Dee Snider
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jatkoaika Cancer Fighters
Miehille on myyty tämä "siivoa, niin saat seksiä" kusetus, eikö joku naisten lehti vois alkaa rummuttaa, että "Nainen, vaihda renkaat, niin saat munaa".
Juu, täyttä paskaa. Ainakin meillä, ei tule muuta kuin vittuilua, kun saat kaikki valmiiksi siivottua. Aina löytyy jotain huomautettavaa, saatana. Kerrankin kun klanssasin paskahuusin niin, että kiilsi kuin juutalaisen munat, niin rouva tuli kotiin ja kun olin ulkona tupakilla, niin alkoi sisältä karjuminen, että et viitsisi pestä edes vessaa? No, kun sanoin että en viitsi, niin alkoi vitullinen naputtaminen, kun aina joutuu itse tekemään kaiken. No, sitten vissiin tolun haju vihdoin tarttui sieraimiin ja rouvan kelpasi käydä taas käydä kakkalla ja pissimirrillä.
Edes silloin ei mitään ekstrahyvää tippunut, kun olin siivonnut ja rouva tuli ystävättärensä kanssa kahville, joka sanoi että siivoava mies on seksikäs. Olin tietysti vielä keittänyt kahvit valmiiksi ja marie-keksit ym.. viimotteen päälle aseteltu. Ajattelin taas kerran, että nyt. Kun oikein ystävätär noin sanoo, niin... Ja vitut. Se rouva kun lähti, alkoi saatanallinen naputus, kun olin unohtanut kaataa pesuvedet pois. Ei nämä Cosmopolitan, ym.. höpöhöpö-jutut/uskomukset ainakaan meikäläisen reaalimaailmassa toteudu.
Nuo huoltoasemien kahvilahinnat ovat tosiaan lähteneet lapasesta. Kun pojan pelireissuja on joka vkl ympäri länsirannikkoa, niin kyllä itse olen luopunut noissa käymisestä ja itse tehdään eväät mukaan. Olen noita huoltispoikkeamisia perustellut työllisyyden tukemisen ym.. kanteilta, mutta kun kahvikuppi ja joku mustalaiskusinen maksamakkararuisleipä maksaa n. 7-8 euroa, niin jossain menee raja. Ainakin näin pienipalkkaisena. Kun kelpo lounastakin alkaa jo saada samaan rahaan, niin ennemmin sitä sitten.