Onhan tuo Ilomäki nyt aika eeppinen kaveri. Jatkoa vaan pöytään jos yhtään mitenkään mahdollista ja emoyhtiö Tamhockey Oy sen sallii.
Olen täysin samaa mieltä. Ei vaan taida olla mahdollisuuksia pitää Ilomäkeä täällä. Tappara kutsuu saletisti miehen piakkoin takaisin kun ja jos otteet pysyvät samalla tasolla.
Kertokaas vähän enemmän miten Ilomäki on pelannut. 1+1 näytti tänään tehneen. Tapparan paidassa näytti pelaamissaan peleissä siltä, ettei liike ja fyysisyys vain yksinkertaisesti riitä. Mestiksessä pinnoja on tullut kovaa tahtia.Onhan tuo Ilomäki nyt aika eeppinen kaveri. Jatkoa vaan pöytään jos yhtään mitenkään mahdollista ja emoyhtiö Tamhockey Oy sen sallii.
Kertokaas vähän enemmän miten Ilomäki on pelannut. 1+1 näytti tänään tehneen. Tapparan paidassa näytti pelaamissaan peleissä siltä, ettei liike ja fyysisyys vain yksinkertaisesti riitä. Mestiksessä pinnoja on tullut kovaa tahtia.
Periaatteessa pitäisi sopia, kun peli perustuu syöttämiseen ja pelin lukuun. Mutta kamppailukykyä täytyy myös olla ja se on ollut iso puute Ilomäellä. Ja sitten taas ei liikettä ole riittävästi kompensoimaan, kuten esimerkiksi Jan-Mikael Järvisellä. Sellaista sähäkkyyttä ja räjähtävyyttä Ilomäki kaipaisi mielestäni. Mutta eiköhän kutsu takaisin Tapparaan tule jossain kohtaa, kun on kuitenkin periaatteessa 5. sentteri. Toki sekin kertoo jotain, että Jukka Peltola on tuurannut sentterinä tarvittaessa, eikä Ilomäkeä ole alkukauden jälkeen ylös nostettu.Ilomäki näyttää sopivan oikein hyvin KalPan pelitapaan. Malttia on pitää kiekkoa ja syöttää myös alaspäin kun se on viisasta.
En tunne Tapparan pelitapaa niin hyvin, että osaisin arvioida miehen sopivuutta sinne, mutta erittäin mieluusti näkisin nuoren miehen KalPan nutussa vaikka loppukauden, jos ei pitempäänkin.
Ilomäki näyttää sopivan oikein hyvin KalPan pelitapaan. Malttia on pitää kiekkoa ja syöttää myös alaspäin kun se on viisasta.
En tunne Tapparan pelitapaa niin hyvin, että osaisin arvioida miehen sopivuutta sinne, mutta erittäin mieluusti näkisin nuoren miehen KalPan nutussa vaikka loppukauden, jos ei pitempäänkin.
Kertokaas KalPa-fanit, että miten tää meidän Körkkö pelasi? Varmaan vauhtia riitti, mutta pysyikö kiekko ollenkaan mukana?
Antti Halonen. Riikolan peliajasta olen enemmän kuin iloinen, virheet hyväksyn ja perstaklauksille hurraan!Itse kyllä vahvistaisin myös puolustusta kunnollisella pelurilla, siellä on moni kaveri ollut vaikeuksissa. Ja esim. Riikolan peli on jonkun verran nyt junnannut paikallaan, sama Fossilla ja Koivistolla. Myös Masuhrilta viime peleissä paljon sekoilua. Ja tuo pakiosto ei enää kestä Timosen tai Kauppisen loukkaantumisia.
Kolehmainen ja Kerman ovat ykköskentässä yksinkertaisesti sen takia ettei vaihtoehtoja ole. Voi kun joku ottaisi kultakypärän Lehkoselta pois, järkyttävän tuskaista puskemista Artturilta. Ihan oikea siirto alempiin kenttiin.Ainiin ja Kerman ykkösessä ei vain edelleenkään toimi, samantien Kallen pieni nousuvire laski kun hyppäsi jälleen tuolle tontille. Lammassaari onneksi on alkanut jo pelatakkin välillä.
Körkkö ollut kyllä aika huono, tänäänkin taisi olla ainakin ekassa Pelsu maalissa kentällä, myös hämeenlinnassa oli maalin aikaan kentällä. Ja jotenkin ei vain ota miestään kiinni ja puolustaminen sellaista kaahailua ja päätöntä.
Luke Pither - vempassa
Ossi Saarinen - vempassa
[B]Petri Lammassaari[/B]
Tomi Körkkö - vekseli
[B]Joonas Riekkinen[/B]
Saku Kinnunen - junnukisoihin
Heikki Liedes - vempassa
[B]Kalle Kerman[/B]
Arttu Ilomäki - vekseli
[B]Sami Kapanen[/B]
Joona Harjama - vempassa
[B]Jukka Voutilainen[/B]
Eetu Patronen - vempassa
Kasperi Kapanen - junnukisoihin
[B]Janne Kolehmainen[/B]
Artturi Lehkonen - junnukisoihin
Jyri Junnila - vempassa
Rastislav Pavlikovsky - vempassa
Ilomäki näyttää sopivan oikein hyvin KalPan pelitapaan. Malttia on pitää kiekkoa ja syöttää myös alaspäin kun se on viisasta.
Kerman ollut huono jälleen kerran, sai Samilta jotain suonenvetopiikkejä muutamaksi otteluksi ja teki pari täppää. Ei tee enää. Kolehmainenkaan ei juurikaan auta 1. ketjussa, Voutilainen pelaa siellä käytännössä yksin.
Haluaisin ehdottomasti nähdä Lehkosen ja Voutilaisen samassa ketjussa. Mites ois jos vode siirrettäis laitaan(voi ottaa toki aloitukset, melko hyvin ne poimii) ja Ilomäki siihen keskelle? Artturi-Arttu-Jukka.
Mietin tässä, että vähän huonommalla ajoituksella olisi melko kapea rinki. Mitä nämä jokavuotiset uutiset tiiviistä yhteistyöstä milloin minkäkin mestisporukan kanssa on, kun Hameenlinnaan ei saatu edes täyttä rosteria kasaan? Toimistolla tietty ollaan taas askel edellä, Toma alkaa treenata joukkkueen mukana ja Kimmo paikkaa Tuokkolaa jos tarve vaatii. Palkkalistoillahan ne jo on, niin ei tarvitse erikseen rahoja etsiä.
Olen itse miettinyt täysin samoin. Kaikki munat samaan koriin. Voden panos hukataan Kermanin ja Kolen välissä. Mielenkiintoista olisi nähdä Ilomäki keskellä, Vode laidalla ja toiselle laidalle voisi kokeilla Lehkosta tai vaikka Lammassaarta.
Olen itse miettinyt täysin samoin. Kaikki munat samaan koriin. Voden panos hukataan Kermanin ja Kolen välissä. Mielenkiintoista olisi nähdä Ilomäki keskellä, Vode laidalla ja toiselle laidalle voisi kokeilla Lehkosta tai vaikka Lammassaarta.
Älä edes pelottele moisilla. En ihmettelisi, jos lähipäivinä tulisi tieto, että Seppänen liittyy joukkueen mukaan. Mulle on kyllä todellakin viimeinen tippa, jos Adam jonnekin myydään. Mies ei sitä paitsi kaiketi itse ole edes haluamassa Kuopiosta pois. Toki kaasurahat KHL:ssä varmaan kiinnostaisi itse kutakin.