En mä nyt sanois että noi huonoja pelaajia olis. Jos ukkoja aletaan kauppaamaan, niin aika turha toivoa, että päästäis eroon vain sellasista jotka ei osaa pelata ja joku niistä vielä maksais. :)
No joo, totta kyllä. Minä en vain näe, että pitäisi kaupata tulevaisuutta ja tämän hetken energisyyttä pois, koska siinä kaupataan sitten omia mahdollisuuksiakin tulevaisuudessa.
En toki ole paniikkinappulaa vielä painelemassa, mutta mikäli Laukkanen on pelaajien keskuudessa yhtä arvostettu, kuin täällä, niin mielestäni pitäisi hyväksyä tästä kaudesta tulevat raskaat tappiot ja alkaa tekemään peliliikkeitä, sekä samalla tekemään tulevaisuudesta parempi.
Minä alottaisin Laukkasen ulosostamisella ja antamalla Pennasen hoitaa valmennus jonkin aikaa/loppukauden. Sitten TJ:ksi joku oikeasti bisneksestä perillä oleva TJ, kuten eräs toinen Pennanen oli. S.Kapanen hallinnon puolelle pysyvästi, joko kesken tämän kauden tai tämän jälkeen. Kapasella toki on kaukalossa annettavaa, mutta luulen tämän pelaaja-omistaja -statuksen häiritsevän koko joukkueenkin rauhaa + Samin omia peliesityksiä.
Kimmon ei annettaisi enää sorvata keskinkertaisuuksille isoja soppareita, vaan pistettäisiin kaveri, vaikka erätaukoviihteen ylläpitäjäksi leikkiin "Kuka pelkää mustaa miestä?", johon aina arvottaisiin katsojat kilpailemaan.