banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Otetaas taas kun suu napsaa.
No otetaan vaan, vasta kolmas ilta peräjälkeen.
Otetaas taas kun suu napsaa.
Meikäläisen käytöstavoilla ja humaltumistahdilla kiinnijääminen on selviö ja asia kävisi ilmi vaikka faksin välityksellä.
Nimetönhän on yhden sormemmekin nimi, joten sinänsä nimetön on siis nimi. Ajattelin myöskin jonkun sormeni mukaan nimetä itseni, eikä Käyttäjäkeskisormeton kuulostanut niin hyvältä. Paradoksit ovat myöskin hyvin kiehtovia aina.Miten täällä voi olla näin hiljaista? Oon aina muuten halunnut kysyä Käyttäjänimettömältä eikö hän keksinyt itselleen mitään nimeä vai mistä moinen?
Kello 21.15 pääsi aloittamaan juomisen, kun oli sulkapallovuoro 19-21. Muutama Lidlin Nobelaner alle ja nyt on sitten melkein kokonainen pullo "Helmeilevää omenaviiniä" juotu. Ihan niin kuin siideriä joisi, paitsi että prosentteja on enemmän. Teinien juomaa, mutta onneksi itse en teininä juonut sitä liikaa, niin maistuu nytkin. Tänään voisi valvoa myöhään, jollei rupea liian aikaisin nukuttamaan. Huominen Jokerit-Ässät mietityttää, pitäisikö selvitä siihen mennessä ja mennä katsomaan? Kaikkiin katsomopaikkoihin pääsee 9€:lla.
Nyt pelaan pokeria.
Miten täällä voi olla näin hiljaista?
Viskiä ja Hannah Montanaa ;)
Tässäpä mainio ilmaus joka oikein houkuttelee ymmärtämään väärin. Tai oikein.Panin naisen nukkumaan
Otetaan nyt sitten lonkeroa, kun ukko päätti olla kaverin luona sitten sen verran myöhään etten enää sen jälkeen sinne viitsinyt mennä. On se nyt kumma kun kyseistä kaveria on sentään nähnyt viimeksi keväällä! Mutta joo, menee tää ilta ihan hyvin näinkin. Guitar herota pelatessa ja lonkeroa juodessa. Nyt tosin ne vähäisetkin soittotaidot on jo kadonneet, joten keskityn vaan musiikin kuunteluun.
Onpas siellä ny niin kultturellia... Täällä Koffia ja Irwiniä... ;)
...
Tähän kohtaan kuuluisi sanoa jotain hauskaa, mutta nyt ei kyllä irtoa mitään.
Vaikenen.
Totta poriset. Vaan minun termistössä ultimaattinen "vitutus" on samanlainen liioittelu kuin iltapäivälehdistössä Matti Hanan julistaminen "SM-liigatähdeksi". Vituttaahan se, mutta ainakin toistaiseksi siinä määrin, että tohtii vielä vitutukseensa juoda.Veliseni... Muista kuitenkin, että suruun, mielipahaan, etc. juominen on kuin kusisi pakkasella housuihinsa - eli eipä sitten kuitenkaan auttanut.