Juu ja hyljeksinnänkin uhkalla kampean itseni mukaan ysärin alkuaikojen biisillä The KLF - Last Train To Trancentral...uskallan hakkaamisen uhallakin paiskata juutube-linkkiä, jossa tuota renkutusta on tarjolla.
Juu ja hyljeksinnänkin uhkalla kampean itseni mukaan ysärin alkuaikojen biisillä The KLF - Last Train To Trancentral...uskallan hakkaamisen uhallakin paiskata juutube-linkkiä, jossa tuota renkutusta on tarjolla.
Nyt kyllä täytyy jakaa kosolti kiitosta, sillä tuo linkki sisältää niin rankkaa HC-materiaalia. Voisin mainita tässä yhteydessä erään asian henkilöhistoriastani, vaan en mainitse. No, ok, olen ollut Mikko Alatalon keikalla, livenä.Kyllähän KK-ketjuun pitää yks KK:n kipalekin laittaa, pieksun herrat sentään. Kasari iskee kuin 80 volttia.
Ooh. Kansanedustajan keikalla. Tästä Mike Downhousen kipaleesta löytyi erityisen onnistunut video.Voisin mainita tässä yhteydessä erään asian henkilöhistoriastani, vaan en mainitse. No, ok, olen ollut Mikko Alatalon keikalla, livenä.
Perkele! Tajusin tuota videota katsoessani, että koko tuo eturivi tuosta bändistä on jo manan mailla.
Mutta musa ei kuole koskaan. Ramones on aina yksi maailman parhaista bändeistä.
Vastaväitteitä!?
Koitin tuloksetta juoda tuon tuopin sisällön. Äsken nimittäin loppui alkoholi kämpiltäni.Ooh. Kansanedustajan keikalla. Tästä Mike Downhousen kipaleesta löytyi erityisen onnistunut video.
nyt ei taas ymmärrä asiakkaiden järjenjuoksua...
jos minä myyn sinulle pullosiiderin, minkä otan jääkaapista, lasiovellisesta sellaisesta, mistä olet maksamassa vajaata kymppiä/plo... kun kysyn, että haluatko jäitä, niin sinä vastaat että ei tarvi JOS se on kylmää.. HALOO, otin sen juuri sinun nähdessäsi JÄÄKAAPISTA... prkl...
Mitäs laivakokit sitte ovat?? tuurijuoppoja???
Biisi on omistettu teille kaikille rakkaille kalsaritovereille.. Jatketaan eteenpäin.
Ketään Joensuusta? Evil? Pohjois-Karjalasta?
51 Koodia : http://www.youtube.com/watch?v=8ZgkQN3SKLc
varmaan ite tykkäätte enemmän Leeveistä mutta itelleni tää kolahtaa paremmin kun oon nuorempaa sukupolvee jne..
nyt ei taas ymmärrä asiakkaiden järjenjuoksua...
jos minä myyn sinulle pullosiiderin, minkä otan jääkaapista, lasiovellisesta sellaisesta, mistä olet maksamassa vajaata kymppiä/plo... kun kysyn, että haluatko jäitä, niin sinä vastaat että ei tarvi JOS se on kylmää.. HALOO, otin sen juuri sinun nähdessäsi JÄÄKAAPISTA... prkl...
Vaikken ite Pohjois-Karjalasta olekaan niin Joensuussa tulee kesäisin yks viikonloppu aina vietettyä (Ilosaaressa). Ja 51 koodia on hyvä bändi. Eteenkin tykkäsin heidän aiemmasta tuotannostaan (Uutta en ole pahemmin kuullut). Se laulun rytmitys oli jotain erikoista tähän nykyiseen kotimaiseen musiikkimassaan. Tän biisin kuulin tuossa siskon mieheltä pari viikkoa sit ja hyvä on. Tosin täytyy myöntää ettei Göstaa lyö kukaan :)
Mites on toveri -FNM- toimiiko tää 51 Koodin biisi, Kahleet -> http://www.youtube.com/watch?v=sXZ7fer51FU