Mulla pitää ainakin Burberry ja CK. Davidoffin Champion olisi paras, mutta sitä ei saa enää mistään. Hilfigerit on ihan paskoja. Bossit haisee pahalle.Mulla nuo kalliit ja hajusteelliset dödöt ei "pidä" yhtään vaan hiki puskee läpi eikä siinä se tuoksukaan paljoa pelasta. Parhaiten ovat toimineet juuri nuo hajustamattomat muutaman euron tuotteet. Siihen kylkeen sitten jotain hajuvettä.
Tuo Boss on ainakin itselläni todettu toimivaksi enkä ole mitään muuta käyttänyt ainakaan 10 vuoteen. Sitä ennen kokeilin kaiken maailman Axet, Niveat, Rexonat ja muut markettituotteet sekä roll-on, spray että stick muodossa ja aina joko kainalot hikosi, kainaloita kirveli tai paidan kainalot oli dödössä. Eli minulla tuo kalliimpi hinta säästää sekä kainaloita että vaatteita...
Minulle hajustetut dödöt aiheuttavat allergisen reaktion, kainaloihin ärtyvät. Löysin LV:n hajusteettoman stickin, mikä maksaa nelisen euroa, toimii. Jos juhliin haluaa vähän hyvää hajua, niin sitä löytyy lahjaksi saaduista suihkeista.
...Huvikseni koitin katsoa netistä tuollaista LV:n stick deodoranttia jos vaikka itselleen ostaisi kokeiluun ja pahan päivän varalle, mutta LV ei itse ainakaan tunnusta tuollaista tuotetta. Pelkästään Roll-On:ia näyttäisi olevan tarjolla näin pikaisella vilkaisulla.
Stockmannillakin maksoi syksyllä perus taskuliina 30 euroa. Laadultaan ei vaikuttanut olevan mitenkään poikkeava, mutta ruma se ainakin oli.
Mulla nuo kalliit ja hajusteelliset dödöt ei "pidä" yhtään vaan hiki puskee läpi eikä siinä se tuoksukaan paljoa pelasta. Parhaiten ovat toimineet juuri nuo hajustamattomat muutaman euron tuotteet. Siihen kylkeen sitten jotain hajuvettä.
Ja täysin sama tuohon tuoksuun. Dödön ei kuulu kuitenkaan tuoksua, vaan sen hoitaa eau de toilette, vai mikänytolikaan.
Yksi Stick kestää varmaan 2-3 kuukautta joten ei se 32 euroa minua vararikkoon laittaisi, mutta Sokoksen hinnoittelu on niin naurettavalla tasolla etten ala maksamaan 20€:n tuotteesta 30 euroa. Eli jos en osta tuotetta Sokokselta niin säästän vuodessa n. 40 euroa.
Osa stickeistä ei kestä avauksen jälkeen tuota kauemmin muutenkaan, ne siis kuivahtavat. Osa on niin sitkeää tavaraa, että sipaisemalla kesto lienee kahden vuoden luokkaa. Ehkä sitä voisi hieroa hiukan vähemmän antaumuksella jatkossa :)Kuinka paljon sitä dödöä pitää kainaloihin hieroa, jos yksi stick kestää vain 2-3 kuukautta? Minulla nuo ovat tavanneet kestää ainakin lähemmäs vuoden ja ihan säännöllisessä käytössä ovat.
Kuinka paljon sitä dödöä pitää kainaloihin hieroa, jos yksi stick kestää vain 2-3 kuukautta? Minulla nuo ovat tavanneet kestää ainakin lähemmäs vuoden ja ihan säännöllisessä käytössä ovat.
Joulun loppumisesta tuskin vielä on huolta, mutta suklaa on kohta loppumassa. Kaakaon hinta on siis noussut 60 prosenttia vuodesta 2012, joten eiköhän tuo näy suklaankin hinnassa yhdessä makeisveron korotuksen kanssa.Kaiholla sitä muistelee aikoja, jolloin Fazerin Sinistä sai alle kympillä (markoilla). Toisaalta kaiholla voi myös muistella aikoja kun sai alle 2 euron.
Huomasin kaupassa että myös Fazerin joulusuklaalevy maksaa jo rapiat 4 euroa. 4! Huh huh. Onhan se vähän isompi kuin vaikka Sininen, mutta hieman katelisää. Ei suklaa eikä joulu nyt vielä ole maailmasta loppumassa.
Huomasin tänään, että Citymarketissa maksaa 24-pack Koffin peruskeskikuraa 31 euroa ja risat. Eikö tuo ollut vielä ihan äskettäin viherkorttimafian putiikeissa melkein kympin halvempi?
Tämä tuli taannoin mullekin yllätyksenä. Olin lähdössä laivalle ja tarjosin kaverille Tallinkin katalogia, että jos löytää sieltä jotain mitä haluaa. Hän sitten lehden läpi selattuaan kysäisi, että voisinko tuoda pari koppaa Carlsbergia, joka oli tarjouksessa hintaan (muistaakseni) 16,95 e / laatikko. Vastustelin, koska kaljan kantaminen ei nappaa ja ihmettelin, että eihän perusbisse kaupassakaan maksa kuin sen parikymppiä per laatikko. Kun kuulin nykyisestä hintatasosta, niin lupauduin auttamaan janoista.Huomasin tänään, että Citymarketissa maksaa 24-pack Koffin peruskeskikuraa 31 euroa ja risat.