Lauantain istumapaikat loppu ja keskiviikollekin jotain 70 paikkaa äsken oli vapaana. Eipä ole savolaiset jääneet kahtelemaan että miten sarja lähtee käyntiin vaan heti täydellä ryminällä hallille. Näin se pitää mennäkin, sama meno vaan kaukalossa.
Tuossa KalPan pelaamisessa on ainekset johonkin hienoon tänä keväänä...
Juurikin näin. Eleet ensimmäisen kiinnityksen jälkeen olivat sellaisia että seuraava vääntö olisi voitu aloittaa vaikka heti. Vielä on pitkä matka finaaleihin, mutta tuolle porukalle kaikki on mahdollista.Kyllä, olen täysin samaa mieltä. Tuosta joukkueesta on aistittavissa jotakin, mikä tekee siitä erilaisen aikaisempiin. On uskomaton tunne KalPa-fanille, kun sitä vaan luottaa, että ne voittaa. Tuo on voittava joukkue ja ihan vilpittömästi täytyy sanoa, että on ihme, jos ei mennä finaaleihin. No, nyt se perkele on sanottu....
No, lähinnä tarkoitan tätä fiilistä. Aina aiemmin sitä on vain jotenkin sydän sykkyrässä toivonut, että KalPa jotenkin voittaisi pudotuspelisarjansa, mutta nyt on sellainen jäätävä luotto tuohon jengiin, että ne on oikeesti pirun hyviä. Jos hävitään tuolla pelillä, mitä tänäänkin esitettiin, niin sitten ei voi mitään. Sitten ollaan kerta kaikkiaan hävitty paremmalle!
Kuvittelinko vai pelasi Ilomäki kevään parhaan pelinsä? Ainakin nousi jo esille, kun aiemmin hiihdellyt ihan varjojen mailla. Tietysti hirveästi tolta kolmoselta ei osaa maaleja odotella nykykokoonpanossa.
En haluaisi sanoa, että mitä minä sanoin. On silti pakko sanoa, että mitä minä sanoin. En ole missään vaiheessa ymmärtänyt tätä Kilpeläisen vähättelyä yhden Jokerien puolivälieräsarjan perusteella. Unohtakaa jo se helvetin "sulaminen". Meillä on tämän liigan tulikuumin veskari!Onhan tätä ihan tajutonta katsella. Traktorista on kaksi rengasta puhkottu ja huomenna jatkuu kotona lauantaisaunassa. Kilpimode seuraa Godlamodea. Vieläkään en uskalla ajatella aivan ihanimpia mahdollisia tapahtumia mutta hyvältä näyttää just nyt.
Seurahistorian kolmas metalliläpyskä kahden voiton piässä.
Kuvittelinko vai pelasi Ilomäki kevään parhaan pelinsä? Ainakin nousi jo esille, kun aiemmin hiihdellyt ihan varjojen mailla. Tietysti hirveästi tolta kolmoselta ei osaa maaleja odotella nykykokoonpanossa.