Kalsarikänniketju

  • 5 227 697
  • 66 666

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
No kai sitä näytön kokoiseksi saa? Eihän se televisiolaatua ole, mutta parempi kuin ei mitään?
Niinpä. Kyllä telkkari hakkaa tietokonenäytön televisionkatsonnassa mennen tullen. En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että ihmiset katsovat telkkaria tietokoneelta.
No, kehitys kulkee, mutta ainakaan vielä tietskari ei pysty kilpailemaan telkkarin kanssa esim. elokuvien tai urheilun katsomisessa. Eikä oikeastaan minkään muunkaan tv- viihteen.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Juu, makuasioitahan ne on tietysti ja halpaahan toi kalja on, mutta jos vähän väliä on kuselle juostava, niin sehän menee jo urheilun puolelle! Ja eikös se ole vaarallista humalassa. Niin, mikään muuhan tässä ryyppäämisessä ei toki olekaan vaarallista :)
BTW, onkos joku maistanut tota "energiajuoman makuista" lonkeroa, eli Otto Wirtasta? Hyvää on mun mielestä ainakin.

Just näin. "Tosimiehet ei juo kaljaa, tosimiehet juo Tallinnasta haettua Otto Virtasta..."

Pahoittelen kyynikkyyttäni, olen hiukkasen huonolla tuulella tänään(kin).
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Just näin. "Tosimiehet ei juo kaljaa, tosimiehet juo Tallinnasta haettua Otto Virtasta..."

Heh, aika hyvä. "Auts" vai miten se meni :)
No jos sitä halvalla sais tuotua Tallinnasta, niin voisin jopa harkitakin ens reissulla, mutta ehkä päädyn kuitenkin niihin kirkkaisiin.
Älä hyvä mies stressaa, ota kuppi.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Niinpä. Kyllä telkkari hakkaa tietokonenäytön televisionkatsonnassa mennen tullen. En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että ihmiset katsovat telkkaria tietokoneelta.
No, kehitys kulkee, mutta ainakaan vielä tietskari ei pysty kilpailemaan telkkarin kanssa esim. elokuvien tai urheilun katsomisessa. Eikä oikeastaan minkään muunkaan tv- viihteen.

Niin, kyllähän näytössä riittää tarkkuus, mutta lähetyksen laatu ei riitä. Kyllä mä itte kattelen mielelläni sillon tällön urheiluakin netin kautta, se on parempi kuin ei näkisi ollenkaan. Toki nämä on makuasioita.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Otan otan. Ei tullu sitten lähdetyksi Wanhaan Jokelaan katsomaan oisko Eevili ollu siellä. Eipä silti, tuskinpa häntä olisin tunnistanutkaan minä. Paitsi sarvista ehkä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen kovasti ymmälläni. Itseäni kohtuullisen älykkäänä ja sivistyneenäkin olen tavannut pitää vaan tämä Miitta-täti ei aukene mulle. Kertokaa missä pihvi luuraa jos tiedätte.
Ei siinä mitään luuraa. Onpahan vain yritys tehdä "ajan hengessä" uskottavaa viihdettä. Metsään menee. Ja minä tiedän; katsoin kerran kolme minuuttia ko. ohjelmaa.

Mitäs äijille/naisille kuuluu?
Mitäs se sulle kuuluu?

No ei vaan, ihan hyvää kun Devils ja HIFK voittivat ja veren määrä alkoholini seassa on jälleen pudonnut default-tason alle.

Itse en ole John Madden
Kukapa sitä ihan itse olisikaan, paitsi John Madden.

Ei tullu sitten lähdetyksi Wanhaan Jokelaan katsomaan oisko Eevili ollu siellä. Eipä silti, tuskinpa häntä olisin tunnistanutkaan minä. Paitsi sarvista ehkä.
En olisi ollut. Rantakylässä istuskelen kalsareissani. Vaan helppo minut olisi tunnistaa. Vuonna 1997 eräs nuori neiti sanoi, että näytän melko lailla joltakin Brad Pittiltä, mutta olen komeampi. Siitä on 25 kiloa aikaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kimmelissä kerran yks nainen sano miulle että näytän ihan Ressu Redfordilta. En aio kertoa kuinka kauan aikaa sitten. Enkä muista enää miltä se nainen näytti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kimmelissä kerran yks nainen sano miulle että näytän ihan Ressu Redfordilta.
Näinköhän tarkoitti sooloura-Ressua, Bogartin komppaniasta tuttua peroksidi-Reddie Redfordia vai ihan Mäkelän Esaa Turusta...

Kaikkihan tietävät että maailmassa on neljä lääninbasistia. On Peter Hook, on Lemmy, Pohjolan Pekka ja sitten on Jah Wobble.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tarkemmin aitellen eihän se niin kaukaa olekaan hajettu. Kylhän tuo Freddie Fredford kuulostaa melkein Reddie Reeloaderilta.

Televisio-ohjelmistosta puheen ollen, nelosella menee just nyt Brazil, Gilliamin Terryn huikea tulevaisuussatiiri. Tämmösestä mie tykkään.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tulipa käytyä vaihteeksi baarissa, ja taas palautui mieleeni miksi minä käyn baareissa niin harvoin. Ärsyttäviä känniääliöitä, väkisellä seuraan tunkevia pubiruusuja, tyhmän näköisenä heiluvia ihmisiä (kutsutaan myös tanssiksi) ja eräässä paikassa päin persettä "laulavia" ihmisiä. Ihan perseestä!

Pakko oli siis palata mahdollisimman pikaisesti kotiin hyvään seuraan...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Televisio-ohjelmistosta puheen ollen, nelosella menee just nyt Brazil, Gilliamin Terryn huikea tulevaisuussatiiri. Tämmösestä mie tykkään.
Kalsarikännäilyynhän kuuluu aina pähkäily ja pohdiskelu.

Tästä tulevaisuussatiirista (kelpo leffa) tuli mieleen nämä kaksi vanhaa visiota, Orwellin 1984 ja Huxleyn Uusi uljas maailma. Lienenkö yksin mielipiteineni, kun väitän että 1984 on, jos dystopioista ja oikeasta pelottavuudesta puhutaan, ihan paperia Uuden uljaan rinnalla?

Perustan väitteeni siihen, että Orwellin kirjassahan ihmiset pakotettiin Ison Veljen pelossa elämään halutusti. Ei siinä ole mitään ihmeellistä eikä ihmisluonto siitä hetkahda. Huxleyn visiossa taasen rahvaalle syötetään mato koukkuineen ilman että he itse sitä tajuaisivat. Ihminen tottelee eikä edes tajua tottelevansa. Manipulaatiota parhaimmillaan.

Kumpaa maailmaa lähempänä olemme nyt?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Taisit matosen jo piilottaa viestiisi... "Brave New World" ei ole "New Brave World". Alunperin ainakaan.

Sinänsä olen samaa mieltä että tänä päivänä asiaa tarkastellen Huxleyn visio osuu lähemmäs nykypäivää. Mutta asiaa pitäisi tarkastella minusta myös sitä vasten, miltä maailma näytti ko. teosten kirjoitushetkellä.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Liitynpä pitkästä aikaa Teidän seuraanne. Elämä potkii päähän eikä näin lauantai-iltana uni tunnu tulevan nousukännien jälkeen, joten otollisempaa paikkaa ei ole kuin KKK.

Väärä ketju puhua jääkiekosta, mutta onko minussa jotain vikana kun tunnen nauttivani Seurasta JOPA enemmän tappioputken aikana kuin esmes viime kauden sääliplayoffien aikana?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Taisit matosen jo piilottaa viestiisi... "Brave New World" ei ole "New Brave World". Alunperin ainakaan.
Oh, anteeksi. Mutta olin kännissä. Sillähän saa Suomessa anteeksi kaiken. "Sori. Leikkasin lapsesi pään irti puutarhasaksilla, sytytin talosi palamaan ja ajoin lopun sukusi yli autolla. Mutta olin kännissä."
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Väärä ketju puhua jääkiekosta, mutta onko minussa jotain vikana kun tunnen nauttivani Seurasta JOPA enemmän tappioputken aikana kuin esmes viime kauden sääliplayoffien aikana?
Enpäs tiedä. Voit toki kokeilla myös Apua, Hymyä tai Alibia.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Enpäs tiedä. Voit toki kokeilla myös Apua, Hymyä tai Alibia.

Erittäinkin hyvä vihje. En tätä aikaisemmin tullut ajatelleeksi. Onneksi niihin, toisin kuin Jatkikseen, voi kirjoitella nimimerkillä johon kukaan ei tule sinua yhdistämään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Erittäinkin hyvä vihje. En tätä aikaisemmin tullut ajatelleeksi. Onneksi niihin, toisin kuin Jatkikseen, voi kirjoitella nimimerkillä johon kukaan ei tule sinua yhdistämään.
Kokeile sellaista kuin "Sorrettu veteraani". Saat sympatiapisteitä. Toinen voisi olla "Nuori leskiäiti".
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Oh, anteeksi. Mutta olin kännissä. Sillähän saa Suomessa anteeksi kaiken. "Sori. Leikkasin lapsesi pään irti puutarhasaksilla, sytytin talosi palamaan ja ajoin lopun sukusi yli autolla. Mutta olin kännissä."

Juu ei sitten mitään. Onneksi Adolf ei ollut aikanaan kännissä kun hyökkäsi Puolaan, Ranskaan, Venäjälle jne, yritti lopullista ratkaisua sun muuta. Olisi varmaan selvinnyt ehdonalaisella.

Btw, vastoin yleistä luuloa hän ei suinkaan ollut absolutisti.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Piti oikein tarkistaa milloin olin tässä ketjussa viimeksi ollut osallisena ja siitä oli pitkä aika. Liian pitkä. Yritän tässä Spotifyn myötä jatkaa keskeneräistä matkaa amerikkalaisuuden ytimeen, mikä on vielä pahasti kesken.

Devilsin voitolle futisforumaisesti :peukku: ja :tuoppi:. Hieno saavutus kepittää kauden suurta yllättäjää noinkin suurinumeroisesti pahasti rampautuneella joukkueella. Täytynee tehdä pyhiinvaellus The Rockiin tulevien mestaruusjuhlien kunniaksi. 8)
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Kokeile sellaista kuin "Sorrettu veteraani". Saat sympatiapisteitä. Toinen voisi olla "Nuori leskiäiti".

Osui sekä upposi. Stadiksi & ruotsiksi sama.
Toivoo nuori & leski, mutta ei äiti. Nice, Smallville Subilta. Täytyy kiinnittää huomiota useampaan kohteeseen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Btw, vastoin yleistä luuloa hän ei suinkaan ollut absolutisti.
Olikos hän edes vegetaristi? Montako pallia hänellä oli? Paniko hän Evaa?

Adolf saa kyllä olla isälleen Alois Hitlerille kiitollinen, kun isi muutti nimensä Hitleriksi. Aiemminhan se oli Schicklgruber. "Heil Schicklgruber!" olisi kuulostanut aika tyhmältä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Devilsin voitolle futisforumaisesti :peukku: ja :tuoppi:. Hieno saavutus kepittää kauden suurta yllättäjää noinkin suurinumeroisesti pahasti rampautuneella joukkueella. Täytynee tehdä pyhiinvaellus The Rockiin tulevien mestaruusjuhlien kunniaksi. 8)
1995, 2000, 2003, 2010. Hyvä suora.

Rampojahan ovat kaikki, mutta Devilsiä on kyllä koeteltu enemmän kuin olisi hyväksi. Ja silti porskutellaan konferenssin kärkipaikoilla!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös