Kalsarikänniketju

  • 5 245 235
  • 66 698

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mulla on ihan tsekkaamatta nämä editorit ja interpolit paitsi muutamaa sinkkubiisiä. Mie kuuntelen vaan sitä alkuperäistä Joy Divisionia eestaas... eestaas...

Paitsi nyt Nurmion 1999-levyä.

Mä annan melko lailla kaikelle mahdollisuuden, paitsi Lauri Tähkälle
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Paitsi nyt Nurmion 1999-levyä.

Oliko toverilla muuten meininki mennä Tuomarin Joensuun keikalle viime viikolla? Itse tuota jossain vaiheessa suunnittelin mutta eipä onneksi tullut sitten lippua hankittua kun joka tapauksessa peruuntui tuo.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Ostin paikallisesta ass-marketista demarikortillani Eggenbergeria kun halvalla sain. 4 x 0,5 l hintaan 7,10.

Hetkinen... Eikun joo! Ryhtykäämme kaikki demareiksi ja syökäämme Fazerin leipää. Siitäpä ei leipä parane.

Jostain syystä punkkua ja The Rolling Stonesia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mä annan melko lailla kaikelle mahdollisuuden, paitsi Lauri Tähkälle
No sille ei saakaan antaa. Kyllä mie nuo Editorit varmaankin läpi kuuntelen kunhan kirjastossa sattuu näppiin. En viitsi säkitettyä sikaa ostaa.

Oliko toverilla muuten meininki mennä Tuomarin Joensuun keikalle viime viikolla? Itse tuota jossain vaiheessa suunnittelin mutta eipä onneksi tullut sitten lippua hankittua kun joka tapauksessa peruuntui tuo.
Miel' olis toki tehnyt, mutta kiireiden takia en viitsinyt harkita.

Onko vinyylinä? Substance pitäisi löytää jostain kohtuuhintaan...
Substance on seedeenä vaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei vittu. Kakkoskanavalle käänsin, näin ihanan Anne Borgströmin, sitten ihanan Piia Pasasen. Miten vitussa Hoopi Hänninen oli seuraavana vuorossa!!??
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joo, New Orderin Substance
Harvoin muuten tulee tästä niitä b-puolia kuunneltua. Vaan entäpä nuo sinkku"hittien" extendedit versiot... aaahhhh... nautintoa, tyyltä.

Tai onhan ne hittejä, turhat lainausmerkit. Singles-kokoelma pyörii myös taajaan. Vaikka kyseessä on lyhyemmät versiot, löytyypi sieltä Touched By The Hand of God, Republicin sinkut... Kaksi ja puoli tuntia maailman parasta popmusiikkia.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Harvoin muuten tulee tästä niitä b-puolia kuunneltua. Vaan nuo sinkku"hittien" extendedit versiot... aaahhhh... nautintoa, tyyltä.

Katoppa mun linkki ilmasen musan ketjusta. Sieltä New Orderia
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Harvoin muuten tulee tästä niitä b-puolia kuunneltua. Vaan nuo sinkku"hittien" extendedit versiot... aaahhhh... nautintoa, tyyltä.

niin, no... NewOrder julkaisi paljon musaa 12" only, joten tuo kokoelma on ihan perusteltu
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Kyllä Innsbruck on minun mielestäni se nopeasti ja yllättäen tuleva oksu silloin kun bischofshofenia on nautittu vähän liikaa. Garmisch-Partenkirchen on sitten se vaihe joka seuraa muutamaa tuntia myöhemmin, ja se taas tuo mukanaan pää vessanpöntössä suoritettavan Oberstdorfin.

Eihän tuossa ole mitään järkeä kuomaseni. Bissen on Bissen ja lopuista etanolipohjaisista pohdinnoista vastaa Porttila.

Garmisch-Partenkirchen on aina ollut kuitenkin suosikkini. Ehkä siksi että se kuullostaa jotenkin samalta kuin helvetin tylsällä terällä parran ajaminen. Siis objektiivisen onomapoeettisesti ajatellen. Oberstdorfissa sen sijaan on samassa mielessä äärettömän tiukkaa maskuliinisuutta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No, oli miten oli.

Tuosta Oberstdorfista muuten tulee mieleeni aina tämä Vesa Vierikon natsi-hihamerkkejä silittelevä hahmo Kummeli Kultakuume -leffasta.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
New Order on muuten julkaissut melko kovaa kamaa b-puolina, esim, 1963, joka tosin julkaistiin uudelleen a-puolena. Mutta minkä b-puolena ja mikä oli 1963 sinkun b-puoli?

True Faith on muuten vielä jäänyt julkaisematta albumilla. Perkele että Hooky ja kumppanit on tehneet kovaa kamaa

HOOKY ON JUMALA
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Garmisch-Partenkirchen on aina ollut kuitenkin suosikkini. Ehkä siksi että se kuullostaa jotenkin samalta kuin helvetin tylsällä terällä parran ajaminen. Siis objektiivisen onomapoeettisesti ajatellen. Oberstdorfissa sen sijaan on samassa mielessä äärettömän tiukkaa maskuliinisuutta.
Jätkä kirjottaa jostain "objektiivisen onomapoeettisesta" ja samassa yhteydessä nähdään kammottava suomiraiskaus "kuullostaa". Meneehän tuo kännin piikkiin, meneehän? Häpeä ylläsi, oi sukunimeni, hyi.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
New Order on muuten julkaissut melko kovaa kamaa b-puolina, esim, 1963, joka tosin julkaistiin uudelleen a-puolena. Mutta minkä b-puolena ja mikä oli 1963 sinkun b-puoli?

True Faith B puolena, ja "Let's Go" on mun version B puoli actual sinkussa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös