Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 319 043
  • 66 679

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kimmelissä kerran yks nainen sano miulle että näytän ihan Ressu Redfordilta.
Näinköhän tarkoitti sooloura-Ressua, Bogartin komppaniasta tuttua peroksidi-Reddie Redfordia vai ihan Mäkelän Esaa Turusta...

Kaikkihan tietävät että maailmassa on neljä lääninbasistia. On Peter Hook, on Lemmy, Pohjolan Pekka ja sitten on Jah Wobble.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tarkemmin aitellen eihän se niin kaukaa olekaan hajettu. Kylhän tuo Freddie Fredford kuulostaa melkein Reddie Reeloaderilta.

Televisio-ohjelmistosta puheen ollen, nelosella menee just nyt Brazil, Gilliamin Terryn huikea tulevaisuussatiiri. Tämmösestä mie tykkään.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tulipa käytyä vaihteeksi baarissa, ja taas palautui mieleeni miksi minä käyn baareissa niin harvoin. Ärsyttäviä känniääliöitä, väkisellä seuraan tunkevia pubiruusuja, tyhmän näköisenä heiluvia ihmisiä (kutsutaan myös tanssiksi) ja eräässä paikassa päin persettä "laulavia" ihmisiä. Ihan perseestä!

Pakko oli siis palata mahdollisimman pikaisesti kotiin hyvään seuraan...

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Televisio-ohjelmistosta puheen ollen, nelosella menee just nyt Brazil, Gilliamin Terryn huikea tulevaisuussatiiri. Tämmösestä mie tykkään.
Kalsarikännäilyynhän kuuluu aina pähkäily ja pohdiskelu.

Tästä tulevaisuussatiirista (kelpo leffa) tuli mieleen nämä kaksi vanhaa visiota, Orwellin 1984 ja Huxleyn Uusi uljas maailma. Lienenkö yksin mielipiteineni, kun väitän että 1984 on, jos dystopioista ja oikeasta pelottavuudesta puhutaan, ihan paperia Uuden uljaan rinnalla?

Perustan väitteeni siihen, että Orwellin kirjassahan ihmiset pakotettiin Ison Veljen pelossa elämään halutusti. Ei siinä ole mitään ihmeellistä eikä ihmisluonto siitä hetkahda. Huxleyn visiossa taasen rahvaalle syötetään mato koukkuineen ilman että he itse sitä tajuaisivat. Ihminen tottelee eikä edes tajua tottelevansa. Manipulaatiota parhaimmillaan.

Kumpaa maailmaa lähempänä olemme nyt?

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Taisit matosen jo piilottaa viestiisi... "Brave New World" ei ole "New Brave World". Alunperin ainakaan.

Sinänsä olen samaa mieltä että tänä päivänä asiaa tarkastellen Huxleyn visio osuu lähemmäs nykypäivää. Mutta asiaa pitäisi tarkastella minusta myös sitä vasten, miltä maailma näytti ko. teosten kirjoitushetkellä.

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Liitynpä pitkästä aikaa Teidän seuraanne. Elämä potkii päähän eikä näin lauantai-iltana uni tunnu tulevan nousukännien jälkeen, joten otollisempaa paikkaa ei ole kuin KKK.

Väärä ketju puhua jääkiekosta, mutta onko minussa jotain vikana kun tunnen nauttivani Seurasta JOPA enemmän tappioputken aikana kuin esmes viime kauden sääliplayoffien aikana?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Taisit matosen jo piilottaa viestiisi... "Brave New World" ei ole "New Brave World". Alunperin ainakaan.
Oh, anteeksi. Mutta olin kännissä. Sillähän saa Suomessa anteeksi kaiken. "Sori. Leikkasin lapsesi pään irti puutarhasaksilla, sytytin talosi palamaan ja ajoin lopun sukusi yli autolla. Mutta olin kännissä."

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Väärä ketju puhua jääkiekosta, mutta onko minussa jotain vikana kun tunnen nauttivani Seurasta JOPA enemmän tappioputken aikana kuin esmes viime kauden sääliplayoffien aikana?
Enpäs tiedä. Voit toki kokeilla myös Apua, Hymyä tai Alibia.

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Enpäs tiedä. Voit toki kokeilla myös Apua, Hymyä tai Alibia.

Erittäinkin hyvä vihje. En tätä aikaisemmin tullut ajatelleeksi. Onneksi niihin, toisin kuin Jatkikseen, voi kirjoitella nimimerkillä johon kukaan ei tule sinua yhdistämään.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erittäinkin hyvä vihje. En tätä aikaisemmin tullut ajatelleeksi. Onneksi niihin, toisin kuin Jatkikseen, voi kirjoitella nimimerkillä johon kukaan ei tule sinua yhdistämään.
Kokeile sellaista kuin "Sorrettu veteraani". Saat sympatiapisteitä. Toinen voisi olla "Nuori leskiäiti".

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Oh, anteeksi. Mutta olin kännissä. Sillähän saa Suomessa anteeksi kaiken. "Sori. Leikkasin lapsesi pään irti puutarhasaksilla, sytytin talosi palamaan ja ajoin lopun sukusi yli autolla. Mutta olin kännissä."

Juu ei sitten mitään. Onneksi Adolf ei ollut aikanaan kännissä kun hyökkäsi Puolaan, Ranskaan, Venäjälle jne, yritti lopullista ratkaisua sun muuta. Olisi varmaan selvinnyt ehdonalaisella.

Btw, vastoin yleistä luuloa hän ei suinkaan ollut absolutisti.

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Piti oikein tarkistaa milloin olin tässä ketjussa viimeksi ollut osallisena ja siitä oli pitkä aika. Liian pitkä. Yritän tässä Spotifyn myötä jatkaa keskeneräistä matkaa amerikkalaisuuden ytimeen, mikä on vielä pahasti kesken.

Devilsin voitolle futisforumaisesti :peukku: ja :tuoppi:. Hieno saavutus kepittää kauden suurta yllättäjää noinkin suurinumeroisesti pahasti rampautuneella joukkueella. Täytynee tehdä pyhiinvaellus The Rockiin tulevien mestaruusjuhlien kunniaksi. 8)

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Kokeile sellaista kuin "Sorrettu veteraani". Saat sympatiapisteitä. Toinen voisi olla "Nuori leskiäiti".

Osui sekä upposi. Stadiksi & ruotsiksi sama.
Toivoo nuori & leski, mutta ei äiti. Nice, Smallville Subilta. Täytyy kiinnittää huomiota useampaan kohteeseen.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Btw, vastoin yleistä luuloa hän ei suinkaan ollut absolutisti.
Olikos hän edes vegetaristi? Montako pallia hänellä oli? Paniko hän Evaa?

Adolf saa kyllä olla isälleen Alois Hitlerille kiitollinen, kun isi muutti nimensä Hitleriksi. Aiemminhan se oli Schicklgruber. "Heil Schicklgruber!" olisi kuulostanut aika tyhmältä.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devilsin voitolle futisforumaisesti :peukku: ja :tuoppi:. Hieno saavutus kepittää kauden suurta yllättäjää noinkin suurinumeroisesti pahasti rampautuneella joukkueella. Täytynee tehdä pyhiinvaellus The Rockiin tulevien mestaruusjuhlien kunniaksi. 8)
1995, 2000, 2003, 2010. Hyvä suora.

Rampojahan ovat kaikki, mutta Devilsiä on kyllä koeteltu enemmän kuin olisi hyväksi. Ja silti porskutellaan konferenssin kärkipaikoilla!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pitäsköhän ryypätä koko yö.

(Huomatkaa: piste, ei kysymysmerkkiä.)

Tule Freddie meille jos kaupungissa olet. Nuo nukkuu yläkerrassa, me voidaan ryypätä alhaalla ja kuunnella vaikka Radiopuhelimia. Viime aikoina on se nyrjähtänyt funk ja tinkimättömyys viehättänyt erityisen kovasti.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No, taisi Aatu kuitenkin isänsä toimesta kokea pari muutakin juttua (jotka isukki teki, yllätys yllätys, kännissä) joista ei-ollut-niin-kiitollinen ja päätti sitten kostaa koko muulle maailmalle.

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
1995, 2000, 2003, 2010. Hyvä suora.

Rampojahan ovat kaikki, mutta Devilsiä on kyllä koeteltu enemmän kuin olisi hyväksi. Ja silti porskutellaan konferenssin kärkipaikoilla!
Suora on kieltämättä hyvä. Jotkut ovat tosin sitä mieltä, että käyrä on parempi.

Devils ei vain roiku konferenssin kärkipaikoilla, vaan sillä taitaa olla liigan paras pistekeskiarvo ottelua kohden, mikäli en pahasti väärin katsonut. Sillähän se parhaimman joukkueen taso mitataan tässä tilanteessa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils ei vain roiku konferenssin kärkipaikoilla, vaan sillä taitaa olla liigan paras pistekeskiarvo ottelua kohden, mikäli en pahasti väärin katsonut. Sillähän se parhaimman joukkueen taso mitataan tässä tilanteessa.
Jep. Taisi olla ennen tätä iltaa/yötä divisioonan kärjessä Penguins, piste enemmän kuin Devilsillä mutta kolme matsia enemmän pelattuna.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Pitäsköhän ryypätä koko yö.

(Huomatkaa: piste, ei kysymysmerkkiä.)

Tule Freddie meille jos kaupungissa olet. Nuo nukkuu yläkerrassa, me voidaan ryypätä alhaalla ja kuunnella vaikka Radiopuhelimia. Viime aikoina on se nyrjähtänyt funk ja tinkimättömyys viehättänyt erityisen kovasti.

Tulisin ältsin mieltsisti, kaupungissakin kun olen. Ei vaan pysty eli kykene kun pitää saattohoitaa nuita vanhempia kajaanintien ja rauhankadun risteystä kohden.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulisin ältsin mieltsisti, kaupungissakin kun olen. Ei vaan pysty eli kykene kun pitää saattohoitaa nuita vanhempia kajaanintien ja rauhankadun risteystä kohden.
OK, I see and understand. Toisella kertaa sitten. En minä tästä häviä mihinkään.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt se mulle valkeni. Seuraan Dave Lindholmia tässä.

Davellahan oli 80-luvun alussa bändi nimeltä Bluesounds (joka sivumennen sanoen teki erään maamme parhaista rocklevyistä, nimeltään Black). Bluesoundsin biiseistä tunnetuimpia ovat mm. CC Less ja T.H.E. World.

Käytän siis täst'edes nimitystä U.U.Maailma. Kaikki ovat tyytyväisiä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy