Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 822
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No ethän säkään kertonut että sopiko Piiskaa niihin sanoihin. Ihan itse koitin, ja kyllä se jotenkuten meni. Ekan lainin toisto "kaikki on"in joutui jättämään kyllä pois.

Calvadosta niin helpottaa. Taisin murtaa tuossa päivällä pari sormeani. Tai ainakin hyvin ruhjoin. Meinasi isompi rakeista istahtaa innoissaan likan päälle. Otin koirasta niska-perseotteen ja nakkasin pöydän alle, samalla nakkejani pöytään makeasti täräyttäen. Mustelmat on joo ja turvottaa. Kärsii koukistaa mutta ei koskea. Onneksi ovat plektrakädessä.

No täytyy vastata. En saanut sopimaan.

Itse soitan kitaraa ja myös osaan jopa ihan oikeasti tehä kappaleita, mutta plektraa en ole ikinä oppinu käyttämään. en, vaikka soitan juuri raskaamman puolesta rokkia.

Viinipuikko olis niinkuista juotuna, mutta onneks löysin jääkaapista 2cl pullon jekkua, joten saan vähän tekohengitystä.

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Pikku kekkulit meni jo ohi ja ehkä tässä pääsee vielä kalsarikännitunnelmaan
Emäntä kyseli että meinaatko valvoa pitkää ja sanoin et tuun ihan kohta. Vastaus oli et noin sanoit kolme tuntia sitte kans..

pitäisköhän tänne KK ketjuun keksiä jotain uutta ku tää homma on menny aika tylsäksi. En väitä että olisin täälä eniten mekkalaa pitämässä, mutta viimekuukausina keskustelun aiheet on ollu lähinnä tyyliä "mulla soi nyt"
ja kun mulla ei ees soi mitää vaa kanavasurffailen ja samalla lueskelen näitä kirjotuksia

Onko ehdotuksia vai mennäänkö jatkossakin tyylillä et juodaan eikä porista, kuten joku jollain palstalla tänää kirjotti..

edit: hypätkää aikakoneella vaikka sivulle 1083 ja katsokaa kuinka monta minuuttia on keskimääräinen viestien väli verrattuna viimeaikaisiin. Ja kyllä sieltä löytyy monia tuttuja hahmoja samoissa meiningeissä

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
.

pitäisköhän tänne KK ketjuun keksiä jotain uutta ku tää homma on menny aika tylsäksi. En väitä että olisin täälä eniten mekkalaa pitämässä, mutta viimekuukausina keskustelun aiheet on ollu lähinnä tyyliä "mulla soi nyt"
ja kun mulla ei ees soi mitää vaa kanavasurffailen ja samalla lueskelen näitä kirjotuksia

Onko ehdotuksia vai mennäänkö jatkossakin tyylillä et juodaan eikä porista, kuten joku jollain palstalla tänää kirjotti..

Miks hitossa tehä muutoksia? Muistan aikoja, jolloin luin tämän ketjun joka viestin jopa ihan selvinpäin, oli anti hyvää. Nykyään en ees päissäni jaksa lukea jokaista viestiä.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
ehkä minulla on vaan niin huono mielikuvitus, että tarvitsisin jotain muutakin näihin keskusteluihin

mutta jottemme poikkeaisi liikaa illan aiheesta otin lasillisen(pullon lopun) brandyä mallia ibis xo joka on pölyyntynyt tuola kaapissa ihan liian kauan

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kaunis ajatus. Onneksi kohtasin Daron vain baarissa. Hyvä KalaPa.

Edit. Vituiks meni tämäkin. Toivottavasti edes muisto säilyy.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
ootte ihan arsesta.
Virtuaalista rähinäkänniä pukkaa. Minä sen sijaan usein päädyn muistineutronieni horisontin taakse ähinäkänneihin. Saa sitten aamuisin maitohappoisia lihaksiaan ihmetellä, ja miettiä, että onko sitä juossut yön aikana maratonin, vaiko rakentanut jonkun surrealistisen monumentin naapurin tontille.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Nyt pitäisi enää tietää, mikä on apocalype dudetar...

Se on sellainen pitelemätön jannutar maalit naamassa. Tykkää mitä ilmeisimmin happy-pitsasta ja merimiesasuista. Toisaalta sitä olisi voinut kyllä käyttää vaikkapa ilmaisua "mun parempi räikkäsarjani", mutta se olisi ehkä ollut liian romanttista näin tuntemattomien kesken.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Onnistuin jos et huomannut

Höpö höpö. Yrität vaan kasvattaa virtuaalikikkeliäsi ;)

Se on sellainen pitelemätön jannutar maalit naamassa. Tykkää mitä ilmeisimmin happy-pitsasta ja merimiesasuista. Toisaalta sitä olisi voinut kyllä käyttää vaikkapa ilmaisua "mun parempi räikkäsarjani", mutta se olisi ehkä ollut liian romanttista näin tuntemattomien kesken.

Ai kun kiva...

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos kebabeista puhutaan niin kyllähän tuo rulla (fetalla) on aika perhanan hyvää mättöä.

Kebab ja pizza ovat piakkoin luultavasti pääelintarvikkeitani, kun muutan kohta Hervantaan kebabpizzeria Hevalin viereen. Onneksi ei ainakaan kämppä maksa paljoa. 58 neliötä ja vuokra 444€. Mutta mitähän minä tästä sen enempää lässyttämään, ilta on vasta hyvässä alussa ja viskipullo kutakuinkin...yllättävän tyhjä. No ei se mitään, olutta on. Ja vielä vapari huomiseen Tappara-Blues matsiin, johon tulee lähdettyä luultavasti aimo kankkusessa.

Mutta onko täällä enää ketään?

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaiPen reippaat pojat
rakastan sinua, minulla on vain tämä likainen paretti. ei muuta todellisuutta

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
rakastan sinua, minulla on vain tämä likainen paretti. ei muuta todellisuutta

oot sie täydel järel?

Jepjep, muija tuli omalta magical mystery touriltaan himaan kello 0311 hrs ja mulla reservissä Kuivaa Vodkaa ynnä siideriä plus olutta. Lievää antaa mennä -meininkiä, mutta eiköhän sitä tästä taas.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Eilen vei väsymys voiton mutta tänään ollaan menty ihan reippaalla otteella aamu kasista alkaen. Karhua kaatuu tasaisen tappavaa tahtia joten mikäs tässä ollessa. Taustalla pyörii Sabres-Bruins peli, Rask pelaa ihan vakuuttavasti.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Johan rupee kuuppa helottamaan. Justiinsa käytin viimeisen vaihdonkin liigapörssissä kun Genoway on kuulemma sivussa. Hyökkäys on ainankin rautainen sillä kolmikkona on Hentunen-Rosa-Kariya. Kalijaa menee sen verran hyvää tahtia että yksi laatikko Karhua pitänee kotiuttaa lähimarketista vielä ennen kuutta. Seuraavaksi veikkauksia vääntämään illan peleistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy