Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 689
  • 66 778

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
saako tähän ketjuun osallistua vaikka tavoitteena on vaan sellaset pienet kekkulit eikä varsinaiset kännit? Punaviiniä lasissa ja huono elokuva neloselta, mitä muuta voi perjantailta odottaa.. Niin ja ihan ilman päällyshousuja kuitenkin

Ei saa, hae lisää liimaa

This is how do a cover (linkin takaa aukeaa St Etiennen cover Youtubesta)

Lisää liimaa koneeseen

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Nukuin viime yönä tunnin tai mahdollisesti peräti kaksi ja torkuin päivällä pari tuntia. Ihan vähän väsyttää... Nyt lasissa on siivu Caol Ila yo:ta. Arvioitu aika tipahtamiseen: 55 minuuttia.

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Kävin hakemassa lisää, liimat oli kuivanu joten nyt lasissa on Wild Turkey Bourbon
Paremmalta tämä maistuisi kokiksen kera kuin ihan raakana mutta näin aromit tulevat paremmin esille.. Eikä oo kokista
Elokuva on juuri niin huono kuin muistinkin

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä ja Mew ollaan sitä mieltä että ilta sujuu hyvin. Kuten on myös herra Gin ja herra Tonic

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tässä Kossua Colalla olen lentsunpoistolääkkeenä hissukseen tissutellut. Elämäni ensimmäinen itselleni ostama Kossu-pullo. Jo oli aikakin.

Miksi Kimmo Koskenkorva pelaa numerolla 11, eikä numerolla 38. Fanipaitanakin passaisi paremmin tuo "Koskenkorva 38".

Eipähän tässä muuta, ko rairai vaan taas kaikille tasapuolisesti.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ihan vaan fiilistelen tässä yhden puikon punkkua. Ja kun minä ja käyttäjänimetön ollaan jo tänään tänne kirjoitettu, niin todennäköisesti ketju hiljenee tältä illalta, niin kun on kovin usein käynyt meidän vierailujen jälkeen.

Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Ihan piti hermo-olut marssia ottamaan kun palasi hallilta. Aina ei voi voittaa jne... Mutta tästä se lähtee! Tappioputki vai nousu(humala), sitä ei tiedä varmaksi.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
kun minä ja käyttäjänimetön ollaan jo tänään tänne kirjoitettu, niin todennäköisesti ketju hiljenee tältä illalta, niin kun on kovin usein käynyt meidän vierailujen jälkeen.
Totta! Olen selittänyt asian itselleni siten, että puhun niin korkealentoisesti, etteivät muut vain ymmärtämättömyyttään ymmärrä juttujani ja vaikenevat. Esimerkiksi allekirjoitustani, joka nauratti minua ala-asteella kovastikin. Sieltähän ne ala-asteiästä parhaat juttuni ovat eli sillä tasollahan tässä liikutaan.

Vaan nyt on niin erakkomainen olotila, että tällainen bittiteitsekin tapahtuva kommunikaatio on liikaa, joten hauskaa iltaa tänne.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Nukuin viime yönä tunnin tai mahdollisesti peräti kaksi ja torkuin päivällä pari tuntia. Ihan vähän väsyttää... Nyt lasissa on siivu Caol Ila yo:ta. Arvioitu aika tipahtamiseen: 55 minuuttia.

Seuraa tärkeä tilannetiedotus: 59 minuuttia on kulunut, ja olen edelleen pystyssä. Varsinaisesti hereillä tosin en ole ollut moneen tuntiin.

Obi saattoi vittuilla minulle äsken, tai sitten ei. Olen niin jumissa, etten tiedä. Ja jos vittuilikin, niin viski on sen verran hyvää, etten jaksa keskittyä asiaan <3

Pitäisikö sitä ketjun hengen mukaisesti vaihtaa ihan kalsarit jalkaan?

OJIS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomen maajoukkueet
Totta! Olen selittänyt asian itselleni siten, että puhun niin korkealentoisesti, etteivät muut vain ymmärtämättömyyttään ymmärrä juttujani ja vaikenevat. Esimerkiksi allekirjoitustani, joka nauratti minua ala-asteella kovastikin. Sieltähän ne ala-asteiästä parhaat juttuni ovat eli sillä tasollahan tässä liikutaan.

Vaan nyt on niin erakkomainen olotila, että tällainen bittiteitsekin tapahtuva kommunikaatio on liikaa, joten hauskaa iltaa tänne.

Purkele, sitä pittää sitte vissiin opetella kirjotteleen usseemmin humalapäissään, kun kerta oman kylän ukot eppäilee höpisevänsä turhan korkialentosia juttuja....

"piikaaperseeseenpoikuuspois"

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seuraa tärkeä tilannetiedotus: 58 minuuttia on kulunut, ja olen edelleen pystyssä. Varsinaisesti hereillä tosin en ole ollut moneen tuntiin.

Obi saattoi vittuilla minulle äsken, tai sitten ei. Olen niin jumissa, etten tiedä. Ja jos vittuilikin, niin viski on sen verran hyvää, etten jaksa keskittyä asiaan <3

Ei vittuillu. Oli mukahauska.

Status raport: rouva tuli kotiin, ääni kuuluu :D

Lisää liimaa

Suosikkijoukkue
"Banaanimestarilla kaikki on, kaikki on,
banaanimestarilla kaikki banaanit on.
Ei näy siellä makkaraa, eikä juustoja,
mestarilta ostetaan vain banaaniherkkuja."

Kertokaahan joku mulle tohon sävelmä, niin oon tyyty. :)

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Banaanimestarilla kaikki on, kaikki on,
banaanimestarilla kaikki banaanit on.
Ei näy siellä makkaraa, eikä juustoja,
mestarilta ostetaan vain banaaniherkkuja."

Kertokaahan joku mulle tohon sävelmä, niin oon tyyty. :)

Apiksen Piiskaa kestää yleensä sanat kuin sanat.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Banaanimestarilla kaikki on..."
Tuota tosiaan lauloimme ala-asteella, joten sävel on tuttu. Ärsyttävä renkutus, vähän kuin Puuhamaa. Voin laulaa sen sulle jos joskus tavataan, ehhehe.

Koin äkkinäisen pyrähdysmäisen nopean jälleensosialisoitumisen, kun äsken huomasin, että tv:stä näkyy kaikki kanavat, Canalit, Viasatit jne. Pian alkaa se uusin ilmeisen sysipaska Indiana Jones, sitten klo 2.30 Buffalo-Boston. Huomenna saattaa väsyttää, vaan eipä ole menojakaan.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huomasitko käyttis? Tää palsta näivetty heti, kun asteltiin parrasvaloihin.
Kaksi suomalaista menivät mökille ja korkkasivat kumpainenkin pullon viinaa. Pari tuntia siinä hissukseen joivat pöydän äärellä sanomatta sanaakaan. Sitten toinen jyrkässä nousuhumalassa lipesi koodista, nosti lasia, ja sanoi: "kippis". Toinen siihen: "Ollaanko tänne tultu juomaan vai porisemaan?!".

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huomasitko käyttis? Tää palsta näivetty heti, kun asteltiin parrasvaloihin.

No ethän säkään kertonut että sopiko Piiskaa niihin sanoihin. Ihan itse koitin, ja kyllä se jotenkuten meni. Ekan lainin toisto "kaikki on"in joutui jättämään kyllä pois.

Calvadosta niin helpottaa. Taisin murtaa tuossa päivällä pari sormeani. Tai ainakin hyvin ruhjoin. Meinasi isompi rakeista istahtaa innoissaan likan päälle. Otin koirasta niska-perseotteen ja nakkasin pöydän alle, samalla nakkejani pöytään makeasti täräyttäen. Mustelmat on joo ja turvottaa. Kärsii koukistaa mutta ei koskea. Onneksi ovat plektrakädessä.

Suosikkijoukkue
Kaksi suomalaista menivät mökille ja korkkasivat kumpainenkin pullon viinaa. Pari tuntia siinä hissukseen joivat pöydän äärellä sanomatta sanaakaan. Sitten toinen jyrkässä nousuhumalassa lipesi koodista, nosti lasia, ja sanoi: "kippis". Toinen siihen: "Ollaanko tänne tultu juomaan vai porisemaan?!".

Tänään ois se poriseminen käynyt, ku ihan keveissä kevätkalsongeissa mennään. No, kohta meen nukkumaan, niin eiköhän palsta taas täyty.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy