen osa isoa kuvaa. Kun ajattelee maailmankaikkeudellisesti ja suurin linjoin, HIFK jyrää. Lopulta. Kaiken.

Ai niinku maailmanloppu?
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Jassoo. Lauantai illan fiilistelyt tässä meneillään. Hyvää musiikkia ja kaljaa siinä sivussa. Baariinkin on kyselty, mutta en taida jaksa lähteä rahojani tuhlaamaan. Huomenna on sitten se suuri päivä eli El Clásico. Sitä joko itkee itsensä uneen tai sammuu pelkästä onnesta. Mutta tänään on tänään ja jatketaanpa samaalla linjalla kun tuli kerran aloitettua.

Niin ja Uutisvuodossa olisi vieraina Anita Hirvonen ja Janne Katava. Kaipa tuo pitää katsoa vaikkei kumpainenkaan kovin suurta ylistystä aikaiseksi saakkaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olen kovasti ymmälläni. Itseäni kohtuullisen älykkäänä ja sivistyneenäkin olen tavannut pitää vaan tämä Miitta-täti ei aukene mulle. Kertokaa missä pihvi luuraa jos tiedätte.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Olut on vain saavutetun olotilan ylläpitämistä varten. Kuka tällästä litkua muka pitemmän päälle jois. Muka hirveän äijämäistä. Vohoi vittu!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olut on vain saavutetun olotilan ylläpitämistä varten. Kuka tällästä litkua muka pitemmän päälle jois. Muka hirveän äijämäistä. Vohoi vittu!

Pitää vaan juoda nopeammin.

Hyvin tuo tuntuu jostain syystä maistuvan. Elä toki mene minua syyttämään siitä, että juot sitä. Nämä on valintoja, kato. :)
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Pitää vaan juoda nopeammin.

Hyvin tuo tuntuu jostain syystä maistuvan. Elä toki mene minua syyttämään siitä, että juot sitä. Nämä on valintoja, kato. :)

No kyllähän sitä nyt yhen tai korkeintaan kaks tölkkiä juo päivässä, mutta voiko joku kirkkain silmin väittää, että tällä tavalla saa kännin hommattua? Kusettaa vähintään 3 kertaa/tölkki, vai onko mun kusiputkessa jotain vikaa?
Kohta lähettävä Tallinnaan.. Ei, ei vahvistamaan tunnetta kusiputken päässä, vaan hakemaan sitä, millä oikeasti voi pitää itsensä tyytyväisenä, eli kunnon Viru Valgea.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No kyllähän sitä nyt yhen tai korkeintaan kaks tölkkiä juo päivässä, mutta voiko joku kirkkain silmin väittää, että tällä tavalla saa kännin hommattua? Kusettaa vähintään 3 kertaa/tölkki, vai onko mun kusiputkessa jotain vikaa?
Kohta lähettävä Tallinnaan.. Ei, ei vahvistamaan tunnetta kusiputken päässä, vaan hakemaan sitä, millä oikeasti voi pitää itsensä tyytyväisenä, eli kunnon Viru Valgea.

Kai se pitää myöntää, että on joskus tullut juotua useampi kuin kaks tölkkiä. Mutta makuasioitahan nämä on. Niihän sitä sanotaan, että matkailu avartaa.
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Varmasti löytyy joo, mutta en minä tykkää katsella futismatsia 10 x 10 senttimetrin kuvaruudusta.
Isompaan kuvaan ei koneen potku riitä. Ja sitäpaiti Virkkunen ei selosta noita netistä kaapattuja matseja.
 

Jookoskookos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Colorado Avalanche, Joe Sakic #19
Hyvää iltaa arvon kalsaroijat! Litran Jim Beamin kanssa liikkeellä, jos nyt pari lasia ainakin korkkais + tietenkin lätkää. Mitäs äijille/naisille kuuluu?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Varmasti löytyy joo, mutta en minä tykkää katsella futismatsia 10 x 10 senttimetrin kuvaruudusta.

No kai sitä näytön kokoiseksi saa? Eihän se televisiolaatua ole, mutta parempi kuin ei mitään? Sitä paitsi ei se kuva ole neliö :) No ei vaan, kyllä luulen, että tulee vilkastua ainakin pätkä streamia.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Juu, makuasioitahan ne on tietysti ja halpaahan toi kalja on, mutta jos vähän väliä on kuselle juostava, niin sehän menee jo urheilun puolelle! Ja eikös se ole vaarallista humalassa. Niin, mikään muuhan tässä ryyppäämisessä ei toki olekaan vaarallista :)
BTW, onkos joku maistanut tota "energiajuoman makuista" lonkeroa, eli Otto Wirtasta? Hyvää on mun mielestä ainakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös