En tuota sinänsä epäile, mutta eiköhän monenlaiset yrittäjät hieman jekuta noissa, kun ei viitsi myyntikelpoista tavaraa poiskaan heittää.
Toki sen minkä pystyvät, paha vain pienissä lafkoissa tarkastukset tehdään ennalta ilmoittamatta.
En tuota sinänsä epäile, mutta eiköhän monenlaiset yrittäjät hieman jekuta noissa, kun ei viitsi myyntikelpoista tavaraa poiskaan heittää.
Kolme ruusua, 15 euroa.
Ei ihme että myyjän vähättelemät "markettikukat" vievät ihmisillä voiton, kun siinä saa sen kimpun jollain 5-6 eurolla. Ok, nämä kolme toki olivat suurempaa kokoa. Onko muuten kukkakauppiaissa tavallista enemmän virolaista syntyperää, vai onko viime kokemuksiini sattunut vaan nyt osumaan näitä?
ne elokuvat on paljon mukavampi katsoa omalla sohvalla.
Laki tässä on ollut päin peetä, kilpailuvirasto olisi varmasti estänyt tuon kaupan, jos siihen olisi laki antanut luvan.Finnkinolla on ainakin täällä päin käytännössä monopoli, siinä on ryssitty, minkä kait kilpailuvirasto on rivien välistä myöntänytkin.
Eiköhän se laki anna aika paljon tulkinnanvaraa, ja nyt sitä tulkittin näin.
Kilpailuvirastolla on kilpailunrajoituslain mukaan mahdollisuus tutkia vain sellaiset kaupat, joissa yrityskaupan osapuolten yhteenlaskettu liikevaihto ylittää 350 miljoonaa euroa ja joissa vähintään kahden yrityskaupan osapuolen Suomesta kertynyt liikevaihto ylittää 20 miljoonaa euroa.
@scholl Finnkinolla on ainakin täällä päin käytännössä monopoli, siinä on ryssitty, minkä kait kilpailuvirasto on rivien välistä myöntänytkin. Tuntematon pitäisi käydä katsomassa ihan yleissivistyksen vuoksi. Lauantaille tsekkasin lippuja, mutta 18,90€ ihan peruspaikasta? Ja jos haluaisi parempaa salia, niin 20€ tai naposteltavat päälle niin 30€? Ei helv.
Kyllä tuonne ohjelmistoon välillä jotain muita helmiä eksyy, esim. italialainen Salaisuuksien illalinen muutama kuunkierto sitten.kun taas Finnkino näyttää vain ja ainoastaan takuuvarmoja kassamagneetteja: köyhää Hollywood-paskaa sekä ns. takuuvarmoja kotimaisia joita ei kukaan jaksa katsoa.
.
Aikanaan oli aina keväisin ja syksyisin jotain junnujoukkueita, mitkä tätä palvelua tarjosivat maltilliseen n. 10 euron hintaan, tämä oli mielestäni oivallinen tapa tukea toimintaa. Valitettavasti tuntuu tuokin touhu kadonneen täysin.
Vaikka itse olen vaihtanut aina talouden kaikki renkaat, olen muutaman kerran miettinyt koko touhun järkevyyttä. Paskoilla vehkeillä vesilätäkössä turaamisen niin että saa flunssan ja välilevytyrän sijaan tuo parikymppiä rasvanäpille on aika pieni panostus.
Kuka helvetti, joka siis yleensäkkin kitkoilla ajelee, niin yleensäkkään vaihtaa niitä, paitsi siis uusiin? Sitten jos on näitä idiootteja, jotka vetää kesä, kitkat, talvi akselia, niin alkaa se jo kukkarossakin tuntua, ainakin pitäisi.@Jussizip Jos asuu eteläisessä Suomessa ja on vain yksi auto, niin kitkat ja rengashotelli on mainio vaihtoehto. Kitkat voi vaihtaa ajoissa alle ilman ruuhkia ja hotelli säästää hitosti aikaa ja vaivoja. Ilmaista homma ei ole, mutta rahoille saa kyllä vastinetta. Mulla lystin maksaa nykyään työnantaja, mutta maksaisin myös omasta pussista.