Kalsarikänniketju

  • 5 290 526
  • 66 740
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä yks L-koodi aina 51 vastaavaa voittaa, parin tuuheron mitalla. Mistä tulikin mieleen, että äsken Urheiluruudussa nähty David Leggion muijafrendi näytti melkoisen kuumalta kinkkendaalilta, eli kinkulta. Eli Turussa liikkuu ainakin yksi helvetin hyvännäköinen nainen. Mikä parasta, se puhuu enkkua, ei turkua.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ei tuo 51 koodia minusta niin kovin paska bändi ole, paljon huonompiakin maailmaan mahtuu. Osa tuotannosta on aikamoista kakkaa mutta on siellä paljon ihan hyviäkin biisejä.

Väärin kirjoitettu. Kuraahan se on. Itse asiassa paskempaa kuin Happoradio jota pidin ennen kaiken paskan äitinä ja isänä jne...

Pakko siirtyä viinaan, kalja ei toimi
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Väärin kirjoitettu. Kuraahan se on. Itse asiassa paskempaa kuin Happoradio jota pidin ennen kaiken paskan äitinä ja isänä jne...

Minä muuten pidän myös Happoradiosta...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eli Turussa liikkuu ainakin yksi helvetin hyvännäköinen nainen. Mikä parasta, se puhuu enkkua, ei turkua.
Pari päivää vietin Turussa muutama vuosi sitten, ja kyllä niitä liikkui siellä ihan perkeleesti. Tiedä mitä puhuivat, mutta ei mikään ihme että Kanerva haluaa tulla valituksi nimenomaan siitä vaalipiiristä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Saat anteeksi kun tykkäät muistaakseni myös hyvästä musiikista.

Niin no, tuohan onkin vähän mahdoton yhtälö pitää huonosta musiikista... Mutta sanotaanko näin että minä pidän musiikista, kaikenlaisesta genreen ja esittäjään katsomatta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari päivää vietin Turussa muutama vuosi sitten, ja kyllä niitä liikkui siellä ihan perkeleesti. Tiedä mitä puhuivat, mutta ei mikään ihme että Kanerva haluaa tulla valituksi nimenomaan siitä vaalipiiristä.
Joo joo, toki siellä rouheita vosuja piisaa. Ihan mielelläni käyn mm. DBTL:ssä ja Ruisrockissakin, kun Turussa piisaa simmunsafkaa. Kanervaa nyt ei kannata mainita tässä kohtaa, sehän kuolaa Tuxunkin perää(n). Mutta Leggion nainen oli kyllä laatuleidi, huh sentään.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Mukana.

Tänään on meikän hemmottelupäivä. Söin hyvin ja vedän keittoa, muija duunissa ja omilla menoillaan. Kymmenen tuntia on kaljaa tullut juotua ja matka jatkuu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Niin no, tuohan onkin vähän mahdoton yhtälö pitää huonosta musiikista... Mutta sanotaanko näin että minä pidän musiikista, kaikenlaisesta genreen ja esittäjään katsomatta.
Monet pitävät huonosta musiikista. Huono musiikki on musiikkia josta minä en pidä. Nämä asiat ovat maailman subjektiivisimpia juttuja.
 

kymppipaita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AcOulu, Liverpool, Barca
Musiikki on musiikkia. Ja hyvin omakohtaista, mikä milloinkin kolahtaa. Mulle on tärkeintä itse biisi, ei se, mitä genreä se edustaa.
ja sitten lasiin on ilmestynyt vihreää juomaa liekitetyllä sokerilla.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Monet pitävät huonosta musiikista. Huono musiikki on musiikkia josta minä en pidä. Nämä asiat ovat maailman subjektiivisimpia juttuja.

Sama täällä, huono musiikki on perseestä. Kuten 51 koodia. Paljon kertoo se, että en ole ikinä kuullut yhtään 51 koodin biisiä. Sen on siis oltava paska, koska en ole sitä ikinä kuunnellut, ja minähän en kuuntele musiikkia joka on paskaa. Tämän idean taustalla on kehäpäätelmien kuningas Bubi. Bubi on huuhkain. Ja belgialaisa vituttaa yhä enemmän ja enemmän. Vittu se ole edes maa.

Asiasta googolpleksiin: Voi pannahinen! Nyt loppuivat bulkkilonkerot. Pokeriturnausta ryydittävät tästä lähtien kotimaiset lagerit Koff ja Karjala. Mutta kun en enää tykkää yhtikäs oluen mausta. Pitäisi vissiin vaihtaa kovempiin aineisiin tämä alkoholi!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulle on tärkeintä itse biisi, ei se, mitä genreä se edustaa.
Nimenomaan. Black Sabbath, Duran Duran, Bob Marley, Lea Lavén, Elvis Presley, Frederik, David Bowie, Olavi Virta, Kraftwerk, Motörhead ja Kate Bush ovat kaikki levyttäneet hyviä biisejä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nimenomaan. Black Sabbath, Duran Duran, Bob Marley, Lea Lavén, Elvis Presley, Frederik, David Bowie, Olavi Virta, Kraftwerk, Motörhead ja Kate Bush ovat kaikki levyttäneet hyviä biisejä.

Ja 51 koodia ja Happoradio...
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Musiikki on musiikkia. Paska musiikki on paskaa musiikkia. Elämä on parasta huumeessa. Kaikki paitsi kusi on paskaa.

Mutta onneksi kaikki musiikki mitä kuuntelen on hyvää. Esimerkiksi Interpol ja Joy Division joita nyt soi vuorotellen.

Herra Grants kutsuu täydennykselle -> sinne siis
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Pitkästä aikaa asiaa tähänkin ketjuun. Ultimaalista vitutusta torjutaan muutamalla Strongbow'lla, sixterillä karhua ja kolmella litralla Collection Valpolicella Superiore Ripassoa. Kai näillä alkuun pääsee. Jos ei niin baarit aukeaa jo yhdeksältä...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mutta onneksi kaikki musiikki mitä kuuntelen on hyvää. Esimerkiksi Interpol ja Joy Division joita nyt soi vuorotellen.
Mitä voisit sanoa minulle, kun olen rakastanut Joy Divisionia jo 80-luvulta, mutta en ole yrityksistä huolimatta löytänyt Interpolista mitään? Siis en mitään, en omaperäistä tai erikoista mutta en edes mitään inhottavaa... Todella HMV. Missä se hyvyys piilee, miksen mä löydä sitä? Kaikki sitä kehuu, siskostani alkaen.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mitä voisit sanoa minulle, kun olen rakastanut Joy Divisionia jo 80-luvulta, mutta en ole yrityksistä huolimatta löytänyt Interpolista mitään? Siis en mitään, en omaperäistä tai erikoista mutta en edes mitään inhottavaa... Todella HMV. Missä se hyvyys piilee, miksen mä löydä sitä? Kaikki sitä kehuu, siskostani alkaen.

Mulla se juttu tulee siitä bassosta. Interpolin kappaleissa on paljon Hookymaista bassottelua. Ja se on mulle se juttu. Hooky on Jumala
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ostinpa tuossa tätä Karhun Korpisavua kolmosversiona ja ei ole kyllä oikein mistään kotoisin tämä. Se Alkossa myytävä versio on hyvää mutta tämä ei ole mitään kovin erikoista.

Mutta laitetaanpas välillä soimaan jotain hyvää musiikkia, ja älkää peljätkö se ei ole tällä kertaa Happoradiota tai 51 koodia: Robert Cray - Twenty
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nimenomaan. Black Sabbath, Duran Duran, Bob Marley, Lea Lavén, Elvis Presley, Frederik, David Bowie, Olavi Virta, Kraftwerk, Motörhead ja Kate Bush ovat kaikki levyttäneet hyviä biisejä.

Tämä on täysin totta. Häpeäkseni voin mainita että pidän jopa NKOTB:n kappaleen Tonight introsta... eikä biisi kokonaisuutenakaan ole ihan paska. *shame*

Oma suosikkijoukkuelistanikin tuossa vasemmalla kertoo, etten ole mikään pussikarhu, joka syö vain eukalyptus-puun lehtiä. Loistavia biisejä ovat levyttäneet Evilin listan ulkopuolella myös Bangles, TikTak, Spice Girls, Cyndi Lauper, Georg Ots Saarenmaan valssi , Tapio Rautavaara, Carcass, Sepultura, SYOD, Amorphis, Jean-Michel Jarre Oxygene II ja Happoradio Cover: Unelmia ja toimistohommia Leeveiltä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No nyt sie jo vittuilet.

Ei kun minä näen vaan asian niin että hyviltäkin bändeiltä löytyy paskoja biisejä ja paskoiltakin bändeiltä löytyy hyviä biisejä. Eli vaikka nyt en itseäni esim. Happoradion tai 51 koodin faniksi lue niin molemmilta löytyy hyviä biisejä. Hitto, jopa Uniklubilta löytyy edes joku hyvä biisi! Varmaan Antti Tuiskultakin löytyisi jos vaan rohkenisi kuuntelemaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös