Tarinankertoja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Onko vinyylinä? Substance pitäisi löytää jostain kohtuuhintaan...
kuka kokoelmaa kaipaa, kun on oikeatkin levyt olemassa
Onko vinyylinä? Substance pitäisi löytää jostain kohtuuhintaan...
Harvoin muuten tulee tästä niitä b-puolia kuunneltua. Vaan nuo sinkku"hittien" extendedit versiot... aaahhhh... nautintoa, tyyltä.
Harvoin muuten tulee tästä niitä b-puolia kuunneltua. Vaan nuo sinkku"hittien" extendedit versiot... aaahhhh... nautintoa, tyyltä.
Kyllä Innsbruck on minun mielestäni se nopeasti ja yllättäen tuleva oksu silloin kun bischofshofenia on nautittu vähän liikaa. Garmisch-Partenkirchen on sitten se vaihe joka seuraa muutamaa tuntia myöhemmin, ja se taas tuo mukanaan pää vessanpöntössä suoritettavan Oberstdorfin.
On toki, en mie sillä. Nuo A-puolet vaan iskee lujempaa, pitkinä versioina eritoten.niin, no... NewOrder julkaisi paljon musaa 12" only, joten tuo kokoelma on ihan perusteltu
Hankin tuon kun iPhone app tuli ladattavaksi enkä ole katunut hetkeäkään. Halpaa kuin saippua.
Jätkä kirjottaa jostain "objektiivisen onomapoeettisesta" ja samassa yhteydessä nähdään kammottava suomiraiskaus "kuullostaa". Meneehän tuo kännin piikkiin, meneehän? Häpeä ylläsi, oi sukunimeni, hyi.Garmisch-Partenkirchen on aina ollut kuitenkin suosikkini. Ehkä siksi että se kuullostaa jotenkin samalta kuin helvetin tylsällä terällä parran ajaminen. Siis objektiivisen onomapoeettisesti ajatellen. Oberstdorfissa sen sijaan on samassa mielessä äärettömän tiukkaa maskuliinisuutta.
Spotifykö on iPhonelle nykyisin? Toiminee varmaan myös iPod Touchissa? Harkintaan menee, jos tuommoisen saa matkaan mukaan.
Musiikkia sivuten, nyt soi maailmankaikkeuden hassuin biisi: Spock's Beard - Thoughts, Part 2
On.HOOKY ON JUMALA
New Order on muuten julkaissut melko kovaa kamaa b-puolina, esim, 1963, joka tosin julkaistiin uudelleen a-puolena. Mutta minkä b-puolena ja mikä oli 1963 sinkun b-puoli?
True Faith B puolena, ja "Let's Go" on mun version B puoli actual sinkussa
Alkuperäinen on aina alkuperäinen. Ehkä vammaista, mutta minä olen.Joo, New Orderin Substance, mitä Joy Divisionin veriolla tekee kun voi omistaa Heart & Soul-boxin
Alkuperäinen on aina alkuperäinen. Ehkä vammaista, mutta minä olen.
Btw, Loiriin olen nykyään pahassa koukussa. Hetken tie on kevyt, tässä: http://www.youtube.com/watch?v=75XyKASncRc
no käy toikin, ne on periaatteessa ristiin. tosin se on uk ver.2 mikä mulla on. eli true faith käy molempiin
joo, mun on vanhempi CD sinkkujulkasu. Sori, ei siis vinyyli, kalsarikänneissä sekoilen. (-ttu, piti oikein hyllystä hakea, ja ensin väärällä hyllyllä... nolottaa...)
Ai ai, taas on eksytty pahoille raiteille.
Printtailin juuri äsken tiketit Arnejn + parin muun joulukuiselle keikalle ja nyt Youtubesta valmistaudun ko. iltamaan. Mutta ettehän te sellaisesta musiikista mitään ymmärrä.
Vedän sua huomenna turpaan.
Kuuntele tästä rauhoittavaa musiikkia, ettei tarvitse olla väkivaltainen. Etkä sä voi ketään huomenna hakata, tulee sanomista isommalta taholta!
Veikkaan että Pekka korkkaa ennen mua :D