Kalsarikänniketju

• 5 343 876
  • 66 668

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kuinkapa sattuikaan, että juuri Uleåborgir on tänne jo kirjoittanut, kun olin juuri itsekin tänne tulossa kirjoittamaan. Hain äsken 1,5 litraa punaviiniä siitä Alkosta, jossa se jumalainen kaunotar ei enää ole kuukausiin ollut myyjänä ja nyt sinne oli Hänen tilalleen joku suomursu otettu kassalle kaikkien hetero ja -lesbomiesten kauhuksi.

Tässä kuussa on mennyt päin helvettiä työ-, opiskelu-, ihmissuhde-, jälkikasvu-, omakotitalo- ja terveysasiat (elämäni 1. migreenikohtaus), joten nyt alkaa ritiratirallatuksellinen rairai ja tämä jatkuu su-aamuun asti sisältäen liveteitse huomisen HIFK-pelinkin.

Tilanteeseen jossain määrin sopivaa musisointia Youtubesta.

Kippis!

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kuinkapa sattuikaan, että juuri Uleåborgir on tänne jo kirjoittanut, kun olin juuri itsekin tänne tulossa kirjoittamaan. Hain äsken 1,5 litraa punaviiniä siitä Alkosta, jossa se jumalainen kaunotar ei enää ole kuukausiin ollut myyjänä ja nyt sinne oli Hänen tilalleen joku suomursu otettu kassalle kaikkien hetero ja -lesbomiesten kauhuksi.

Kippis!

On teillä pojat vähän juotavaa, ei tommoisilla määrillä pärjää alkuunkaan. Itse olen varustautunut tätä iltaa varten kolmella litralla punaviiniä, kolmella litralla valkoviiniä ja kahdella lavalla Koffia. Perhana, saattaa loppua mullakin juomat kesken.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tässä kuussa on mennyt päin helvettiä työ-, opiskelu-, ihmissuhde-, jälkikasvu-, omakotitalo- ja terveysasiat (elämäni 1. migreenikohtaus), joten nyt alkaa ritiratirallatuksellinen rairai ja tämä jatkuu su-aamuun asti sisältäen liveteitse huomisen HIFK-pelinkin.

Tässähän melkein pitää perustaa jo Lance Corporal Uleåborgir's Lonely Greased Heart and Headaches Rai Rai Band,

tässä kohdassa tekee aika tehtävänsä

Ollos perustettu. We hope You'll enjoy the show. Banskis ja Kädäri on automaattisesti mukana, vaikka eivät haluaisikaan. Tavataan juridisissa kysymyksissä! Jos klubin nimeä ei osaa kirjoittaa, niin ainahan voi kirjoittaa LCULGHaHRRB. Helppoa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja tietenkään en sitten voinut kieltäytyä itseni tarjoamasta kalsarikännistä, olinhan pedannut sen jo keskiviikkona ostettuani laatikon Koffia.
Siis mitä? Onko sinulla ollut kotonasi juomatonta alkoholia kaksi vuorokautta?!?! Siihen on parempi löytyä hyvä selitys!

Juuri tulin kaupasta. On loota Koffia (josta rouva Evil tosin juonee osan) ja muutakin kivaa nestettä kaapissa odottelee. Kyllä tästä vielä riemu repeää, tai sitten pelihousut.

passenger

Jäsen
Tässä pitäisi nyt kirjoitella enklannin kielellä pikkuruinen esitelmä Downin syndroomasta, ei vaan pysty keskittymään kun halpa punaviini huutelee nimeäni kaapista. Tehtävän palautus vasta maanantaina, joten hittojako tässä enää mietin.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Siis mitä? Onko sinulla ollut kotonasi juomatonta alkoholia kaksi vuorokautta?!?! Siihen on parempi löytyä hyvä selitys!

Tottahan mulla oli puskurivarastona ennen tuota määrää Kuivaa Votkaa ja lonkeroa. Että elä Iivöl huoli!

Jo nyt esitetään sellaisia vaatimuksia epävirallista tietä, että harkitsen voimakkaasti LCULGHaHRRB: hajottamista.

Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä ollaan pitkästä aikaa. Ihan yoricktreillenä vedetään, pitkäripaisesta tarttui nimittäin ranskalaista IFK-merkkistä punkkua matkaan. Kun Yorick on imetty kuiviin, vaihdetaan marcelosalas -moodiin yhden pullon ajaksi. Isänmaallisuuden nostaessa päätään tartutaan Karhuun ja kirkkaaseen Suomeen.

Irali Tralem, kippis.

scholl

Jäsen
Murrosta toimistoon ja erityisesti ulkoisen kovalevyn varastamisesta vittuuntuneena otan muutaman Weißbierin. Täytyy myöntää, että jos näen jossain mun mountainbiken tai jotain muuta vietyä kamaa tai sen kovalevyn, missä on kaikki kuvat 10 vuodelta ja aika paljon tärkeitä word-tiedostoja niin niiden jalkapalloilijoiden olemus saattaa olla aika miniatyyrikoossa sen jälkeen.

Joo, Weißbieriä koneeseen.

Suosikkijoukkue
HIFK
Murrosta toimistoon ja erityisesti ulkoisen kovalevyn varastamisesta vittuuntuneena otan muutaman Weißbierin.
Kadonnutta matskua ei tietty voi korvata, mutta oliko vakuutukset kondiksessa? Ja ennen kaikkea, juotko germaanista litkuasi nimenomaan kalsareissa, ettet suinkaan merkkifarkuissa? Itse (tämä on omistettu Evilille) ryystän IFK-vinettoa lempikalsongeissani sohvalla.

OJIS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomen maajoukkueet
Hieman vodkaa, hieman siideriä, hieman olutta....Tai sitten kaikkia paljon enempi. Joten eiköhän tästä tämä perjantai-ilta vielä iloksi muutu....
youtuubista jos katselee/kuuntelee vielä kotimaan musiikkia/videoita ni pääsee mieli poies täältä länsinaapurista.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse (tämä on omistettu Evilille)
Allekirjoittanut meikäläinen henkilökohtaisesti tackar och pockar.

Plyys tasoitti just Pellejä vastaan, hyvä. Nyt vielä johtoon niin jortikka lerpahtaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Täällähän on koko orkesteri paikalla, iltaa vaan. Kuuluu sekä hyvää että huonoa, niillepä siis sitten...
Kato Fredi moi. Toinen käyntejään harventanut. Mullakin on jäänyt vähiin viime aikoina, kiirettä on pitänyt kaksin käsin. Toivottavasti hyväsi on pysyvää ja huonosi ohimenevää sorttia.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Daltonin Timothy vetää Living Daylightsissä mielestä ihan hyvin ja votkoo appelsiinimehulla piisaa. Kaupoissa on jumalauta jouluoluttakin! Että mikäs tässä. Paikallinen herra presidenttikin tarjosi tänään taas sellaisen naurun paikan että alta pois. Pitänee alkaa juoda tuota viinakaappia tyhjemmäksi ettei jää yön timolle karkoituksen osuessa omalle kohdalle...

http://groups.google.com/group/lilongwe-chat/browse_thread/thread/8994d10618d20374

Mugabe on oikeasti kyllä pystyssä Malawille n. 200 miljoonaa taalaa (puolet Malawin vuosittain itse kasaan saamasta ulkomaanvaluutasta). Kohta, joka ajoi naurun sekaisesti juomaan oli tuo "En minä puutu tuomioistuimien toimintaan, ne puuttuvat minun toimintaani."

Kyllä afrikkalaiset poliitikot osaavat olla hienoja ihmisiä.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kato Fredi moi. Toinen käyntejään harventanut. Mullakin on jäänyt vähiin viime aikoina, kiirettä on pitänyt kaksin käsin. Toivottavasti hyväsi on pysyvää ja huonosi ohimenevää sorttia.

Ironia, tuo veljeni joka aina rappukäytävässä tarttuu takinliepeeseen...

Toivon nimittäin että hyväni ei jää pysyväksi, rouvani nimittäin sai tänään paikan opiskellakseen akateemiseksi tieteenharjoittajaksi.

Huono sensijaan jäänee pysyväksi eli isäukko tuodaan sairaalasta kotiin tekemään lähtöä. Lähipiirissä kukaan ei itseasissa enää edes tiedä onko se hyvä vai huono asia, senverran kauan on miesparka joutunut jo kitumaan.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Jeh, oikeaoppisesti täälläkin kalsarit jalassa sohvalla olut vieressä.

Jos sitä youtubea luukuttaisi ja miettisi illan jatkumista.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ironia, tuo veljeni joka aina rappukäytävässä tarttuu takinliepeeseen...
Se usein väärinymmärretty veli, I see. Joskus se menee aseettomaksi kirkasotsaisuuden edessä. Useimmiten ei.

rouvani nimittäin sai tänään paikan opiskellakseen akateemiseksi tieteenharjoittajaksi.
Voi vittu. Akateemista tiedettä tässä tehdään kovasti, eli gradunkirjoitusprosessi on puolivälissään suunnilleen. Tieteentekoni kyllä jää siihen, eli kun maisterin paperi on handussa, jalkaudun kenttätyöhön opetusalan innokkaaksi ja täysinoppineeksi ammatinharjoittajaksi. Vaikka rakastan kirjoittamista, olen enemmän satiirikko, esseisti ja pakinoitsija kuin kuivankälppeän tieteellisen muotokielen toteuttaja.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voi vittu. Akateemista tiedettä tässä tehdään kovasti, eli gradunkirjoitusprosessi on puolivälissään suunnilleen. Tieteentekoni kyllä jää siihen, eli kun maisterin paperi on handussa, jalkaudun kenttätyöhön opetusalan innokkaaksi ja täysinoppineeksi ammatinharjoittajaksi.

Se on oikein. Tai viärin. Tiijä tuosta. Onko melko palkitsevaa raapustaa geetä tietäen että sitä ei kukaan koskaan missään tule kysymään? Itsestäni oli. Passaakos kysyä notta mikä herra Pahalla on kysymyksen asettelunaan ko. eepoksessa?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se on oikein. Tai viärin. Tiijä tuosta. Onko melko palkitsevaa raapustaa geetä tietäen että sitä ei kukaan koskaan missään tule kysymään? Itsestäni oli. Passaakos kysyä notta mikä herra Pahalla on kysymyksen asettelunaan ko. eepoksessa?
Kyllähän sitä tutkintoa kysytään kun töitä hakee.

Tutkin luokanopettajia mediakasvattajina, peilaten koulusurmien jälkeiseen aikaan. Ovatko tragediat muuttaneet opettajien panostusta, suhtautumista ja ymmärrystä mediakasvatuksen suhteen.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllähän sitä tutkintoa kysytään kun töitä hakee.

Tutkin luokanopettajia mediakasvattajina, peilaten koulusurmien jälkeiseen aikaan. Ovatko tragediat muuttaneet opettajien panostusta, suhtautumista ja ymmärrystä mediakasvatuksen suhteen.

Niin kyllä tutkintotodistusta kysytään mutta meikäläiseltä ei olla koskaan kysytty mitä gradussani runoilin indoktrinaatiosta ja nimettömästä vallasta peruskoulun ala-aste ikäisen maailmankuvan rakentumisen kantilta. Se oli sitä aikaa se...

Jojensuuhunko sitä kirjaa kirjoitat? Mielestäni hyvän aiheen olet valinnut. Itse aikanaan tein erikoistumisena kuvallisen viestintäkasvatuksen 35 ov:n, ja siltä saralta ehkä voisin harkita tässä pienissä siivuissa jopa jotain jatko-opintoa. Vuan tietäähän tuon että tekemättä jiäpi kun siitä ei mitään vastaavaa hyötyä (eli rahanpaskaa) olisi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy