Anselm Raato
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
menee ehkä väärään ketjuun, mutta aurajuusto, jauheliha, herkkusieni, salami on loistava combinatión pizzassa...NJAM! Olusta maistelen myös.
Olusta maistelen myös.
...eli isäukko tuodaan sairaalasta kotiin tekemään lähtöä. Lähipiirissä kukaan ei itseasissa enää edes tiedä onko se hyvä vai ...
Joka on oma suosikkitäytteeni pistassa. Heijaa He-Man!
Touché! :D Huikea heitto mies. Hain muutan Tsekin muistoja lisätäkseni tänään Gambrinus olusta Taloustalosta muutaman tölkin (6). Hyväähän tämä on.
Huono sensijaan jäänee pysyväksi eli isäukko tuodaan sairaalasta kotiin tekemään lähtöä. Lähipiirissä kukaan ei itseasissa enää edes tiedä onko se hyvä vai huono asia, senverran kauan on miesparka joutunut jo kitumaan.
Ja omia muistojani vähentääkseni käytän myäs jäykempää öljyä. Novosibirsk, Tseljabinsk, ynnä muuta, tämä traktori käy vaikka Jarkko Immosella. Sieltä tännepäin, huomenna syämmä kanalintua, jota valmentaa Orava. Tämä on hyvää, mutta parempaa on TUO!
Tännepä tänne. Kiitokset. Sopivan ajankohtainen näkökulmastaan johtuen mutta silti alati tapetilla oleva. Ei, en ole laskelmoiva paskiainen...Jojensuuhunko sitä kirjaa kirjoitat? Mielestäni hyvän aiheen olet valinnut.
Samat Jeren kanssa. Isäni kuoli kun olin 14, 22 vuotta sitten, ja vieläkin puhun hänelle joka päivä. Mietin tärkeitä asioita isän kautta: "Mitä Erkki tästä miettisi..." Aika moni kusipäinen juttu on jäänyt tekemättä, kun olen tiennyt että isä ei olisi siitä digannut.Voimia sinne.
Nuoresta iästäni huolimatta olen tehnyt nuo surutyöt (liian) nuorena, joten en ihan osaa kuvitella sen laajuutta ( osaan, mutta en ole elänyt niiden kanssa.).
Samat Jeren kanssa. Isäni kuoli kun olin 14, 22 vuotta sitten, ja vieläkin puhun hänelle joka päivä. Mietin tärkeitä asioita isän kautta: "Mitä Erkki tästä miettisi..." Aika moni kusipäinen juttu on jäänyt tekemättä, kun olen tiennyt että isä ei olisi siitä digannut.
Nostalgiahan on aina mukana kaikessa mitä teen, mutta vieressä kuorsaava rouvani tuskin katsoo hyvällä naurattamista. Siis Jatkoajan tytöt (missä te olette?), naama peruslukemille!Toisin sanoen onko jollain muulla tänään nostalgiakänni päällä, eikä pääse etenemään kohden suuria naistennaurattamissuorituksia?
Nostalgiahan on aina mukana kaikessa mitä teen, mutta vieressä kuorsaava rouvani tuskin katsoo hyvällä naurattamista. Siis Jatkoajan tytöt (missä te olette?), naama peruslukemille!
(kimakasti & naisellisesti) Täällä ollaan, ihanaa, mahtavaa! Kohta reppu repee, IFK sen tekee, jne. jne., parempaa ei oo!Siis Jatkoajan tytöt (missä te olette?), naama peruslukemille!
Tuhannet tattikset, hienoa olla huomioitu noinkin viehkolta taholta!Simonille, teretulemas takaisin!
Meinasi ihan unohtua tässä kaiken koohotuksen keskellä :)
Nostalgiahan on aina mukana kaikessa mitä teen, mutta vieressä kuorsaava rouvani tuskin katsoo hyvällä naurattamista. Siis Jatkoajan tytöt (missä te olette?), naama peruslukemille!
Toisin sanoen onko jollain muulla tänään nostalgiakänni päällä, eikä pääse etenemään kohden suuria naistennaurattamissuorituksia?
Hä. Korkeintaan Pertti Ylermi Evil. Ja nyt te taas kerran missasitte pointin.Todellakin!
Nyt ei tytöt sitten tirkahdella tai arvostettu palsta-auervaara Evil saa kaulimesta päähänsä paremmalta puoliskoltaan.
En nyt nostalgiakänniksi menisi sanomaan, mutta justiinsa Nena vetäisi telkkarissa 99 Luftballooniaan. Tosin englanniksi ne olivatkin 99 red balloons.
Nostalgista kait tämäkin, eli jotenkin ajauduin Villu Tammen seuraan youtubessa. Tere Perestroika, tosin kyseessä on se hitaampi live-veto: http://www.youtube.com/watch?v=UmXQOxyDHIQ&feature=related