Kalsarikänniketju

  • 5 290 592
  • 66 740

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Huomenta!

Krapula oli niin hirveä, että pakko oli käydä poistamassa KOFF:n 24-pack sekä epämääräinen joukko Crowmoor siidereitä. Näillä eväillä siis korjataan oloa, sekä hurahdetaan uuteen nousuun!

Gnarls Barkley - Crazy
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Päivää!

Ei kai tässä kannata nukkua enempä ku kaapissa viinaa ja komeat promillet vielä eilisillasta. Tuli eilen poliisillekin soitettua... Kapakasta himaan ni matkan varrella joku tyttö aika pahassa soosissa, käsilaukkunsa ja sitä myötä puhelimet, avaimet sun muut kamat kateissa. Väitti varastetuks laukkuaan, soitin sit miliisit paikalle ja pidin tytskyä sen aikaa hereillä että virkavalta saapui. Ja mukaanhan he naikkosen ottivat. Teinkö mä väärin, oisko pitäny tuoda pimu kotia selviämään sen sijaan että nyt putkaan taisi päätyä? Tai yrittää tuoda, omatkaan jalat meinaneet kantaa saati sitte hänen..
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ränni jatkuu. Tai ei kai sitä voi ihan rännistä puhua, jos on päivällä ajokunnossa, mutta perättäisiä päiviä on kuitenkin jokunen alla. Tällä kertaa maistellaan KOFFia ja kiekkopelin alkua odotellaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Radio Ramonan kautta kuuntelen Lukko-HIFK peliä. Karhu A maistuu ja vaikuttaa. Ilta on vielä nuori, joten kaikki on mahdollista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ketään Joensuusta? Evil? Pohjois-Karjalasta?

51 Koodia : http://www.youtube.com/watch?v=8ZgkQN3SKLc
51 Kloonia on sanalla sanoen perseestä. Hävettää asua samassa kaupungissa kuin nuo, tai mistäs minä tiedän asuuko ne enää.

Se laulun rytmitys oli jotain erikoista tähän nykyiseen kotimaiseen musiikkimassaan.
Se nimenomaan on jotain sanoinkuvaamattoman ärsyttävää. Ja kun kaikki muu on laskelmoitu ulkomaiden hittilistoilta (Linkin Park jne.) kopioiden, mietitty että "tähän särökitaravalli, ja sanoituksiin teiniangstia, ja ProToolsia, ja pipot päähän ja tukat hapsottamaan sieltä alta silleen jännästi"... Voi vittu mitä pellejä.

Joo, nyt on joku P-Karjalasta. Eilen ei voinut ottaa kun aamulla piti ajaa autoa, mutta nyt voi ja otan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt piti kyllä Lukon voiton kunniaksi avata illan ensimmäinen Budvar. Toivottavasti tänä iltana jaksaisi paremmin kuin eilen...
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jahas, tänne sitten päädyttiin. Ei jaksa sohvalta liikkua niin pysytään sitten kalsareissa
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Rivissä.

Piti kokeileman uutta valkoista Otto-lonkeroa. Hyi saatana. Mustassa purkissa sisältynyt Otto taas oli parempaa, maistui miltei kokikselle. Kärpät nousi miellyttävästi sillasta ja voittomaalikilpailussa saatiin kaksi arvokasta pinnaa laariin. Oudosti muljahtelee sydänalassa. Ei anneta sen häiritä. Lahdessakin tapahtuu outoja juttuja.

Vähän Fab Fouria tähän väliin Hey Bulldogin muodossa
 

Anfortas

Jäsen
Piti kokeileman uutta valkoista Otto-lonkeroa. Hyi saatana. Mustassa purkissa sisältynyt Otto taas oli parempaa, maistui miltei kokikselle.
Grant'siä 3,4 litraa ja Grant'sin omasta kolmiolasista - R-Alkosta haettua. Hyvin maistuu.

Ja missä se oma Ibanez oikein luuhaa... niin kaunista:
fade to black solo final
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täällähän on hiljaista, kuulisi omat ajatuksetkin jos sellaisia päässä olisi.

Olutta kuluu aikamoisella tahdilla ja taustalla soi Jaakko Teppo. Tribuuttilevyn kunniaksi päätin laittaa Jaakon parhaat soimaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jaakkohan on hieno mies, tiältä meiltä päin.

Mie oon tuon Canalin lumoissa. Just näyttäisi L-Pool kellistävän Läntisen Sianlihan 3-2.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jaakkohan on hieno mies, tiältä meiltä päin.

Näinpä on. Olen jopa joskus tavannut miehen. Aliarvostettu musiikillinen lahjakkuus minun mielestäni, ei pelkkä huumorimuusikko.
 

Anfortas

Jäsen
Täällähän on hiljaista, kuulisi omat ajatuksetkin jos sellaisia päässä olisi.

Olutta kuluu aikamoisella tahdilla ja taustalla soi Jaakko Teppo. Tribuuttilevyn kunniaksi päätin laittaa Jaakon parhaat soimaan.
Harmi kun Sentencedin tarjonta Spotifyn kautta on niin olematonta. Pitää vähän väliä olla levyä vaihtamassa.
Bleed -Sentenced

Eikä hyllystä löydy vielä Zerojenkaan uusinta levyä, prkl. Mutta vanhat iskee vielä täysillä:
Dump Me
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kuuntelette ihan väärää musiikkia. Kun tarjolla olisi esimerkiksi sellaisia mestariteoksia kuin Superstar, tällä kertaa Sonic Youthin versiona.

Oudon hissuksiin kalja uppoo. Oon varmaan kipiä
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Näinpä on. Olen jopa joskus tavannut miehen. Aliarvostettu musiikillinen lahjakkuus minun mielestäni, ei pelkkä huumorimuusikko.
Jaakkohan tuossa vasta taas vejätti toimittajia. Totesi että on lopettanut liikunnan "kun ei kuntopyörää viitsi polkea kun maisema ei vaihu". Viinanjuontia totesi vähentäneensä: "Juon enää raakaa viinaa kun jätin lantrinkit poijes."
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kohta Juventuksen peli, pitänee katsoa. Toivottavasti Del Piero pelaa, siinä on hieno mies italiaanoksi. Toisella korvalla kuuntelen Joy Divisionia. Mukava kontrasti.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ehtoota kaikille. Juon.... no juon alkoholia. Eukon viunoja, en kehtaa sanoa mitä tässä juodaan. En itse kerinnyt Alkoon, niin juodaan mitä tuotiin.

Jaakko Teppoa sitä on täällä tullut kuunneltua pitkin päivää. Välillä Juiceakin. 51 Koodia on todellakin sieluton ja paska bändi. Joensuussa Tuuliajolla 2006 jouduin sitä livenäkin todistamaan, kun Tuuliajolla CMX ja Kotiteollisuus olivat ja joku TikTak, vai oliko se, vai mikä se oli. Syksyllä 2004 tuo 51 koodin soittaja potkaisi jalkapallon minulle ja tein maalin. FC Jokela voitti sen SM-futispelin. Kuopiossa oltiin.

Terkkuja äidille.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
51 Koodia on todellakin sieluton ja paska bändi.
Se rumpali tais muuten olla Muikun Onnilla duunissa, Karjalan Musiikissa. Tai mistäs tietää vaikka vieläkin olisi, en ole käynyt vähään aikaan. Ennen ostin Onnilta aina kitarankielet, ja tää poptähti pyöriskeli siellä tiskin takana ja välillä vilkaisi ikkunasta onko tukka hyvin.
 

kymppipaita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AcOulu, Liverpool, Barca
Taitaa olla parasta siirtyä tässä vaiheessa iltaa tuolta pelikentiltä tänne kalsarikännäilyyn. Neljäruusuista bourbonia on hulahtanut kurkusta alas. Tiukka päivä takana. Ensin fudista klo 15 alkaen (ACOulu- Viikingit) ja sieltä tukka putkella Raksilaan Kärppien ja Narrien väliseen koitokseen. Ei ihme, että janottaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei tuo 51 koodia minusta niin kovin paska bändi ole, paljon huonompiakin maailmaan mahtuu. Osa tuotannosta on aikamoista kakkaa mutta on siellä paljon ihan hyviäkin biisejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös