Kalsarikänniketju

  • 5 290 592
  • 66 740

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Nik Kershaw - the riddle


Olishan se mukavata palata ajassa taaksepäin... hieno piisihän se oli..


JOle hyvä ikuinen sielu Laura Branigan (R.I.P) ja muut muistavat itsehillinän: Lauran Hitti

Vittu, en tiennytkään, että self controll tytsä olis heittänyt lusikan nurkkaan...
Ihan uutta tietoa. Olen pahoillani.

Voitin kyseisen levyn pilkkikilpailuista. Hyvin se levy frisbeenä sitten lensi.

Hyviä kisoja, hyviä aikoja... still going'n strong.....
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllähän KK-ketjuun pitää yks KK:n kipalekin laittaa, pieksun herrat sentään. Kasari iskee kuin 80 volttia.
Nyt kyllä täytyy jakaa kosolti kiitosta, sillä tuo linkki sisältää niin rankkaa HC-materiaalia. Voisin mainita tässä yhteydessä erään asian henkilöhistoriastani, vaan en mainitse. No, ok, olen ollut Mikko Alatalon keikalla, livenä.

Kasaria: Glenn Madeiros
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
En enää ota vastuuta mihin tämä vie, mutta tämä saa edelleen kyynelkanavat aktivoitumaan: True Colours. Loppuu kesken, mutta ihan oikeasti koskettava kappale. Mua saa hakkaa, mua saa lyödä! Mutta minä en välitä, minä olen rakastunut - menneisyyteen. Oli se ihanaa aikaa..
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perkele! Tajusin tuota videota katsoessani, että koko tuo eturivi tuosta bändistä on jo manan mailla.
Mutta musa ei kuole koskaan. Ramones on aina yksi maailman parhaista bändeistä.
Vastaväitteitä!?

Ei todellakaan vastaväitteitä. Hieno bändi. Harmittaa ettei tullut koskaan livenä nähtyä. Taitaa alkuperäisistä enää Tommy olla hengissä. Laitetaanpas musiikkia The Ramones - 53rd & 3rd Ja lisää juomaa naamariin...
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
nyt ei taas ymmärrä asiakkaiden järjenjuoksua...

jos minä myyn sinulle pullosiiderin, minkä otan jääkaapista, lasiovellisesta sellaisesta, mistä olet maksamassa vajaata kymppiä/plo... kun kysyn, että haluatko jäitä, niin sinä vastaat että ei tarvi JOS se on kylmää.. HALOO, otin sen juuri sinun nähdessäsi JÄÄKAAPISTA... prkl...
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mitäs laivakokit sitte ovat?? tuurijuoppoja???
 
nyt ei taas ymmärrä asiakkaiden järjenjuoksua...

jos minä myyn sinulle pullosiiderin, minkä otan jääkaapista, lasiovellisesta sellaisesta, mistä olet maksamassa vajaata kymppiä/plo... kun kysyn, että haluatko jäitä, niin sinä vastaat että ei tarvi JOS se on kylmää.. HALOO, otin sen juuri sinun nähdessäsi JÄÄKAAPISTA... prkl...

Joskus se pullo on sinne täytynyt pistää, eli asiakas tahtoi kysyä milloin se pullo on sinne hjoutunyut.

Itselläni ei näitä ongelmia tule, koska juon kossun vedellä ja senkin lyhyenä. Ei ole väliä onko monta jääpalaa mukana, maku on joka tapauksessa taivaallinen.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ketään Joensuusta? Evil? Pohjois-Karjalasta?

51 Koodia : http://www.youtube.com/watch?v=8ZgkQN3SKLc

varmaan ite tykkäätte enemmän Leeveistä mutta itelleni tää kolahtaa paremmin kun oon nuorempaa sukupolvee jne..

Vaikken ite Pohjois-Karjalasta olekaan niin Joensuussa tulee kesäisin yks viikonloppu aina vietettyä (Ilosaaressa). Ja 51 koodia on hyvä bändi. Eteenkin tykkäsin heidän aiemmasta tuotannostaan (Uutta en ole pahemmin kuullut). Se laulun rytmitys oli jotain erikoista tähän nykyiseen kotimaiseen musiikkimassaan. Tän biisin kuulin tuossa siskon mieheltä pari viikkoa sit ja hyvä on. Tosin täytyy myöntää ettei Göstaa lyö kukaan :)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
nyt ei taas ymmärrä asiakkaiden järjenjuoksua...

jos minä myyn sinulle pullosiiderin, minkä otan jääkaapista, lasiovellisesta sellaisesta, mistä olet maksamassa vajaata kymppiä/plo... kun kysyn, että haluatko jäitä, niin sinä vastaat että ei tarvi JOS se on kylmää.. HALOO, otin sen juuri sinun nähdessäsi JÄÄKAAPISTA... prkl...

Ainoa siideripullo mitä tilataan on Westonsin Vintage ja siihen otetaan aina jäitä. Piste
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vaikken ite Pohjois-Karjalasta olekaan niin Joensuussa tulee kesäisin yks viikonloppu aina vietettyä (Ilosaaressa). Ja 51 koodia on hyvä bändi. Eteenkin tykkäsin heidän aiemmasta tuotannostaan (Uutta en ole pahemmin kuullut). Se laulun rytmitys oli jotain erikoista tähän nykyiseen kotimaiseen musiikkimassaan. Tän biisin kuulin tuossa siskon mieheltä pari viikkoa sit ja hyvä on. Tosin täytyy myöntää ettei Göstaa lyö kukaan :)

Mites on toveri -FNM- toimiiko tää 51 Koodin biisi, Kahleet -> http://www.youtube.com/watch?v=sXZ7fer51FU
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saan melkein sellaisessa jurrissa olla ettei tarjoilla, jos baarissa siiderin tilaan :) Yleensä ite yritän ettiä listoilta vähän parempia oluita. Toki yhden tai pari siideriä illassa saatan juoda ja sit kysyn paremmin tietäviltä neuvoa et mitä otan. Mut yleensä oluella mennään. En ylipäätään minkäänsortin makeasta mausta pidä. Ainoa karkki joka menee on salmiakki :)
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ja joo, jokainen tehköö sidukalleen mitä haluaa..

Niin, joskus se on sinne laitettu, mutta FiFo on todella tärkeässä osassa ravintellibusineksessa...

Toi on vaa noita, mitä kuulet illasta toiseen... kuuluu samaan sarjaan näiden : K: Mitäs saisi olla? V: baarimikko jäillä, tai ilman...

ei ole naurattanut ketään vuosikymmeniin.. sama Hot Shotin kanssa, pieni tietoisku: SITÄ EI JUO KUKAAN ENÄÄ, 80-LUKU MENI JO!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös