Hymyily onkin homojen ja muiden epäilyttävien hommaa.Mua ei varmaan lasketa, taaskaan huoh ;) Peruslukemat kyllä löytyy, ikinä en ole hymyillyt enkä hymyile!
Please, Don't Break My Heart Again.
Hymyily onkin homojen ja muiden epäilyttävien hommaa.Mua ei varmaan lasketa, taaskaan huoh ;) Peruslukemat kyllä löytyy, ikinä en ole hymyillyt enkä hymyile!
Hä. Korkeintaan Pertti Ylermi Evil. Ja nyt te taas kerran missasitte pointin.
Siis Jatkoajan tytöt (missä te olette?), naama peruslukemille!
Whatever.Ehkä kuitenkin älysin, mutta hieman hitaalla sytytyksellä?
Jos olisin punastumaan taipuvainen paskiainen, tekisin sen nyt.No perhana, ihan sinun takiasi oli pakko ottaa siivu viskiä ja ilmoittautua tänne.
Nätisti pitää kuitenkin olla, huomenna on kaverin muutto ja lupasin mennä jeesaamaan.
Neverever..jne
Voi Helemi, Helemi... Never say never again... Hmpph, kohta saan sanoa, että mitä mä sitten sanoinkaan...
Jos olisin punastumaan taipuvainen paskiainen, tekisin sen nyt.
Niin, onhan sitä semmoisiakin hommia, joissa ei tarvi, kuin avata ovia?
ON! TÄÄLLÄ ON! nostalgia on paikallaan! Omat rummutkin on nostalgiset, 1968 tehty. :) Mutta asiasta toiseen tuo My way on niitä piisejä, jotka saa kyyneltä silmäkulmaan aina kun kuulee... Nyt en viitsi klikata sitä vaan haen olusen.Toisin sanoen onko jollain muulla tänään nostalgiakänni päällä, eikä pääse etenemään kohden suuria naistennaurattamissuorituksia?
Sovitaan että se on se hifkinpunainen sävy.Punastu pois, punainen on hyvä väri. Edellyttäen, että sillä ei ole mitään tekemistä politiikan kanssa.
eikä pääse etenemään kohden suuria naistennaurattamissuorituksia?
Laita Jere jotain musaa edes..
Jotenkin musta tuntuu että mä oon kuullut tuon ennenkin.. ;)
Laita Jere jotain musaa edes..
Sovitaan että se on se hifkinpunainen sävy.
Mutta asiasta toiseen tuo My way on niitä piisejä, jotka saa kyyneltä silmäkulmaan aina kun kuulee... Nyt en viitsi klikata sitä vaan haen olusen.
Saanko laittaa Jeren puolesta? Ai en vai? No, laitan silti:
Tuo on varmasti oikea valinta. Onhan Perjantai kuitenkin pikku keskiviikko, joten se on silloin pikku pikku lauantai, eli tänään ei käydä niihin itkuhommiin käsiksi, vaan jätetään ne niihin tilanteisiin joissa niitä tarvitaan.
Tuo on varmasti oikea valinta. Onhan Perjantai kuitenkin pikku keskiviikko, joten se on silloin pikku pikku lauantai, eli tänään ei käydä niihin itkuhommiin käsiksi, vaan jätetään ne niihin tilanteisiin joissa niitä tarvitaan.
Jere. Tästä on kauan. Tätä se lapsuus oli.siitä on kauan...
...tähän Skid Row:n biisiin ja jäin vaan miettimään, että kuinka vitun vanha olenkaan. Nyt en säälipinnoja hae, vaan ihan oikeasti, siitä on kauan...